יניב אמזל: שמשון ת"א עדיפים על הוד השרון

שמשון ת"א תארח היום (שלישי 21:30) את הוד השרון במושבה, פ"ת. כאשר נצחון מחר של שמשון והם רגל וחצי בליגה א׳, במידה והמשחק השני יסתיים בתיקו אפשר להגיד ששמשון עלתה תיאורטית. לקראת המפגש הלוהטת, יניב אמזל, עוזר מאמן יפו ואחד השחקנים הטובים שהיו לנו בטור דעה מעניין לקראת המשחק

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 08-06-2021
  • 08:30

אני אתחיל בזה ששמשון תל אביב נבנתה בתחילת העונה לעלות ליגה עם שחקנים שהם מעל לליגה. שחף הלמן, נאור הלוי, עומר הלוי טל בוזגלו, עמית פרחי, אסף מדר עומרי פרל רפי סגל אלה שחקנים שיכולים לשחק בכל קבוצה בליגה א.


גילוי נאות אני מאוד אוהב את שמשון תל אביב זאת קבוצה שיקרה לליבי, עליתי עם הקבוצה הזו ליגה ויש שם אנשים מאוד יקרים שמגיע להם לעלות ליגה. עמי פזטל היושב ראש המיתולוגי, רועי עובדיה, ויפתח הלוי בנו סגל מרשים שעל הכל מנצח צביקה לוי שעושה עונה מדהימה וחזר הביתה אחרי האכזבה לפני שנתיים במשחק העלייה נגד אור יהודה. 

 

אני לא רואה את שמשון מאבדת נקודות ומפספסת את ההזדמנות לעלות ליגה. שמשון פיבורטיים מובהקים לנצחון, אבל קל זה לא יהיה. 

 

 

צביקה לוי, האם הוא בדרך לעלייה עם שמשון? (צילום: אמיר חאג יחיא) 

 

שמשון מאוזנת מאוד תעלה במערך 4-3-3. שחקני מפתח בהגנה, הלמן, בריגה וטל בוזגלו בקישור עומר הלוי משמעותי מאוד יחד עם שערי. בהתקפה ישחקן עומרי פרל, אסף מדר ורפי סגל כאשר תוספת כוח משמעותית מאוד יש לשמשון מהספסל שזה עמית פרחי שבמשחקי הפלייאוף כבר עם 3 שערים.

 

הוד השרון קבוצה מאומנת מאוד, יניב לוזון עושה שם עבודה מצוינת והקבוצה משחקת כדורגל חיובי וכל אחד יודע איפה הוא צריך לעמוד. הוד השרון משחקת כדורגל שמח ומסודר מרגל לרגל, שום דבר לא מקרי שם ולא סתם סיימו במקום הראשון בבית הנגדי. 

 

יניב לוזון עושה עבודה טובה בהוד השרון, יעלה אותם לליגה א? (צילום: יח״צ) 


הוד השרון עם שחקנים מצוינים כמו אלירן סיימון שהוא הברומטר של הקבוצה הכל מתחיל ממנו הוא מנהל את המשחק. שי דוד שחקן מנוסה מאוד אינטליגנט, לירן אלמוג בלם מצוין עם ממשחק ראש מצוין (מאצפ מעניין עם רפי סגל) ירדן גרסי שחקן נמרץ מאוד ומצטרף המון מהקישור האחורי קדימה.

 

 שחקן שאני מאוד אוהב רע אשד שחקן טכני מאוד שלטעמי קצת התפספס שחקן שביום טוב שלו יכול לעשות נזק לשמשון. עוד שחקן שצריך לשים אליו לב ויכול לעשות פריצה בשנה הבאה בליגה א זה איתמר עוזר שחקן כנף מהיר ומאוד יצירתי . יוגב הייטי כנראה ישחק בקישור מחר במקומו של מור שקד שבצהובים שיחסר מאוד מאוד ליניב לוזון.


אז מצפה לנו מחר קרב מרתק בין 2 קבוצות טובות שמשחקות כדורגל טוב, שעה טובה ,מזג אוויר טוב ואווירה טובה תהיה בטוח הקהל של שמשון צמא כבר לעלות ליגה והאמת מגיע להם. חבל שהמשחק נערך במגרש סינטטי ולא בדשא , אבל לא זה מה שיפריע לנו לראות משחק טוב


בהצלחה

יניב אזמל, שחקן עבר מהבכירים שהיו לנו, מבין גם בליגה ב.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמשון ליגה א אופרה אחרת (אוהד כדורגל 08-06-2021, 10:01)
    ברגע האמת שמשון עושה במכנסיים .
  2. מי המפגר שכתב את הטור (אבי 08-06-2021, 10:38)
    לוהטת היום מחר כתבה של מפגרים
  3. שמשון מפסידה היום (אוהד כדורגל 08-06-2021, 12:00)
    שתיים אפס
  4. שמשון בדם (אביב 08-06-2021, 16:44)
    לכו חפשו מי ינענע אותכם
  5. ל2 (שמשוני 09-06-2021, 11:13)
    לך תעשה חמוצים
  6. ל4 (שמשוני 09-06-2021, 11:14)
    מי עשה במכנסיים אולי אתה