סיכום מחזור 4: פליאוף ליגה ב' צפון

במחזור הרביעי של הפליאוף בליגה ב' צפון ראינו חגיגה של שערים!! עירוני נשר לא עוצרת ומנצחת את הפועל טירת הכרמל בחוץ, כפר כנא מצליחה לנצח את בני שפרעם בתוספת הזמן ועולה לפסגת הבית. נווה שאנן ועכו סיימו את העונה לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחונות ויכולים להתחיל לחשוב על העונה הבאה...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 09-06-2021
  • 16:26

מ.ס. טירת הכרמל – מכבי נווה שאנן אלדד 0-2

שחקניו של אורן פלאש ידעו שבמשחק הזה הם חייבים לקחת את שלושת הנקודות, אחרת הפסגה תתרחק מהם יותר מדי וידעו לעשות את העבודה. שערים של אילן רנקביץ' ואנדרי לברנצ'וק סגרו את הפינה. בנווה שאנן הסתיימה העונה מבחינתם. בארבעה משחקים לא הצליחו להוציא ניצחון אחד והטבלה מדברת בעד עצמה.

שחקני נווה שאנן - גמרו את העונה (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

הפועל טירת הכרמל – עירוני נשר  3-0

עירוני נשר פשוט לא ניתנת לעצירה. שחקניו של ווהב ברכאת רושמים ניצחון רביעי מארבעה משחקים בפליאוף וסוללים את הדרך הנכונה לליגה א'. בטירת הכרמל העונה כבר די הסתיימה ואפשר להעביר ברוגע את המשחקים הבאים ולהתכונן לעונה הבאה.

שחקני נשר - לא ניתנים לעצירה (צילום: מאור אלקסלסי)

 

צעירי כפר כנא – איחוד בני שפרעם 0-1

חגיגה גדולה הייתה אתמול במגרש בכפר כנא. לאחר משחק קשוח עם 90 דקות ללא שערים הגיע בתוספת הזמן שער עצמי של אחמד יונס מבני שפרעם שבזכותו המארחים זכו בשלושת הנקודות וביססו את מעמדם בפסגת הטבלה. שחקניו של איברהים אבו רקיק מאבדים את המקום הראשון ויכולים להתחיל להתכונן למשחק הבא.

חגיגיות הניצחון בכפר כנא (צילום: חגאג רחאל)

 

אחי עכו – הפועל עירוני כרמיאל 1-0

שחקני כרמיאל פותחים את הסיבוב השני של הפליאוף נהדר עם ניצחון חוץ על עכו משער של נתן נודלמן. בעכו מסיימים את המחזור הרביעי בפליאוף ללא ניצחונות ואפשר להתחיל להתכונן למשחק הבא. ביום שישי שתי הקבוצות יוצאת למשחקי חוץ: עכו בכפר כנא וכרמיאל בשפרעם.

שחקני כרמיאל - יכולים לחגוג עוד ניצחון (צילום: יונתן גינזבורג, ספורט מהתחתית)

 

 

שחקני כפר כנא חוגגים.. יש להם סיבה טובה (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות