המשימה הושלמה: עירוני נשר ובני אילת עלו לליגה א׳

אחרי פלייאוף עליון צמוד ומוחץ אפשר להגיד שבגזרת עירוני נשר המשימה הושלמה. הקבוצה העפילה לליגה א׳ דרום אחרי תיקו מאופס עם טירת הכרמל. נשר חוזרת לליגה א׳ צפון לראשונה מאז עונת 17/18, צעירי כפר כנא גברה על הפועל כרמיאל ורשמה עלייה היסטורית. ואילו בדרום הספיק לבני אילת תיקו עם עירוני שדרות כדי לחגוג עלייה לליגה א׳ דרום

  • על ידי: לירן ביטון
  • 17-06-2021
  • 19:26

 

דרום:

 

מכבי עירוני שדרות- בני אילת 1-1

אחרי משחק הקרבה אדיר, תיקו וחלוקת נקודות הספיקו לבני אילת לעלות לליגה א׳ דרום. איילי אלימלך העלה את אילת ליתרון, אך החבורה העיקשת של עופר טלקר לא לא וויתרה והמשיכה להילחם על כר הדשא למרות מחסורו של הישאם אזברה והעובדה שאין לה רגל מסיימת. חמש דקות לסיום התשעים הדקות השופט הצביע על הנקודות הלבנה אחרי עבירה של בני אילת, גניה רפפורט כבש והשווה. אך גם חמש דקות תוספת הזמן וההיתרון המספרי של שדרות אחרי ששחקן של אילת הורחק לא הספיקו לחבורה של טלקר, שתנסה את מזלה מול ירוחם אחרי ששתי הקבוצות עם אותו מס׳ נקודות, המנצחת תפגוש את מחנה. 

 

הפועל מחנה יהודה- שמשון תל אביב 2-4

למרות ששמשון כבר הבטיחה את מקומה בליגה א׳ בעונה הבאה, מחנה יהודה רצתה לסיים את העונה בטעם טוב ובמקום שממנו הולכים למבחנים. מחנה יהודה ניצלה את האופוריה של שמשון תל אביב אחרי חגיגות העלייה המרגשות, ורשמה ניצחון עם חגיגה של ארבעה שערים שהובילו אותו ישירות למשחקי המבחן בהם תפגוש את שדרות/ירוחם, ושתי הקבוצות יאבקו על הכרטיס הנחשק לליגה א׳.

 

הפועל קריית אונו- הפועל הוד השרון 1-0

הפועל ירוחם - הפועל לוד 0-6

 

צפון:

עירוני נשר- טירת הכרמל 0-0: 

סוף סוף אפשר להגיד ברוכה הבאה לליגה א׳! עבור עירוני נשר שחזרה לליגה א׳ צפון אחרי היעדרות של שלוש עונות. תיקו מאופס מול טירת הכרמל הספיק לקבוצה כדי לרשום עלייה מרגשת. אחרי מס׳ עונות מאכזבות נשר הגיעה מוכנה לעונה הנוכחית, רשמה עונה סדירה מצוינת והעפילה לפלייאוף העליון אליו הגיעה מוכנה וצברה בו 16 נקודות שהביאו אותה ישירות לליגה א׳. טירת הכרמל תפגוש במשחקי המבחן את שפרעם.

 

הפועל כרמיאל - צעירי כפר כנא 3-1

צעירי כפר כנא רשמו הערב עלייה היסטורית לליגה א׳. לפני כשבע שנים מכבי כפר כנא התפרקה ובמקומה נבנתה מחדש קבוצה מרעננת בשם צעירי כפר כנא. הקבוצה עשתה את שלה ואחרי דרך ארוכה ולא פשוטה היא הבטיחה את מקומה בעונה הבאה בליגה א׳ צפון, זאת אחרי ניצחון מרשים על כרמיאל.

 

אחי עכו- בני שפרעם 4-1

שחקני נשר חוגגים (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מזל טוב (חיים 17-06-2021, 19:57)
    אילת כול הכבוד. בהצלחה בליגה א מיפו