דודו אדרי ואופק יפרח חתמו במ.ס. טירה

פרסום ראשון: קשרה המצויין של טירה, דודו אדרי, חתם לעונה נוספת במועדון באמצעות סוכנו משה גולדנברג. כמו כן המועדון מטירה החתים את הקשר אופק יפרח ששיחק אשתקד בעירוני טבריה. עבד טיטי : "המועדון יחתים בימים הקרובים 2 חלוצים מהליגות הגבוהות."

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-07-2021
  • 15:01

מ ס. טירה ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הבאה כשהודיעה היום (שישי) על החתמתם של דודו אדרי לעונה נוספת ואופק יפרח ששיחק בעירוני טבריה אשתקד. הקבוצה, שהייתה קרובה מאוד לעליית ליגה, בונה קבוצה במטרה להתמודד בצמרת הגבוהה ואנו צפויים להחתמות משמעותיות בקרוב.

 

דודו אדרי (23) גדל במחלקת הנוער של הפועל רעננה, בהמשך הוא שיחק בבית שאן וברובי שפירא עד שלפני שנתיים הוא הגיע לטירה. אדרי הבטיח את עונתו השלישית ברציפות במועדון.

 

אופק יפרח (28) נחשב לשחקן מוכח בליגה א' כשהוא עבר במספר תחנות ביניהן הפועל כפר סבא, סקציה נס ציונה, הפועל מרמורק, באקה אל גרביה ושמשון כפר קאסם. אשתקד יפרח כבש חמישה שערים במדים של עירוני טבריה. 

 

עבד טיטי מטירה מסר: "דודו אדרי מאד התחבר למועדון, הקהל מאד אוהב אותו והיה לנו חשוב להחתים אותו. אופק יפרח קשר מוכשר מאד ששיחק בליגה הלאומית בעבר ואשתקד בטבריה. הוא קשר מוכשר מאד ובטוחים שהוא ישדרג אותנו" לגבי החתמות נוספות, עבד מוסיף:"אנחנו עכשיו במו"מ עם עוד 2 חלוצים בכירים מאד שהם ישדרגו לנו את החלק הקידמי. בקרוב נפרסם"

דודו אדרי וסוכנו משה גולדנברג יחד עם הנהלת טירה בראשות עבד טיטי.

הוסף תגובה
תגובות
  1. דודו אדרי שחקן ליגה א ולא יותר (ראיתי אותו 23-07-2021, 15:53)
    חושב שהוא כוכב אבל ליגה א לתמיד חבל