מהפכה בנורדיה : משה בן ארוש חוזר לצוות המקצועי, גילי גור מונה למאמן הקבוצה

קבוצת האוהדים הירושלמית עוברת מתיחת פנים לקראת עונת המשחקים הבאה. מומי דהן חוזר לפרונט של ההנהלה לצד הספונסר אלי דנון, משה בן ארוש חזר לתפקיד המנהל המקצועי לאחר שלוש שנים ומאמן קבוצת הנוער בשנתיים האחרונות, גילי גור, יוביל את הקבוצה על הקווים. כמו כן במועדון הודיעו על שתי ימי מבחנים לשחקנים המיועדים לקבוצה הבוגרת לקראת העונה הבאה.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 23-07-2021
  • 17:14

קבוצת האוהדים בית''ר נורדיה ירושלים חוותה אשתקד עונה לא פשוטה בכלל בה היא נאבקה בתחתית הטבלה ושרדה לבסוף במשחק המבחן כשניצחה את מחנה יהודה. כעת, במועדון מפיקים לקחים כשלאתר ''גולר'' נודע על השינויים הצפויים לקראת העונה הבאה.

 

מומי דהן חוזר לפרונט בהנהלת הקבוצה, לצידו יעמוד הספונסר אלי דנון והמנכ''לית אורית רז. ברמה המקצועית משה בן ארוש חוזר לתפקיד המנהל המקצועי לאחר שלוש שנים ומאמן קבוצת הנוער בשנתיים האחרונות, גילי גור, מונה לתפקיד מאמן הקבוצה הבוגרת.

 

קבוצת האוהדים עורכת שינויים לקראת העונה הבאה (צילום : גלעד אימס)

 

בנושא אחר, בשבוע הבא ייערכו ימי מבחנים עבור שחקנים הרוצים להשתלב במועדון. ימי המבחן יתקיימו ה29.7 וב30.7 בהר חומה ובעמק הארזים בהתאמה. לפרטים נוספים יש לפנות ליוסי פסו - מספר הטלפון שלו פורסם בדף הפייסבוק של הקבוצה.

ביתר נורדיה עורכת מבחנים לקראת העונה הבאה (צילום : מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ארוש (בן 23-07-2021, 22:01)
    אתה ממש מוצלח. רואים תוצאות.