גונן עידו חתם לעונה נוספת בטירה

כפי שפורסם לראשונה באתר ״גולר״, השחקן שנבחר לקשר העונה בליגה א׳ צפון גונן עידו חתם לעונה נוספת בטירה. עידו, נחשב לאחד מהקשרים הטובים בליגה, ואשתקד היה בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה. מס׳ קבוצות הביעו עניין בקשר שהחתמתו משדרגת משמעותית כל קבוצה, אך לבסוף הוא החליט לחתום לעונה נוספת בקבוצה של חיים סירוטקין, כדי לעזור לקבוצה לעלות ליגה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 24-07-2021
  • 09:06

מ.ס טירה ממשיכה בבניית הקבוצה לקראת בעונה הבאה, ומודיעה על החתמתו של הקשר גונן עידו שממשיך לקדנציה נוספת במועדון.

 

עידו, הגיע בעונה הקודמת לטירה בעקבות המאמן חיים סירוטקין, זכה לאהבת הקהל ורשם עונה אישית אדירה כשהוא משמש כברומטר של הקבוצה, שולט באמצע ומסיים את העונה שעברה עם שלושה שערים ו-11 בישולים, ואף נבחר לקשר העונה של אתר גולר בליגה א׳ צפון.

 

הקיץ עידו הפך לקשר אטרקטיבי שקיבל הצעות מהרבה קבוצות שרצו להחתימו כדי לשדרג אץ הקבוצה. אך לבסוף הוא החליט לחתום לעונה נוספת בשורות טירה, זאת כדי להחזיר את החוב לאוהדים מהעונה הקודמת ולעזור לקבוצה לעלות ליגה. 

 

גונן עידו בתגובה: ״העונה הקודמת בטירה הייתה משמעותית מאוד בשבילי, ולאחרונה קיבלתי לא מעט הצעות מקבוצות. בסופו של דבר החלטתי לחתום לעונה נוספת בטירה, מקום שהפך עבורי לבית ומשפחה אחת גדולה, והרגשתי שיש לי חוב מהעונה הקודמת לאוהדים שמאוד סומכים עלי. עשיתי הרבה וויתורים משמעותיים כדי לחתום בטירה לעונה נוספת, אבל זו ההחלטה הטובה ביותר בשבילי.”

גונן עידו, ימשיך לעונה נוספת בטירה (צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפו (דוד 24-07-2021, 11:00)
    זה לא בושה ‏להפסיד לסלבדור יפו איפריה השנה רק לאומית