"עד מחר יוחלט תאריך פתיחת אימונים באשקלון וגם איך תראה הקבוצה בעונה הבאה".

כך אמר מקורב להנהלת המועדון הדרומי שמספר לנו על המצב באקשלון ומסביר למה המאמן ארז בלפר עזב ומתי צפויים להתחיל האימונים במועדון שנחשב לאחד הגדולים בליגה א׳. עוד מוסיף אותו מקורב:"נציגי העירייה דוחים את הפגישות מול הנהלת המועדון ולא מקבלים תשובות. המועדון הזה לא יכנס לחובות ויעבוד תחת תקציב מסודר והנהלת הקבוצה לא תמכור את המועדון למרות כנראה רצון של העירייה".

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-07-2021
  • 14:07

כל קבוצות ליגה א׳ מתחילות את האימונים לקראת העונה הבאה, למעט הפועל אשקלון שעתידה הוא לוט בערפל. המועדון שנחשב לאחד הגדולים בליגה א אם לא הגדול מבינהם עדיין לא התחיל את האימונים ולמעשה גם לא ידוע מתי יתחילו האימונים. לאור המצב המאמן ארז בלפר שהיה חתום במועדון החליט לעזוב בגלל החוסר וודאות.

 

מקורב למועדון שפך מעט אור על מצב הקבוצה ואמר:"העירייה מתנהלת בצורה לא הוגנת כלפי המועדון והעומדים בראשה כאילו העירייה זה עסק פרטי. המועדון נפגש עם מחזיק תיק הספורט באשקלון ונציגי העירייה, לבניית התקציב ותוכנית עבודה והעירייה דוחה את הפגישות ואת התשובות מהפגישות. בכדי לפתוח את העונה אמורים לסגור תקציב ולכן בגלל שלא נסגר התקציב מול העירייה אין תקציב ולכן בעצם הכל מתעקב באשקלון. לכן אם לא יקבלו במועדון תשובה עד מחר , הנהלת המועדון תעשה חישוב מחדש ותכלכל את כל צעדיה. ובמועדון יחליטו החלטות מה לעשות במועדון ולאיזה כיוון ללכת. מה שברור הנהלת המועדון לא תעזוב ולא תמכור את המועדון למרות כל השליחים ששולחים להם מבוקר ועד ערב ובטח שלא תיכנס לגרעון. הנהלה באה לעזור ולקדם את הספורט באשקלון ולעשות טוב ובטח לא להיפך. יחד עם זאת במידה והדברים ישארו עגונים כפי שהמצב עכשיו (יסופר בהמשך כל הסיפור) הנהלת המועדון תתכנס כדי להגן על זכותיהם כשכול האפשרויות פתוחות על שולחן כולל הכל".

 

לגבי המשך הפעילות:"עד מחר נדע במועדון ידעו מה לעשות ובהתאם להחלטות או אי החלטות העירייה המועדון יפעל בהתאם. "

 

קצת לשם תזכורת, ובעיקר דעה של הכותב שורות אלה, המועדון הגיע לבית משפט בגלל בקשת פירוק והנהלת המועדון לקחה את המועדון שהיה על סף פירוק והמשיכה את הפעילות שלה והעירייה צריכה וחייבת על פי חוק לעזור ולתמוך במועדון בטח למען הספורט ובעיקר למען תושבי העיר שבספורט כל כך חשוב להם והכדורגל בפרט. 

 

שיהיה בהצלחה והלוואי יגיעו בהקדם לפיתרון שיהיה מקובל על כולם ובעיקר שהספורט ינצח!

 

תגובת העירייה תפורסם כשתתקבל. 

שחקני אשקלון בימים טובים יותר. העירייה חייבת לתמוך בספורט בכלל ובכדורגל בפרט! צילום: מני בן ארי

הוסף תגובה
תגובות
  1. הרוכשים הם פרטיים, עסק פרטי, לא חייבים להם כלום (אשקלוני 25-07-2021, 15:19)
    שיוציאו כסף מהכיס, באו לעשות קופה. יקבלו מינימום כסף מהעירייה….
  2. לא מחוברים לעיר (רוכשים עלאק 25-07-2021, 15:46)
    אי אפשר להלחם בראש עיר אין לכם מה לחפש פה תחזירו את הקבוצה מייד
  3. אשקלון עיר מושחתת (אני יודע 25-07-2021, 21:10)
    האשקלונים חושבים שיש להם עסק עם שני פראיירים … ראש העיר ישלם בכיסא שלו חכו חכו איזה הפתעה מחכה להם
  4. העירייה חייבת לרכוש את הקבוצה בחזרה (מיכאל פורת 26-07-2021, 21:26)
    או שכדאי להתחיל מליגה ג' מחדש