אורי סנדרוביץ חתם באליצור יפו

קשרה המצויין של גדנ"ע יהודה אשתקד, אורי סנדרוביץ הצטרף לפרוייקט של גדי סולומוביץ וגיא צמח באליצור יפו מליגה ג ת"א. הקשר הצעיר צפוי להשתלב במועדון ששואף לעלות לליגה ב העונה. אורי בתגובה:"בונים קבוצה חזקה. בטוח שנעמוד במטרות שלנו".

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-08-2021
  • 16:29

מועדון הכדורגל של אליצור יפו מליגה ג מחוז ת"א הצהירה לפני מספר שבועות שהמטרה שלה לעלות לליגה ב ולשם כך החתימה את המאמן המצויין גיא צמח  ואת חלוץ מריח השערים גדי סולומוביץ. אמד הודיעה המועדון על החתמתו של הקשר הצעיר אורי סנדרוביץ שיעזור למועדון לעלות לליגה ב.  אורי חתם באמצעות נציגיו משה ומירב סנדרוביץ. 

 

אורי סנדרוביץ בתגובה:"שמח להצטרף לפרוייקט של גדי סלמונוביץ וגיא צמח. המועדון נבנה העונה במטרה אחת ואני בטוח שאוכל לעזור למועדון לעמוד במטרה שלו. שיהיה לנו בהצלחה". 

 

מאמן אליצור יפו, גיא צמח בתגובה:"אורי שחקן צעיר ומוכשר אשר משחק בצורה מאד בוגרת. בטוח שיעזור לנו לעמוד במטרות שלנו העונה". 

 

שיהיה בהצלחה!

אורי סנדרוביץ, חיזוק מצויין לקישור של אליצור יפו העונה. צילום: דניאל שמלי

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן טוב (מכיר אותו 06-08-2021, 19:37)
  2. מרימים להם תאף (חיים בסרט 07-08-2021, 22:43)
    יותר מדי מרימים לאנשים תאף זה ילד בן 18 בחיים לא שיחק בבוגרים בה לליגה ג׳ שעוד בגיל נוער שנה שנייה עם הוא כזה טוב ויש לו עתיד אין לו מה לעשות בליגה ובקבוצה שבונה את עצמה מחדש די לאשליות שימשיך עוד עונה בנוער לצבור בטחון ולחפש תעצמו בליגה א״