סיכום מחזור 2: ליגה ב' דרום א'

כמה שהתגעגענו לליגה ב' הדרומית שמביאה איתה מלא אקשן ומשחקים אטרקטיביים מרהיבים. בבית א' ספורטינג תל אביב מביסים את בית"ר פתח תקווה שגורמים לדודו חלף מאמן הקבוצה לתלות את המשרוקית. הוד השרון מנצחים בחוץ 4-0 את בני יפו ודואגים שיהיה שמח. בבית ב' עמישב מנצחים את קלנסואה וקריית אונו מנצחים בחוץ את פרדסייה עם רביעיית שערים.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 28-09-2021
  • 13:31

בית א'

בבית א' היו משחקים מצוינים עם המון שערים. ספורטינג מביסים את בית"ר פתח תקווה, כפר סבא מנצחים בחוץ את כפר קאסם, הוד השרון מבקיעים רביעייה ביפו ומחנה יהודה מנצחים בטייבה.

 

ספורטינג תל אביב 6 – בית"ר פתח תקווה 1

אם יש משהו ששחקני פתח תקווה לא ציפו לו – זה להפסיד ככה בספורטינג. בסיום המחצית הראשונה שחקניו של דודו חלף המאמן המתפטר של פתח תקווה היו ביתרון 1-0 משער של עילאי סלומון בסדקה ה- 24 והכל היה טוב. למחצית השנייה שחקני ספורטינג עלו בטירוף עם שישה שערים שגרמו לתבוסה רצינית של פתח תקווה שבסיומו הותירו את הקבוצה ללא מאמן.

 

דודו חלף - שם את המפתחות (צילום: אוהד רון)

 

הפועל מחנה יהודה 1 – שמשון בני טייבה 0

שחקני מחנה יהודה אירחו את שחקני טייבה למשחק ראשון העונה לאחר שהיו חופשיים במחזור הקודם ופתחו יפה את העונה עם 1-0 קטן משער של תמיר חלף בדקה ה- 65. בטייבה רושמים את הפסדם הראשון העונה ויקוו להצליח להשיג את הניצחון הראשון במחזור הבא.

 

בני יפו 0 – הפועל הוד השרון 4

 

כפר קאסם שועאע 0 – בית"ר כפר סבא 1

 

בית ב'

בבית ב' היו לנו כמה הפתעות טובות במחזור האחרון. עמישב פתח תקווה רושמת ניצחון על קלנסוואה ועולה למקום הראשון, רו"ח תל אביב מנצחת בהכח ר"ג, רמת ישראל מנצחת את טירה וקריית אונו מבקיעה רביעייה לרשת של פרדסייה.

 

הפועל פרדסיה 2 – הפועל קריית אונו 4

הפועל קריית אונו רושמת את ניצחונה הראשון העונה על חשבון פרדסייה המדשדשת. לאחר שבמחזור הראשון קריית אונו פתחה את העונה עם הפסד הייתה חסרת תחושת ניצחון, אך מה שהכי בל במשחק זה האופי של שחקני קריית אונו כשלאחר פיגור של 2-0 בדקה ה -21 הם חוזרים עם רביעיית שערים והפוכים את התוצאה. במחזור הבא פרדסייה יתארחו בקלנסואה וקריית אונו בבית"ר רמת גן.

 

מכבי עמישב פתח תקווה 3 – הפועל קלנסוואה 1

שחקניו של דורון ממן מעמישב רושמים את ניצחונם השני העונה והפעם על חשבון קלנסוואה החזקה. קלנסואה באו חמים למשחק כשהם עולים ליתרון כבר לאחר שלוש דקות של כדורגל מרגלו של לי סלאמה, אך בעמישב ידעו להתאושש מהר ושלושה שערים של בן סירא, עידן מסיכה וגל טיטלבאום הפכו את התוצאה והשאירו בבית את שלושת הנקודות.

 

לואיס זומה - לא הצליח לעזור לקבוצתו לחזור עם ניצחון מעמישב

 

הפועל רמת ישראל 2 – צעירי טירה 1

 

רו"ח תל אביב 1 – הכח רמת גן 0

 

אלי מיכאלי - מאמן המחזור. הרבה זמן לא ראינו בקריית אונו קבוצה כל כך טובה...

 

ליאור יהודה - כובש הצמד של קריית אונו - שחקן המחזור (צילום: יח"צ)

גיא דיין חוגג במדי קלנסוואה

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביתר פ"ת לאן? מינתה מאמן מנוסה (ברק 29-09-2021, 11:20)
    חשבתי שיוציא אותם מקרבות התחתית הקבועות שלהם והנה אחרי 2 מחזורים הולך...מה עכשיו?
  2. איפה אור יהודה קבוצה מושלמת (אוהד כדורגל 30-09-2021, 09:33)
    בזכות ההנהלה של אור יהודה הקבוצה במקום הראשון מים שלוש הפסדים