סיכום מחזור 3: ליגה ב' צפון א'

בליגה ב' צפון א' היה לנו מחזור מתעתע. צפת גברה על בני ממב"ע בבית, כפר מנדא מנצחת את טובא, כרמיאל ממשיכה לדהור קדימה ובני שפרעם לא עוצרת לרגע.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 04-10-2021
  • 07:14

בית א'

בבית א' אי אפשר להגיד שהיו הפתעות גדולות מדי, אך היו שערים נהדרים. בצפת רושמים עוד ניצחון, כפר מנדא לא התקשתה נגד שחקני טובא ושחקניו של לירון יגר מכרמיאל – לא באו לעבודה, באו לעבוד.

 

הפועל צפת – בני ממב"ע 1-3

שחקני צפת באו חדים למגרש ורצו לסיים מהר את הסיפור. בדקה ה- 13 בן שמואלי מעלה את קבוצתו ליתרון 1-0, כשלאחר שתי דקות בלבד הגיע שערו השני. במחצית השנייה מארסיל סמארה צימק את התוצאה, אך זה לא הספיק לשחקניו של ווג'די קיש בשביל לקחת נקודות מהמשחק.

 

שחקני בני ממב"ע - עדין לא מצליחים להשיג את הניצחון (צילום: דוברות בני ממב"ע)

 

הפועל עירוני כרמיאל – בני מג'דל כרום 0-3

שחקני כרמיאל הגיעו למשחק נגד מג'דל כרום עם מטרה אחת והיא לקחת את שלושת הנקודות וכמו ששחקניו של לירון יגר יודעים הם אכן עשו זאת. בשורות כרמיאל כבשו יובל שבתאי, שדי חמדאן והקפטן מידן שטיינברג שנכנס בדקה ה – 75 והספיק לבשל ולכבוש. עבור שטיינברג זה היה המשחק האחרון העונה מכיוון שהוא יוצא לניתוח ונאחל לו רפואה שלמה.

במג'דל כרום לא הצליחו עדין העונה לייצר נקודות והם ינסו לעשות זאת במחזור הבא.

 

שלושת המבקיעים מכרמיאל: חמדאן, שבתאי ושטיינברג (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

כפר מנדא – טובא זנגריה 0-2

בכפר מנדא רושמים ניצחון שני העונה ובזכותו עולים למקום הראשון בטבלה עם 7 נקודות. שחקניו של אחמד סבע לא התקשו נגד שחקני טובא שהגיעו לאחר ניצחון במחזור הקודם. בשורות כפר מנדא כבשו מחמוד יוסף ומהראן לאלא. במחזור הבא כפר מנדא יתארחו בשעב ושחקני טובא יתארחו אצל בני ממב"ע.

 

בית ב'

בבית ב' היו לנו מלא שערים וזה היה נפלא. בית"ר נהריה רושמים ניצחון מרשים על דיר חנא, טמרה מתפוצצים בעראבה עם 4 שערים מרהיבים ובני שפרעם ממשיכים בקו החיובי שלהם עם שישייה בעכו.

 

בית"ר נהריה – דיר חנא 0-4

בנהריה רושמים ניצחון ראשון העונה, על חשבון שחקני דיר חנא, העולה הטרייה מליגה ג' שעדין ללא ניצחונות העונה. להפסקת המחצית שחקני שתי הקבוצות ירדו כשהמארחים ביתרון קטן של 1-0, אך במחצית השניה נהריה הוסיפה שלושה שערים שמהם האורחים מדיר חנא לא הצליחו לחזור. במחזור הבא נהריה יתארחו בכאבול ודיר חנא בעכו.

 

שחקני דיר חנא - עברו משחק לא פשוט (צילום: סאשה חלילה - דוברות דיר חנא)

 

הפועל עירוני עראבה – צעירי טמרה 4-1

שחקני צעירי טמרה רושמים את ניצחונם השני העונה ועולים למקום השני בבית. בדקה העשירית שחקניו של עבד רבאח מעראבה עלו ליתרון, אך לאחר מכן האורחים מטמרה הבקיעו רביעייה והפכו את התוצאה. עראבה יתארחו ביפיע ושחקני טמרה יהיו חופשיים.

 

צעירי טמרה - חוגגים את הניצחון (צילום: דוברות צעירי טמרה)

 

איחוד בני שפרעם – אחי עכו 0-6

 

מאמן המחזור - אחמד סבע (צילום: חגאג רחאל)

 

שחקן המחזור - מידן שטיינברג ( צילום: אבי רביבו)

צעירי טמרה - חוגגים את הניצחון (צילום: דוברות צעירי טמרה)

הוסף תגובה
תגובות