סיכום מחזור 3: ליגה ב' דרום ב'

בליגה ב' דרום ב' היו לנו במחזור משחקים... וכל משחק טיל! שיכון המזרח רושמים ניצחון שני ועולים למקום השני בבית, גדרה מנצחת באור יהודה, באר שבע ומרחבים עם משחק הפכפך וקשוח שבסיומו ידיה על באר שבע הייתה על העליונה ומודיעין נשארת מושלמת עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 05-10-2021
  • 20:24

בית א'

בבית א' היו לנו משחקים.. אש! שיכון המזרח מנצחת את ירושלים ועולה למקום השני בבית, גדרה מנצחים באור יהודה, רמלה מנצחים בקריית גת ובין קריית מלאכי לירוחם הייתה חלוקת נקודות שווה.

 

שיכון המזרח – מ.כ. ירושלים 1-2

שחקני שיכון המזרח רושמים ניצחון שני העונה ועולים למקום השני בבית עם 7 נקודות. צמד שערים מרגליו של גבי אלבז העניקו לשחקניו של מור בן עמי את הניצחון. בירושלים זה היה ההפסד השני העונה והקבוצה בתחתית הטבלה עם נקודה אחת בלבד. שחקניו של שי ניסים ינסו להשיג את הניצחון הראשון העונה במחזור הבא.

 

ניב מלכה - הוא וחבריו לקבוצה רושמים ניצחון נוסף

 

אור יהודה – הפועל גדרה 2-1

שחקניו של אבידן דמתי רושמים ניצחון שני ברציפות ומצליחים לגבור על שחקני אור יהודה בחוץ. לאחר הניצחון בגדרה הקבוצה נמצאת במקום השלישי בביתם 6 נקודות וביטחון מלא. באור יהודה נחלו את ההפסד השלישי מתוך שלושה מחזורים ושחקניו של מוטי לוי חייבים להתחיל לייצר נקודות בשביל שלא ייפתח פער גדול מדי.

 

ביתר קריית גת – מ.ס. רמלה 1-0

 

קריית מלאכי – הפועל ירוחם 1-1

 

בית ב'

בבית ב' לעולם לא משעמם.. באר שבע מנצחת את מרחבים לאחר משחק הפכפך, מודיעין מנצחת את מעלה אדומים, לוד מבקיעה שישייה לרשת של רהט ובין נתיבות לערד לא היו שערים כלל.

 

מכבי באר שבע – הפועל מרחבים 4-5

לאחר משחק הפכפך עם שלושה שערים לאחר הדקה ה- 90 מצליחים שחקני באר שבע להשיג את הניצחון השני שמעניק להם להיות בחלק העליון של הטבלה עם שש נקודות. שחקני מרחבים היו קרובים להשיג את הנקודות הראשונות שלהם העונה, אך זה לא קרה והקבוצה עדין בתחתית, בתקווה להשיג את הנקודות הראשונות במחזור הבא.

 

עירוני מודיעין  -בית"ר מעלה אדומים 2-5

שחקני מודיעין אוהבים כנראה שלמות – ולכן הקבוצה נמצאת במקום הראשון בבית עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים. שחקניו של שי מאור כיכבו עם חמישייה לרשת של שחקני מעלה אדומים שעדין לא מצליחים לייצר אף נקודה.

שחף הלמן - הוא וחבריו לקבוצה מכוונים גבוה (צילום: יוסי סוריק)

 

מכבי נתיבות – מ.כ. ערד 0-0

 

הפועל לוד – צעירי רהט 0-6

 

מאמן המחזור - מור בן עמי (צילום: יח"צ)

 

שחקן המחזור - גיל גילקורב (צילום: אוהד רון)

בר גלילי - הוא וחבריו ממודיעין עדין מושלמים (צילום: דוברות עירוני מודיעין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חזן וגיא גמרתם את המועדון אנשים קטנים (אור יהודה זבל 05-10-2021, 23:08)
    תמשיכו בדרך שלכם אנשים קטנים
  2. אור יהודה יורדת רדת לליגה ג (אוהד כדורגל 08-10-2021, 14:25)
    לכתבים שלום נהייתי כותב על אור יהודה עד אמצע שנה שעברה אור יהודה הייתה קבוצה מעולה.מי שדרג להוריד את אור יהודה ליגה ב זה אדון שלמה חזן.וגיא פרץ. עובדה מחזור שלוש אור יהודה מקום אחרון וככה הייה עוד סוף העונה חבל על האוהדים ולאור יהודה יש קהל רבים ואדיר
  3. אור יהודה רוצה לעשות היסטוריה (אוהד אור יהודה 10-10-2021, 13:42)
    הנהלת אור יהודה רוצה לעשות עונה שלמה ללא ניצחון וללא תיקו שיא ג'ינס