סיכום מחזור 4: ליגה ב' צפון א'

באופן לא מפתיע, היה לנו בליגה ב' צפון א' מחזור לפנים. בני ממב"ע זוכים בניצחון ראשון העונה, שחקניו של אחמד סבע מכפר מנדא ממשיכים לככב עם ניצחון בשעב. בני שפרעם עדין מושלמים וביפיע חגגו ניצחון ראשון העונה בליגה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 11-10-2021
  • 11:44

בית א'

בבית א' לעולם לא משעמם, בעיקר לא במחזור האחרון. שחקניו של ווג'די קיש מרמת הגולן משיגים ניצחון ראשון העונה, אחמד סבע וכפר מנדא חוגגים ניצחון חוץ בשעב, הפועל צפת עם עוד ניצחון ביתי וצעירי סכנין מפסידים בבית לג'דידה מכר.

 

בני ממב"ע – טובא זנגריה 1-3

שחקניו של ווג'די קיש מרמת הגולן חוגגים סוף סוף ניצחון ראשון העונה על חשבון שחקני בני טובא. נאג'י אבו ג'בל ואסעד עמאשה ממשיכים להביא את התוצאות כששניהם מבקיעים במשחק. שחקניו של יוסי סופר מטובא לא הצליחו להשיג את ניצחונם השני העונה ושתי הקבוצות נמצאות במרכז הטבלה.

 

בני ממב"ע - משיגים ניצחון ראשון העונה (צילום: דוברות בני ממב"ע)

 

מכבי אחווה שעב – כפר מנדא 3-2

שחקניו של אחמד סבע משיגים ניצחון נוסף והפעם על חשבון שחקני מכבי אחווה שעב שמתחילה את העונה בצורה לא מדהימה עם ניצחון אחד ושני הפסדים. כפר מנדא נמצאים כרגע במקום הראשון בבית עם 10 נקודות ושלושה ניצחונות מתוך ארבעה משחקים. משהו מחובר טוב לאחמד סבע והזמן יגיד האם תהיה המשכיות להצלחה.

 

אחמד סבע - רושם עוד ניצחון לרזומה (צילום: חגאג רחאל)

 

הפועל צפת – בני מג'ד אל כרום 1-3

 

צעירי סכנין – מכבי ג'דידה מכר 2-0

 

בית ב'

בבית ב' גם אין רגע דל. בני שפרעם דורסים את מכבי אחווה שעב, מכבי יפיע משיגים ניצחון ראשון העונה בליגה, אחי עכו ודיר חנא הולכים הבייתה עם נקודה ללא שערים ובני כאבול לא התקשו נגד שחקני נהריה.

 

איחוד בני שפרעם – עירוני בני שעב 0-4

בני שפרעם ממשיכים להיות מושלמים עם ניצחון רביעי מארבעה משחקים כשהם מבססים את מעמדם בפסגת הטבלה עם 12 נקודות. שחקניו של פיראס מוגרבי ממשיכים לספק את התוצאות ולא התקשו מול עירוני בני שעב, העולה הטרייה לליגה. מוחמד זידאן כיכב עם צמד במשחק. בבני שעב לא הצליחו עדין לייצר נקודות העונה וכדאי שזה יקרה בכדי שלא ייווצר פער גדול מדי.

 

מכבי עירוני יפיע – הפועל עראבה 0-4

 רמי אבולעילה ושחקני יפיע משיגים סוף סוף את ניצחונם הראשון בליגה לאחר תיקו והפסד ועוברים את עראבה בנקודה אחת בטבלה. מנגד, האורחים מעראבה עם פתיחת עונה לא מדהימה רושמים את הפסדם השלישי ונמצאים לאחר ארבעה משחקים עם שלוש נקודות בלבד. במחזור הבא שחקני עראבה יארחו את פיראס מוגרבי ושחקני שפרעם החזקים ושחקני יפיע יהנו ממחזור חופשי.

 

שחקני יפיע - חוגגים ניצחון ראשון בליגה (צילום: דוברות מכבי עירוני יפיע)

 

אחי עכו – הפועל דיר חנא 0-0

 

עירוני בני כאבול – בית"ר נהריה 0-3

 

מאמן המחזור - רמי אבולעילה (צילום: חגאג רחאל)

 

שחקן המחזור - אסעד עמאשה (צילום: עובאדה אכתילאת)

הקהל בשפרעם - ממשיך לתמוך בקבוצתו והיא מחזירה לו עם ניצחונות (צילום: דוברות בני שפרעם)

הוסף תגובה
תגובות