סיכום מחזור 4: ליגה ב' דרום א'

ליגה ב' דרום א' דואגת שלעולם לא נשתעמם.. המחזור הרביעי הביא איתו משחקים נהדרים ומרגשים. מחנה יהודה מנצחת את כפר סבא, ספורטינג תל אביב נחלו הפסד ראשון, קלנסוואה לא התקשתה בקריית אונו והכח רושמים ניצחון נגד פרדסייה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 13-10-2021
  • 08:19

בית א'

בבית א' היו אחלה של משחקים. מחנה יהודה ניצחו את כפר סבא, הוד השרון ניצחו בספורטינג, בני טייבה עם ניצחון בפתח תקווה ובית דגן בכפר קאסם.

 

הפועל מחנה יהודה – בית"ר כפר סבא 0-1

לאחר קרב הענקיות של בית א', שחקני מחנה יהודה רושמים את ניצחונם השלישי העונה מתוך שלושה משחקים ועולים לפסגת הטבלה בבית עם 9 נקודות. ממש אחריהם שחקניו של מעין נגב מכפר סבא נחלו הפסד ראשון והם במקום השני עם 7 נקודות, טיפונת מאחורי שחקניו של רמי צבי. שתי הקבוצות עושות רושם שיילכו ראש בראש עד סוף העונה הסדירה.

 

רמי צבי, עוד ניצחון גדול הפעם על כפ"ס החזקה. מאמן המחזור של אתר גולר!!

 

ספורטינג תל אביב – הפועל הוד השרון 3-0

ספורטינג תל אביב רושמים הפסד ראשון העונה כשהם חוטפים שלושה שערים משחקני הוד השרון. שחקניו של צחי מרדכי ממוקמיפ כעת במקום הרביעי בבית עם 5 נקודות בלבד וינסו לחזור בשבוע הבא למסלול הניצחונות. בהוד השרון המצב טוב יותר כשהקבוצה במקום השלישי עם 7 נקודות והפסד בודד.

 

שחקני ספורטינג תל אביב - רשמו הפסד ראשון העונה (צילום: דוברות ספורטינג תל אביב)

 

שמשון בני טייבה – בית"ר פתח תקווה 1-2

 

הפועל כפר קאסם – עירוני בית דגן 2-0

 

בית ב'

בבית ב' לא היו הפתעות גדולות, אך היו שערים נהדרים. שחקניו של חיים סירוטקין מקלנסוואה רושמים ניצחון נוסף, הכח מנצחת בפרדסיה, רמת ישראל לא מרחמת על בית"ר רמת גם ועמישב נוחלת הפסד לטירה.

 

הפועל קריית אונו – הפועל קלנסוואה 2-0

שחקני קלנסוואה לא מתקשים במשחק החוץ בקריית אונו ומשיגים את הניצחון השלישי העונה שמעלה אותם למקום השני בבית עם 9 נקודות. מנגד, שחקניו של אלי מיכאלי רושמים את הפסדם השלישי העונה וכעת הקבוצה עם שלוש נקודות בלבד. במחזור הבא שחקני קלנסוואה יארחו את בית"ר רמת גן ושחקני קריית אונו יתארחו בעמידר.

 

פיראס עוואד - הוא וחבריו רושמים ניצחון נוסף

 

הפועל פרדסייה – הכח רמת גן 1-0

שחקניו של איגור ברין מהכח רשמו את ניצחונם הראשון העונה עם 1-0 קטן על שחקני פרדסייה שמדשדשים בתחתית הטבלה. בדקה ה- 46 אור גירו כבש את השער היחיד במשחק שעשה את ההבדל. שתי הקבוצות במצב לא מדהים בטבלה וכדאי ששתיהן יתחילו לייצר כמה ניצחונות בשביל לא להיקלע למאבקים קשים בהמשך.

 

בית"ר רמת גן – הפועל רמת ישראל 6-1

 

עמישב פתח תקווה – צעירי טירה 1-0

 

דור מימוני - הוא וחבריו מבני טייבה רושמים ניצחון השבוע

 

אורי גירו - שחקן המחזור (צילום: רונן דורה)

אבי איבגי, שוער קלנסוואה.

הוסף תגובה
תגובות