מנטליות של מנצחים

איך המילים שאנחנו משתמשים בהן יכריעו את רמת ההצלחה שלנו. טל בובליל, מאמן מנטלי להישגים בכתבה רביעית בסדרה "מנטליות של מנצחים"

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 15-10-2021
  • 08:30

בואו נשחק משחק קצר.

 

מי באמת רוצה להצליח ככדורגלן? שירים את היד. מי מוכן לקבל את החוזה היקר ביותר בליגה? שירים את היד גבוה. מי מוכן להתאמץ בשביל לזכות בשחקן המצטיין של העונה? שירים את היד גבוה יותר. מי רוצה לעלות על המגרש בכל משחק ולהיות המנצח? שירים את שתי הידיים הכי גבוה שהוא יכול.

עכשיו אם אגיד לכם שבשביל להשיג ולחיות את ההצלחה הזאת, אתם צריכים להתחיל לבחור נכון את המילים שאתם משתמשים בהם בכל רגע במהלך היום שלכם.

 

שניה לפני שמתקדמים, אתם בטח חושבים שאני מתכוון לאיך שאתם מדברים לחברים בקבוצה בחדר הלבשה, במהלך האימון או המשחק. או איך שאתם מדברים עם המאמנים. זאת ממש לא הכוונה.

 

אני מתכוון ותקשיבו טוב, כי זה יוביל את הקריירה שלכם לשיאים חדשים, אני מתכוון שהכל מתחיל בבחירה נכונה של המילים שלנו כשאנחנו מדברים עם עצמינו, בתוך הראש שלנו, בלי שאף אחד שומע או רואה.

 

שם הכל מתחיל. והאמת היא ששם גם הכל נולד.

 

הספורטאים הטובים ביותר בעולם, אלה שיש להם ביטחון עצמי שלא תלוי בסביבה החיצונית, שלוקחים אחריות אישית מלאה על הפעולות והקריירה שלהם, אותם ספורטאים שמשתמשים בחוזקות שלהם ומעצימים אותן ע"י פעולות הכוכב שלהם, הם אותם הספורטאים שמדברים עם עצמם בצורה חיובית ומקדמת. הם שומרים על שיח פנימי מלא בביטחון ואמונה, הם מחזקים ומעצימים את עצמם בכל הזדמנות, הם מבינים היטב שאם הם יזלזלו ולא יעצימו את עצמם, אף אחד אחר לא יעשה את זה בשבילם.

 

טל בובליל, מנטליות של אלופים!

 

שמרו על דיבור פנימי מקדם. תעצימו את המחשבות שלכם על עצמכם. התשמשו בשפה מקדמת וחיובית.

 

מייקל ג'ורדן תמיד הגיע לנצח. בכל משחק, בכל אימון, בכל משחקון ובכל זריקה לסל. המציאות היומיומית שמייקל ג'ורדן חיי היא תוצאה ישירה של העוצמות והביטחון שהוא הרגיש כלפי עצמו. כל הרגשות העוצמתיות והסוחפות שלו נולדו כתוצאה מדיבור פנימי עשיר ומעצים, חיובי ומקדם. ככה מנצחים אמיתיים חיים.

 

"מילים מולידות רגשות, רגשות יוצרות מציאות".

 

תבחרו את המילים המעשירות, תרגישו את הרגשות המעצימים, והמציאות תשקף לכם בדיוק את מי שאתם.

 

גם היום המשכנו במסענו המשותף, בו אנחנו עונים על שלוש שאלות המפתח בדרך להיות ספורטאים מנצחים ומבינים איך הספורטאים הטובים ביותר חושבים בדרך לביצועי השיא שלהם, כיצד הרגשות שלהם משפיעים וקובעים את רמת הביצועים על המגרש, ובעיקר מהי הדרך היומיומית שלהם לביצועים גבוהים.

 

היום, בכתבה הרביעית מתוך סדרה של שמונה על "מנטליות של מנצחים", דיברנו על החשיבות העליונה של שימוש בשפה חיובית ומקדמת עם עצמינו וכיצד היא משפיעה על הביצועים ועל ההישגים שלנו. אני מודה לכם ומעריך אתכם על הזמן שהקדשתם לקריאת הכתבה ומקווה שתגיעו ממוקדים ומוכנים יותר לאימון ולמשחק הבא שלכם.  

 

טל בובליל 
מאמן מנטלי להישגים

http://http://https://www.instagram.com/tal.bublil/

"תבחרו את המילים המעשירות, תרגישו את הרגשות המעצימים, והמציאות תשקף לכם בדיוק את מי שאתם"

הוסף תגובה
תגובות