מאוזנות: 1:1 בין צעירי כפר כנא לרובי שפירא

כפר כנא עוד חשבו שהם ישאירו את כל הנקודות בבית, אבל שוויון דרמטי בדקה ה-86 גרם לחלוקת נקודות צודקת בין שתי הקבוצות. אלעד בראון: "אני בטוח שהמון קבוצות עוד יאבדו נקודות נגד צעירי כפר כנא"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 17-10-2021
  • 08:17

צעירי כפר כנא אירחו את הפועל רובי שפירא, וקיוו לצאת מהמשברון שעליו נקלעה הקבוצה, כאשר היא עוברת בשבועיים האחרונים שני הפסדים, ומציגה יכולת הרבה פחות טובה מזו שאפיינה אותה במשחקים הקודמים.


בדקה ה-30 הם גם חשבו שהם צועדים אל עבר דרך חדשה, כשטעות בהגנת רובי הביאה את הכדור אל אופק מרום שהוביל את ההתקפה שהסתיימה בשער עצמי של בן בנימין, אך לאורחת, שמתאוששת לאט לאט מפתיחה העונה הקשה שלה, היו תוכניות אחרות, ובדקה ה-80 ספריאן "זיקו" אופור מצא את הרשת עם בעיטה נפלאה מזווית קשה.

 

רובי שפירא סחטה תיקו מול העולה החדשה (צילום : חגאג רחאל)

 

אלעד בראון, מאמן האורחת, שיכם את המשחק: "חצי ראשון אני חושב שהיינו יותר טובים מכפר כנא, ולצערי ספגנו גול משום מקום, גול לא מחייב בכלל. חצי שני היה משחק שקול מאוד, אני שמח מאוד שהשוונו, ואני רוצה מפה להודות לשחקנים על הקרבה ולחימה, ועל אופי. שלושה משחקים שלא הפסדנו, ותיקו מול קבוצה ביתית, אני בטוח שהמון קבוצות עוד יאבדו נקודות נגד צעירי כפר כנא"


בנוגע סיבות לפתיחה הקשה אמר: "אני חושב שגיבשנו קבוצה שהיא חדשה לחלוטין, זו לא אותה קבוצה של לפני חודש, צירפנו שניים עשר שחקנים חדשים, אני לא יודע כמה יודעים את זה, אבל זו לא אותה קבוצה. יש לנו שישה-שבעה שחקנים צעירים בהרכב ואני מאוד מאמין בהם, בגלל זה הם שם, וגם חסרים לנו כמה שחקנים זה לא סוד, חן ידען רק עכשיו חזר לעניינים לאחר מות אביו, אורי אשל עדיין פצוע, יש לו נקע קשה מאוד בקרסול, ונור ביסאן לא שיחק היום גם."

 

אלעד בראון : ''בסופו של דבר רובי תהיה בפלייאוף העליון.'' (צילום : חגאג רחאל)


על הסיכויים של הקבוצה להגיע לצמרת השיב המאמן: "אני חושב שבסופו של דבר רובי תהיה בפלייאוף העליון, זה יקח קצת זמן וסבלנות אבל רובי תהיה בפלייאוף העליון, רובי קבוצה יותר טובה מהרבה קבוצות בליגה הזאת, והמיקום שלה כרגע בליגה ממש לא משקף ולאט לאט אנחנו נעלה מעלה מעלה, יש לנו חומר שקנים טוב, יש עם מה לעבוד, צעירים לצד ותיקים, ובסופו של דבר אנחנו נהיה בפלייאוף העליון, זאת הייתה המטרה שלנו בסופו של  דבר ואנחנו נגיע לשם."

 

רובי שפירא לא הצליחה לייצר רצף ניצחונות (צילום : עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רובי שפירא (אוהד 17-10-2021, 10:18)
    בראון אתה רק מדבר..ולא עושה כלום..אין לך מושג בכדורגל.אתה בלוף אחד גדול
  2. סומכים על אלעד בראון ועל הקבוצה לרובי באים מאהבה (אשר 17-10-2021, 20:34)