ביום שבת זה מגיע: קרב הענקיות של ליגה ב' צפון

ביום שבת הקרוב יהיה בליגה ב' צפון א' משחק בין שתי הענקיות: אחווה כפר מנדא & הפועל עירוני כרמיאל. שתי הקבוצות שעדין ללא הפסדים השני יפגשו אחת את השנייה לקרב שיקבע מי תהיה במקום הראשון. אחמד סבע: "מבחינתי זה עוד משחק". לירון יגר: "מגיעות שתי קבוצות שרוצות לנצח, אז הכל פתוח."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 20-10-2021
  • 08:28

ביום שבת הקרוב יהיה חם באיצטדיון הכדורגל העירוני בכרמיאל כהפועל כרמיאל יארחו את אחווה כפר מנדא למשחק בין שתי מובילות טבלת בית א' בליגה ב' צפון.

 

מצד אחד, שחקני כפר מנדא המתאמנים תחת הדרכתו של המאמן אחמד סבע. הקבוצה ממוקמת במקום הראשון בטבלה עם 13 נקודות כשמאזנה הוא ארבעה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת. מנגד, הפועל עירוני כרמיאל, המתאמנת תחת הדרכתו של המאמן לירון יגר עם משחק אחד פחות, 10 נקודות, שלושה הפסדים ותוצאת תיקו אחת.

 

שתי הקבוצות עדין ללא הפסדים ולשתיהן יש מטרה אחת מאוד ברורה – להגיע לפליאוף העליון ומשם לעשות הכל בשביל לעלות לליגה א'.

בשני צידי המגרש נראה קבוצות איכותיות, מאומנות היטב ובעלות סגלים איכותיים. מי תהיה במקום הראשון בבית בשבוע הבא? את זה רק הכדור יקבע.

 

אחמד סבע: "אני מקווה להוציא נקודות מהמשחק הזה" (צילום: חגאג רחאל)

 

האם אפשר לקרוא לזה משחק העונה?

לירון: "אני לא חושב שבשלב הזה של העונה אפשר לקרוא לזה משחק עונה. מגיעות שת קבוצות שבאות לשחק כדורגל. שתי קבוצות שרוצות לנצח, ככה שהכל פתוח."

 

אחמד: "זה משחק נגד קבוצה שגם מכינה את עצמה לעלות ליגה, אבל מבחינתי זה עוד משחק. אנחנו מגיעים לאחר רצף של שבועות עם שני משחקים בשבוע, פעם ליגה ופעם גביע, אז כרגע אנחנו נותנים קצת מנוחה לשחקנים ולהכין אותם בצורה הכי טובה שאפשר."

 

לירון יגר: "אנחנו נעשה הכל בשביל להגיע מוכנים". (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

מה המפתחות לניצחון?

אחמד: "בכל משחק צריכים לבוא צנועים, לתרגם על המגרש את מה שאנחנו מתרגלים באימונים. זה יהיה משחק קשה ואני מקווה שנצליח להוציא תוצאה טובה. הליגה עוד ארוכה, הפליאוף עוד רחוק ונעשה הכל בשביל להוציא מהמשחק הזה נקודות."

 

לירון: "מבחינתנו, כל משחק הוא משחק רציני ואנחנו נעשה הכל בשביל להגיע מוכנים. נמשיך לעבוד קשה ונעשה הכל בשביל לנצח במשחק הקרוב."

שחקני כפר מנדא - האם יחגגו בסיום המשחק? (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות