מחזור 6 : נבחרת המחזור בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור השישי בליגה א' צפון הסתיים והוא סיפק לנו שערים מרהיבים ותוצאות דרמטיות. במוקד, מ.ס טירה הצליחה לעצור את טבריה, הפועל הרצליה הרשימה מול זלפה, ערערה הביסה את פרדיס והפועל כפר כנא רשמה ניצחון דרמטי על איכסל. בחרנו את מצטייני השבוע.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 18-10-2021
  • 17:10

שוער

עומר אגוזי (טירה)

השוער של מ.ס טירה כיכב במשחק מול טבריה החזקה כשרשם הצלות ענק והיה אחת הסיבות שקבוצתו של חיים לוי שמרה על שער נקי והייתה הראשונה לעצור את עירוני טבריה. כעת נותר לחכות ולראות עם אגוזי יצליח לשמור על יכולת עקבית לאורך זמן.

 

הגנה 

דודו אדרי (טירה)

אחד הבלמים הטובים בליגה א' צפון, דוד אדרי, סגר בצורה נהדרת את שחקני ההתקפה של עירוני טבריה והציג משחק אחראי ובוגר. טירה הצליחה לשמור על שער נקי, אדרי הוא אחת הסיבות לכך.

 

דודו אדרי בעוד משחק נהדר (צילום : חגאג רחאל)

 

מוחמד כיתאני (ערערה)

בלמה של בני ערערה, מוחמד כיתאני הציג משחק נהדר בשני צידי המגרש. הוא סיכל את התקפותיה של בני פרדיס ומהצד השני כבש את אחד השערים בניצחון המרשים

 

נסים אבו יונס (בועיינה)

שחקן ההגנה שוב הציג יכולת נפלאה בבועיינה כששמר יחד עם חוליית ההגנה על שער נקי וכבש את השער הראשון במשחק בניצחון 2-0 על מגדל העמק.

 

איהם אדבאח (כפר כנא)

הבלם, שהגיע הקיץ לכפר כנא מהפועל כאוכב, כבש שער דרמטי שנתן לקבוצתו שלוש נקודות חשובות מול הפועל איכסל. אדבאח מוביל את הגנת הקבוצה ומציג יכולת טובה מידי שבוע.

 

איהם אדבאח נחשב לאחד הבלמים הטובים בליגה (צילום : עלאא בדרנה)

 

מוחמד קעאדן (באקה)

בלמה של באקה אל גרביה כבש שער שיוויון דרמטי מול צור שלום ובכך חילץ עבור קבוצתו נקודה חשובה שחילצה את באקה מהמקום האחרון בטבלה. 

 

קישור

יהב חיו (הפועל הרצליה)

קשרה הצעיר של הפועל הרצליה, יהב חיו, ממשיך להציג יכולת נפלאה על כר הדשא כשהיווה סיכון מתמיד על הגנת זלפה. חיו נחשב לשחקן מהיר עם יכולת טכנית טובה שעתיד לפרוץ ברמות הגבוהות.

 

יהב חיו הציג משחק נפלא נגד זלפה (צילום : חגאג רחאל)

 

דניאל פרץ (ערערה)

קשרה ההתקפי של בני ערערה הציג יכולת נפלאה בניצחון הגדול על בני פרדיס כשחגג שער נפלא וסיכן את השער פעמים רבות. דניאל פרץ נמצא במגמת התקדמות ואין ספק שערערה עשתה עסק טוב כשצירפה אותו הקיץ מהפועל כפר כנא.

 

התקפה 

עידן דוד (הפועל הרצליה)

איזה שחקן נפלא עידן דוד. גם במחזור האחרון דוד היה שחקן המפתח של הפועל הרצליה כשחילק לחבריו כדורים נפלאים והיה גורם מרכזי בניצחון של קבוצתו על בני זלפה.

 

עידן דוד נחשב לאחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה. (צילום : חגאג רחאל)

 

חאלד סלימאן (הפועל בועיינה)

חלוצה של הפועל בועיינה, חאלד סלימאן, חגג את שערו הרביעי העונה כשהבקיע מול מגדל הענק בניצחון של קבוצתו. שחקן ההתקפה הצעיר מציג העונה יכולת נהדרת כשהוא מוביל את החלק הקדמי של הקבוצה.

 

אחמד קאסום (טמרה)

קאסום, שמחזיק בעבר ורזומה עשיר בליגת העל, חגג שער ניצחון בבכורה המחודשת שלו במדי מכבי טמרה, כזכור, קאסום לבש אשתקד את המדים הצהובים של טמרה, הקיץ הוא עבר לכאוכב ובסופש האחרון הוא היה שווה נקודות לפטריסיו סייג ופייסל האני.

 

אחמד קאסום הוסיף המון איכות לטמרה (צילום : מחסאן נסאר)

 

חילוף השבוע

לירן בסיס (רובי שפירא)

שחקנה הצעיר של רובי שפירא, לירן בסיס, עלה מהספסל ורשם בישול ענק לזיקו שחילץ נקודה חשובה עבור רובי שפירא.

 

פארסת השבוע

ביטול המשחק בין טייבה לכאוכב.

כחצי שעה לפני ההתמודדות המרתקת שופטי המשחק הודיעו על ביטולו וזאת בעקבות תנאי מגרש רעועים. מצד אחד, ידוע לכולם שהמגרש בטייבה אינו ראוי למשחק ויש לתת על כך את הדין ומצד שני בהתאחדות היו צריכים לתת על כך את הדעת כמה ימים קודם ולא כל כך קרוב למועד המשחק.

 

מאמן השבוע

1. חיים לוי (טירה)

המאמן המנוסה התמודד עם סיטואציות לא פשוטות במשחק מול טבריה החזקה כשקבוצתו נותרה בתשעה שחקנים ויחד עם זאת הוא העמיד את קבוצתו בצורה נפלאה וסחט נקודה בחוץ מול מוליכת הטבלה. עד כה לוי מספק תוצאות נפלאות בטירה ובקצב הזה הוא יתמודד עד הסוף על עליית ליגה.

 

חיים לוי ומ.ס טירה נתנו את הלב והנשמה במחזור האחרון (צילום : מאור אלקסלסי)

 

2. נידאל שלעאטה (בועיינה)

אחד המאמנים הטובים בליגה הצליח לחבר את הסגל הצעיר והצנוע בבועיינה לידי קבוצת כדורגל נהדרת שמשחקת בצורה יעילה ומצליחה לצבור נקודות מידי שבוע. הסופ''ש שלעאטה ובועיינה הצליחו לנצח את מגדל העמק. כזכור, לאחר המשחק המאמן ביקש לעזוב אך לאחר מאמצים הצליחו במועדון להשאיר אותו ויהיה מעניין לעקוב אחרי הקבוצה העונה. 

 

נידאל שלעאטה הוא נכס עבור בועיינה (צילום : חגאג רחאל)

 

3. נביל אבו הלאל (ערערה)

בני ערערה של אבו הלאל סומנה בתחילת העונה כמועמדת ראשית לירידה אך למאמן היו תוכניות אחרות. בסגל מאוד צנוע ערערה מציגה מידי שבוע תוצאות טובות ובקצב הזה היא תשרוד בליגה בשלב מוקדם מאוד, וזאת הרבה בזכות אבו הלאל.

 

נביל אבו הלאל עושה עבודה נהדרת בערערה (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות