קלנסווה הביסה בדרום, הפועל כרמיאל רשמה ניצחון דרמטי בצפון

מרבית משחקי המחזור התשיעי בליגה ב' התקיימו היום ועד כה הם מספקים לנו תוצאות מפתיעות וחגיגה של שערים. בדרום, הפועל קלנסווה החזקה הביסה 2-5 את רמת ישראל ונתיבות פירקה 0-7 את מכבי ב''ש. בצפון הפועל טירת הכרמל ניצחה 0-3 את סנדלה גלבוע בחוץ והפועל כרמיאל גברה 2-3 על צעירי סכנין במשחק דרמטי. כל תוצאות היום בכתבה הבאה

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 12-11-2021
  • 15:36

ליגה ב' דרום א'

 

הפועל כפר קאסם שועאע - שמשון בני טייבה 1-0

שתי הקבוצות, שפתחו את העונה בצורה לא מספקת חיפשו נקודות חשובות. לאחר 87 דקות מאופסות, אחד החלוצים הטובים בליגה ב', הישאם אזברגה כבש שער חשוב ונתן לבני טייבה שלוש נקודות חשובות שמחזירות את הקבוצה למאבק על הפלייאוף. מנגד, הפועל כפר קאסם ממשיכה להסתכך כשהיא אחרונה בבית.

 

הפועל קלנסווה - הפועל רמת ישראל 2-5

המאחרת, שנחשבת לקבוצה החזקה ביותר בליגה ב' דרום, המשיכה לחגוג - הפעם מול רמת ישראל. כבר בפתיחה קלנסווה הראתה עליונות כלאחר חצי שעה היא כבר הובילה 0-3 משערים של לייט סלאמה, נבו מזרחי וסמי אבוראס. רמת ישראל לא הרימה ידיים וצימקה את התוצאה לפני המחצית כשבן דיין דייק מהנקודה הלבנה. בחצי השני קלנסווה המשיכה לחגוג כשהגדילה את התוצאה משערים של אלי בבשבילי וגלאל טהאא, רמת ישראל הספיקה רק לצמק והקבוצה של חיים סירוטקין חגגה ניצחון מרשים וחשוב שמבסס את מקומה בראשות הבית. רמת ישראל תחפש את הנקודות במגרש אחר.

 

קלנסווה חגגה ניצחון חשוב (יח''צ)

 

מ.כ צעירי טירה - בית''ר רמת גן 1-4

צעירי טירה, שרוצה להגיע לפלייאוף העליון, עשתה היום צעד חשוב כשהביסה בבית 1-4 את בית''ר רמת גן והיא לגמרי במאבק. מנגד, האורחת התרחקה בצורה משמעותית מצמרת הטבלה. המצטיין במשחק היה אור אליהו שחגג שלושער אדיר. אבי חי צימק בתוספת הזמן.

 

עירוני בית דגן - בית''ר כפר סבא 1-2

מ.ס בני יפו - בית''ר פ''ת 0-1

 

ליגה ב' דרום ב'

 

הפועל גדרה - שיכון המזרח 2-2

האורחת, שביצעה זעזוע גדול בקבוצה במהלך השבוע האחרון, סחטה נקודה מהפועל גדרה. לאחר מחצית מאופסת, אריאל טרבלסי הגדול חגג את שעריו הראשונים העונה כשהעלה את גדרה ליתרון. שיכון המזרח לא הרימה ידיים וחזרה למשחק רבע שעה לסוף משער של אושרי ביינה. בתוך תוספת הזמן הבטה גמבר כבש וסחט נקודה.

 

בית''ר קריית גת - הפועל ירוחם 1-2

המאחרת המשיכה לסבך את העניינים בבית א' כשניצחה בבית את הפועל ירוחם וחזרה בגדול למאבק על הכרטיס לפלייאוף. כל השערים במשחק נכבשו במחצית השנייה.

 

הפועל ירוחם עם הפסד מאכזב (צילום : איציק לוי)

 

מכבי עירוני נתיבות - מכבי ב''ש 0-7

המשחק בין הקבוצות שנאבקות על הפלייאוף העליון סיפק לנו את אחת התוצאות היותר חד צדדיות שקיבלנו העונה. עירוני נתיבות חגגה ניצחון אדיר בביסס את המקום השני בבית וכרגע נראה שהיא בדרך הבטוחה לפלייאוף העליון. מכבי באר שבע התרחקה מהמקום השלישי ובעקבות התוצאה היא תצטרך לערוך בדק בית.

 

בית''ר מעלה אדומים - מכבי שדרות 2-3

האורחת, שעוברת עונה לא פשוטה בכלל בליגה ב', ספגה הפסד מאכזב במיוחד בדקות הסיום לבית''ר מעלה אדומים. בעקבות התוצאה, שדרות הסתבכה בתחתית והיא תנסה העונה לשרוד בליגה. מנגד, מעלה אדומים ברחה מהאיזור המסוכן. לשדרות כבש זוהר קספו את השער הראשון.

 

מכבי ערד תמר - הפועל לוד 4-0

הקבוצה של אופיר רגב ממשיכה להציג כדורגל נפלא כשהפעם היא הביסה את ערד תמר בחוץ וכרגע נראה שהיא, לצד נתיבות, המועמדת הבכירה לעליית ליגה.

 

הפועל מרחבים - צעירי רהט 2-1

 

ליגה ב' צפון א'

צעירי סכנין - הפועל כרמיאל 3-2

מוליכת בית א' רשמה ניצחון סופר דרמטי על צעירי סכנין מתחתית הטבלה כשכבשה שער ניצחון דרמטי בדקה ה-90 ושמרה על המקום הראשון בבית. לזכות האורחת כבשו אוהד עדי, אהוד מערבי ואבוליודה. 

 

כרמיאל לא הצליחה לעלות בעונה הקודמת, העונה היא תעשה את קפיצת המדרגה ? (צילום : מחסאן נסאר)

 

מכבי אחווה שעב - הפועל צפת 1-0 (המשחק הופסק)

בית''ר נהריה - הפועל עירוני עראבה 1-1

 

 

ליגה ב' צפון ב'

מ.ס טירת הכרמל - מכבי איכסל 3-3

טירת הכרמל, שרוצה לעלות גם העונה לפלייאוף העלייה, רשמה תיקו דרמטי ורב שערים מול מכבי איכסל. עבור הקבוצה זו לא תוצאה חיובית כיוון שהיא עלולה להדרדר למקום החמישי בבית. מנגד, איכסל, שרוצה להישאר בליגה, צברה נקודה חשובה בחוץ.

 

אשתקד מ.ס טירת הכרמל עלתה לפלייאוף, היא תעשה זאת גם העונה? (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל סנדלה גלבוע - הפועל טירת הכרמל 3-0

הפועל טירת הכרמל רשמה ניצחון חוץ גדול מול סנדלה גלבוע וביססה את מקומה בראשות הטבלה, כרגע נראה שאף קבוצה בבית לא יכולה לעצור את טירת הכרמל שבקצב הזה עוד כמה שבועות היא כבר תוכל להתחיל להתכונן לפלייאוף.

 

בית''ר חיפה - אחי ביר אל מכסור 0-3

המארחת טיפסה למקום השלישי בבית כשהביסה ללא תנאי את ביר אל מכסור 0-3 גדול והיא תנסה להיאבק על הפלייאוף עד הסוף מול סנדלה גלבוע ובית שאן. מנגד, היריבה עדיין שקועה במקום האחרון והיא תעשה הכל כדי לא לרדת בסוף העונה לליגה ג'.

 

איחוד בני באקה - בית שאן 1-1

איחוד בני כפר קרע - רמות מנשה 0-5

 

קלאנסוואה פירקה בחוץ 2-5 את רמת ישראל. צילום: חמודי זמירו

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפועל לוד (אבי 12-11-2021, 17:21)
    הפועל לוד תעלה בודאות רגב יקח נקודות בכח הוא מנייק גדול
  2. מה קרה לרמת ישראל שספגה כזאת השפלה? (ברק 12-11-2021, 18:34)
    וביתר פ"ת עם הפסד מאכזב לקבוצה בינונית כמו יפו. גדרה עם תיקו מכובד לשיכון המזרח.
  3. מ.ס טירת הכרמל אינה אותה קבוצה מהעונה הקודמת (ברק 12-11-2021, 18:37)
    מתקשה לנצח וסופגת שערים. הקבוצה היריבה הפועל הרבה יותר טובה ממנה ואולי לה יש סיכוי לעלות.
  4. מכבי עוספיא שעלתה בעונה הקודמת (ברק 12-11-2021, 18:39)
    בכל תרועה רמה לליגה ב' לא מצליחה לשחזר את אותה יכולת של העונה הקודמת. לדעתי השנה הם יותר חלשים
  5. נקודה למחשבה! (מקומי 12-11-2021, 22:47)
    הבן של חיים סירוטקין המאמן של קלנסווה משחק ברמת ישראל, אמנם שחקן חלש מאד אך שניהם גרים באזור ומקורבים לכולם ברמת ישראל וקצת הזוי שפתאום רמת ישראל מתפרקת ככה והמבין יבין...
  6. קלנסוואה במיגרש הדשא המטופח בפארק דרום שייכת לליגה אחרת. (שי 13-11-2021, 12:46)
    האיכות שלהם באה לידי מימוש במגרש כזה...אין הרבה כמוהו בליגות האלה...הייתי ונהנתי למרות שיש לקנסוואה עדיין הרבה מה לשפר .