סיכום מחזור 9: ליגה ב' דרום ב'

זכינו השבת למשחקים נהדרים בליגה ב' דרום ב'. לאחר מותחן גדרה ושיכון המזרח חולקות נקודות, קריית גת מנצחת את ירוחם ושגב שלום לא מצליחה להשיג ניצחון ראשון העונה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 15-11-2021
  • 08:17

בית א'

בבית א' קריית גת מנצחת את ירוחם, שגב שלום לא מצליחה לייצר ניצחון ורושמת הפסד ביתי לירושלים ובין גדרה לשיכון המזרח כל קבוצה לקחה נקודה.

 

הפועל גדרה – מ.ס. שיכון המזרח 2-2

במשחק שהיה אמור להיות קל על פניו לשחקני גדרה, הם נעצרים ולא מצליחים לנצח את שחקני שיכון המזרח. בגדרה רושמים את תוצאת התיקו הרביעית העונה ומקווים לחגוג שלוש נקודות במשחק הבא. שיכון המזרח מתחילים להתקרב לתחתית וכדאי להם לייצר כמה ניצחונות כדי להבטיח את מקומם בליגה ב' גם בעונה הבאה.

 

בית"ר קריית גת – הפועל ירוחם 1-2

שחקני ירוחם רושמים את הפסדם השני העונה כשלא מצליחים להתמודד נגד שחקני קריית גת. המארחים מקריית גת רושמים את ניצחונם השלישי העונה שבזכותו עולים למקום החמישי בטבלה שמקדם אותם לעבר צמרת הטבלה.

מ.ס. רמלה – מכבי קריית מלאכי

 

הפועל ירוחם - לא מצליחים להתמודד עם שחקני קריית גת (צילום: איציק לוי)

 

הפועל שגב שלום – מ.כ. ירושלים 3-1

 

בית ב'

בבית ב' מעלה אדומים שומרת על מומנטום נהדר ורושמת ניצחון שני ברציפות, נתיבות לא מרחמת על באר שבע, צעירי רהט מנצחים את מרחבים ולוד מנצחת בערד.

 

בית"ר מעלה אדומים – מכבי עירוני שדרות 2-3

בית"ר מעלה אדומים חוזרת לחיים ורושמת ניצחון שני ברציפות. במעלה אדומים שומרים על המומנטום החיובי ומגלים אופי כשמצליחים לחזור מפיגור לאחר ששחקני שדרות עלו ראשונים ליתרון. בשדרות רושמים את ההפסד השישי העונה שבעקבותיו יורדים למקום השמיני בטבלה.

 

מכבי עירוני נתיבות – מכבי באר שבע 0-7

שחקני נתיבות לא מרחמים ומבקיעים שבעה שערים לרשת של באר שבע. בעקבות הניצחון שחקני נתיבות עולים למקום השני ונצמדים ללוד מצמרת הטבלה. בבאר שבע רושמים את ההפסד הרביעי העונה ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במשחק הבא.

 

שחקני נתיבות - חגגו על חשבון באר שבע (צילום: דוברות מכבי עירוני נתיבות)

 

הפועל מרחבים – מועדון צעירי רהט 2-1

 

מ.כ. ערד – הפועל לוד 4-0

שחקני הפועל גדרה, הציגו משחק נהדר השבוע. צילום באדיבות דוברות הפועל גדרה

הוסף תגובה
תגובות
  1. תיקו מכובד להפועל גדרה. (ברק 15-11-2021, 11:15)
    שיכון המזרח קבוצה חזקה שנקלעה בטעות לאזור התחתית. היא עוד תשתפר
  2. גדרה (הפועל גדרה 15-11-2021, 14:54)
    גדרה תסיים אמצע טבלה כולם שם סוסים מתים גולן עמוס ופיני במזל במקום הזה הם שכונה קבוצה גמורה לקבל גול דקה90 זה קבוצה נהדרת ?חוות הגמורים אולי