סיכום מחזור 17: ליגה ב' צפון ב'

ליגה ב' צפון סידרה לנו הסופ"ש מחזור מהסרטים. בקרב בין טירת הכרמל לבני מוסמוס כל קבוצה לקחה נקודה, נווה שאנן חוזרת לנצח לאחר כמה הפסדים רצופים. בית"ר חיפה מפרקת את דליית אל כרמל ובני קרע רושמים ניצחון ביתי על מוליכת הטבלה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 24-01-2022
  • 09:36

בית א'

 

מ.ס. טירת הכרמל – הפועל בני מוסמוס 2-2

תיקו תיקו שיוויון קיבלנו ביום שישי במשחק על עונה שלמה. שחקניו של מאור סיסו מטירת הכרמל אירחו אל שחקני בני מוסמוס במאבק על כרטיס כניסה לפליאוף וכל קבוצה לקחה נקודה לאחר שריקת הסיום. בשורות טירת הכרמל הבקיעו מוחמד כבהה ושחר ניסים. בצידו השני של המגרש אלה היו אחמד מחאג'נה וקסאי מחאג'נה.

 

שחקני טירת הכרמל - לקחו נקודה סופר חשובה (צילום: דוברות מ.ס. טירת הכרמל)

 

מ.ס. פרדס חנה – מכבי נווה שאנן 2-1

שחקני נווה שאנן חזרו סוף סוף לנצח. איימן חליילה רושם ניצחון סוף סוף בזכות שערים של ארנון רבינוביץ ובן מלכה. בפרדס חנה מאור מלכה צימק עם שער מבעיטת עונשין מ -11 מ'. במחזור הבא פרדס חנה יתארחו בעוספיא ונווה שאנן יהיו חופשיים.

 

מכבי נוג'ידאת – מכבי עוספיא 1-6

 

צעירי אום אל פאחם – מ.ס. כפר כמא 0-1

 

בית ב'

 

בית"ר חיפה – דליית אל כרמל 1-6

שחקניו של אורן זילכה מפרקים את דליית אל כרמל ועולים למקום השני בבית. בחיפה רצו להבטיח מקום בפליאוף, אך זאת תהיה מלחמה עד המשחק האחרון. בדליית אל כרמל ידעו שזה יהיה משחק קשה, אך לא ציפו לחטוף שישייה. אושר אייזנקוט ורון בן בסט בלטו בחיפה עם צמד שערים כל אחד.

 

איחוד בני כפר קרע – הפועל טירת הכרמל 1-3

שחקני כפר קרע רושמים ניצחון חשוב על מוליכת הבית ומגדילים את הפער מדליית אל כרמל בארבע נקודות. חסיב אבו רוקון מטירת הכרמל העלה את האורחים ליתרון ראשון בתחילת המחצית השנייה, אך צמד של מוחמד עקל ושער של אכרם עסלי בתוספת הזמן הביאו למארחים את הניצחון.

 

חגיגות הניצחון בכפר קרע (צילום: דוברות בני כפר קרע)

 

איחוד בני באקה – הפועל רמות מנשה 1-1

 

אחי ביר אל מכסור – הפועל סנדרלה גלבוע 0-0

אורן זילכה - לא ריחם על דליית אל כרמל

הוסף תגובה
תגובות