בדרך לליגה ב׳: בני יהוד מנצחת את שיכון וותיקים

הפועל בני יהוד, הקבוצה החזקה ביהוד מוכיחה שיש לה הרבה לב ונשמה לאחר שניצחה במשחק הפלייאוף את שיכון וותיקים החזקה 1-3 משערים של עמית בוכניק, שגיא חיון ורוי הדדי. לשיכון צימק שי זוהר. יוסי גורדנה:"משחק הקרבה נהדר שלנו, השחקנים נתנו מעצמם ועבדו מצויין על המגרש. שבוע הבא נגד המכתש גבעתיים נצטרך לעבוד קשה כדי לצאת עם תוצאה טובה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-01-2022
  • 14:09

משחקי הפלייאוף על העליה לליגה ב׳ החלו לפני שבוע בליגה ג׳, ובסופ"ש התקיים המחזור השני בו אירחה הפועל בני יהוד את שיכון וותיקים וגברה עליה 3-1. המשחק היה שקול בפתיחת המשחק ועד הדקה ה-30 שתי הקבוצות איימו על השער, ואז הגיע עמית בוכניק המקומי המוכשר שכבש ראשון, שגיא חיון שיש לו גיל נוער עדיין כבש את השני ושיכון הצליחו רק לצמק על סף הרחבה משער של שי זוהר. רוי הדדי המקומי סגר את הסיפור כשכבש את השלישי והבטיח להפועל יהוד ניצחון ראשון העונה במסגרת הפלייאוף העליון. 

 

הפועל בני יהוד ממומקת במקום השני לאחר שני מחזורים, ובשבוע הבא היא תפגוש את הקובצה החזקה בליגה המכתש גבעתיים למשחק על כל הקופה שניצחון יוביל אותה למקום הראשון שמוביל לליגה ב׳ בסיום הפלייאוף. שיכון וותיקים תפגוש את שיכון וותיקים לדרבי הגדול של ליגה הפלייאוף. 

 

יוסי גורדנה, עושה עבודה נהדרת בהפועל יהוד. השבוע משחק מול המובילה מהמכתש גבעתיים. יהיה מעניין. צילום: יח"צ. 

 

יוסי גורדנה בתגובה:"היה משחק מצויין שלנו, משחק הקרב משחק לחימה שלנו החברה נתנו את הכל על המגרש ואני שמח על כך. הקבוצה נראית טוב יותר הקבוצה משתפרת ממשחק למחשק יש לי צעירים שרוצים ללמוד ולהישתפר. אבל חייבים להבין שרק התחלנו את הפלייאוף עם תוצאות טובות, ורק אם נמשיך ככה השממיים זה הגבול ורק אם ניתן הכל נוכל להיאבק באמת על שני המקומות הראשונים. אבל חייבים המשכיות זה שם המשחק. ובע"ה נעשה משהו מיוחד העונה". 

 

לקראת המשחק המעניין מול המכתש גבעתיים:"משחק מעניין מול מול קבוצה טובה שמובילה את הטבלה. ולדעתי הם וצפרירים חולון מועמדים לעלות בעיני אבל אני מקווה שנוכל לעשות תוצאה טובה. יש להם קבוצה עם הרבה כסף שחקנים שמרוויחים כסף עם עבר בליגות הגבוהות ויחד עם זאת אני מקווה שנבוא מוכנים ונעשה תוצאה טובה". 

שחקני הפועל בני יהוד, עושים עונה נהדרת...

הוסף תגובה
תגובות
  1. זה לא רק המכתש גם צפרירים מועמדת רצינית מאוד (שישקו 30-01-2022, 16:52)
    השיכון ונווה גולן יחסית חלשות יותר אבל מאוד מסוכנות השקמה לא ברורה ...רק אחרי המחזור ה5 אפשר לראות מי ירוץ חזק עד הסוף..כרגע מסתנות צפרירים יהוד והמכתש..אים כול שחקני הליגה הלאומית של המכתש באים למשחק אין לאחרות מה לחפש הבעיה שהם לא באים בהרכב מלא כי זה רק תחביב משני בשבלהם.
  2. השוער (אנונמי 31-01-2022, 18:48)
    איזה שועררר דניאל גיילר הזה עתיד מבטיח לבחור