"עמישב קבוצה טובה אבל אנחנו חדורי מטרה להגיע לנצח"

כך אמר בלמה הצעיר של קרית אונו, נעם נגר לקראת המשחק המסקרן מול עמישב פ"ת שיתקיים ביום שישי הקרוב. עוד מוסיף נועם :"יש לנו חדר הלבשה בריא ומלוכד ולדעתי זה היתרון שלנו על כל שאר הקבוצות בליגה." האם המועדון החזק מליגה ב יעלה ליגה העונה? ראיון אישי עם אחד הבלמים הצעירים המוכשרים העונה..

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-02-2022
  • 07:40

הפועל קרית אונו נמצאת בעונה מצויינת העונה, המועדון שנמצא עם תקציב מהנמוכים בליגה הביא מאמן צעיר בדמות אלי מיכאלי אשר הביא שחקנים צעירים כשהבולט בינהם נעם נגר שמשחק בתפקיד הבלם ונמצא בכושר נהדר והוא אחת הביות שהמועדון החזק מקרית אונו הגיע לפלייאוף העליון ועושה חיל בפלייאוף. 

נעם עדיין לא חגג 21 , גדל בהרצליה, עדיין חייל אשר גדל בירושלים ושיחק במחלקות נוער של הפועל קטמון והפועל ירושלים עוד עונה בנוער של הפועל הרצליה ומשם לבוגרים של כפר קאסם וקריית אונו.

 

נעם מספר על סוד ההצלחה של הקבוצה והוא אומר:" הסוד שלנו זה לדעתי חדר הלבשה חזק ..משחקים אחד בשביל השני חברים טובים במגרש ומחוצה לו. חברה צעירים שרצים הרבה ורוצים להצליח."

 

נעם, אתה נמצא בעונה נהדרת ונחשב לבורג מרכזי, מה אתה מרגיש? וספר קצת על המועדון של קרית אונו..

"תודה רבה, באמת זאת  הרגשה טובה. כיף להיות בורג מרכזי וחלק בעונה כזאת ומקווים לעמוד במטרות כי קריית אונו זה מועדון גדול עם-  תנאים נהדרים אווירה משפחתית וטובה וצוות מקצועי שמלווה אותנו לאורך כל הדרך"

 

השבוע אתם פוגשים עוד יריבה עיקשת בדמות עמישב פ"ת .ספר קצת על ההכנות...

"נכון, השבוע יש משחק חוץ קשה בעמישב. אנחנו נערכים לכל משחק כמו גמר גביע ומגיעים חדורי מטרה ומוטיבציה כדי להשיג עוד 3 נק במאבק" 

 

קרית אונו יכולה לעלות ליגה העונה? 

"חד משמעית כן. המפתח לעליית ליגה זה חדר הלבשה בריא חברות מקצועיות ותשתית בריאה וזה בדיוק מה שיש בקרית אונו ולכן אני חושב שיש לנו את כל מה שצריך כדי לעלות ליגה ובע"ה נעשה זאת העונה הכל פתוח."

 

שיהיה בהצלחה!

 

 

 

 

נדב, בנו קבוצה חזקה בקרית אונו עם שחקנים צעירים מוכשרים. התמונה באדיבות דוברות בית דגן

הוסף תגובה
תגובות
  1. תקציב נמוך? (גיא 24-02-2022, 21:46)
    כל קבוצה שרצה בפליאוף אומרת תקציב נמוך. נכון אולי בהשוואה לקלנסוואה אבל תפסיקו לעשות מזה כאילו הפתעה 700000 זה לא נמוך.