סיכום מחזור 5: פליאוף ליגה ב' צפון

פתאום הגיע לנו מחזור באמצע השבוע ואיתו מבול של שערים מרהיבים, הפליאוף בליגה ב' חי ובועט. בני שפרעם לא מרחמים על בני כאבול עם חמישייה, צפת חוגגת על חשבון כפר מנדא, הפועל טירת הכרמל חוזרים למסלול הניצחונות ונוג'ידאת לא מרחמים על שחקני חיפה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 02-03-2022
  • 08:49

ליגה ב' צפון א'

 

איחוד בני שפרעם – עירוני בני כאבול 0-5

איזה משחק היה לנו היום במגרש הכדורגל בשפרעם. שחקניו של פיראס מוגרבי באו במוכנות שיא למפגש עם שחקני בני כאבול שהסתיים בחמישייה (!) ובצדק. לאחר שש דקות כבר בכאבול רשמו שער עצמי של יורי קודינסקי. זידאן מוחמד הבקיע שער משלו, אנס נאסר הבקיע דקה לאחר מכן ולאחר 11 דקות, חוסיין בושנאק הוסיף צמד. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה שהייתה גם תוצאת הסיום והאורחים מכאבול לא הצליחו לצמק עם שער משלהם.

 

פיראס מוגרבי - הכין טוב את שחקניו (צילום: חגאג רחאל)

 

אחווה כפר מנדא – הפועל עירוני צפת 2-1

איזה משחק מותח ומרתק היה לנו היום בכפר מנדא. פאהד חסון ושחקניו חשבו שהם יצליחו לנצח בגדול, אך חבורת הגברים של אלון אלוק לא באה לחלק מתנות. ארד אלבז העלה את צפת ליתרון ראשון, במהלך המחצית השנייה המארחים השוו את התוצאה ובדקה ה- 94 השוער האגדי אבי לוי, בן ה- 53(!) שעלה לאחר פציעתו של גד מוזבלט הציל שער סופר בטוח מהחיבורים ושלח את קבוצתו להתקפה אחרונה שהסתיימה עם שער מדהים של מוחמד שיבלי שמביא לצפת את הניצחון.

 

אבי לוי ומאמנו אלון אלוק - יש להם סיבה לחגוג (צילום: יגאל שיש - צילום ומדיה הפועל צפת)

 

צעירי טמרה – הפועל עירוני כרמיאל 0-3

שחקני טמרה ממשיכים בדרך המלך ורושמים ניצחון נוסף והפעם על שחקני כרמיאל. בכרמיאל המצב לא מזהיר ורפי בוסקילה מאמן הקבוצה לא מצליח לייצר ניצחונות. נותרו עוד חמישה משחקים לפליאוף וזה המאני טיים, לא כדאי להתעורר מאוחר מדי.. במחזור הבא טמרה יארחו את צפת וכרמיאל יתארחו בבני כאבול.

 

ליגה ב' צפון ב'

 

הפועל בני מוסמוס – צעירי אום אל פאחם 1-1

במשחק ענק בדרבי המשולש שהסתיים עם שוטרים ומאבטחים, שחקניו של זיאד אגרביה התמודדו נגד שחקני אום אל פאחם. לאחר משחק קשוח ומאתגר עם לא מעט החמצות, כל קבוצה לוקחת נקודה וממשיכה הלאה. ביום שישי בני מוסמוס יארחו את טירת הכרמל וצעירי אום אל פאחם יתארחו בחיפה.

 

הפועל טירת הכרמל – איחוד בני באקה 0-2

לאחר ההפסד ביום שישי האחרון, שחקניו של חנא פרהוד חוזרים למסלול הניצחונות ובגדול. בדקה ה- 26 קוסטנטין אויקין הבקיע את השער הראשון ולקראת סיום המשחק, בדקה ה- 92 חסיב אבו רוקון הוסיף את השער השני שחתם את תוצאת המשחק. בבני באקה לא מצליחים להשיג את הניצחון, אך יכולים להתחיל להתכונן למשחק הבא.

 

שחקני טירת הכרמל - חזרו למסלול הניצחונות (צילום: אלמוג אליאס)

 

בית"ר חיפה – מכבי נוג'ידאת 3-1

איזה משחק הפכפך היה לנו היום במגרש אבי רן שבחיפה. ממש עם פתיחת המשחק, בדקה השנייה שחקניו של אורן זילכה עלו ליתרון משער של אושר אייזנקוט וראו את האור שבקצה המנהרה. עם זאת, בצידו השני של המגרש יש את חבורתו של עבאס סואן שלא מרימים ידיים כל כך מהר.. פאיק מחמיד השווה את התוצאה 18 דקות לאחר מכן, אליהו דרעי הוסיף שער משלו ואת השער השלישי כבש מוחמד נאסר, שש דקות לשריקת הסיום.

צעירי טמרה - יש להם סיבה לחגוג (צילום: מחסאן נסאר)

הוסף תגובה
תגובות