כבשו את הגולן: המכתש גברה על נווה גולן 0-1

המכתש גבעתיים, מוליכת הפלייאוף של ליגה ג מחוז ת"א גברה על נווה גולן 1-0 משער של קארלוס צ'אקנה הבלתי נגמר. המכתש עשו צעד משמעותי אל עבר העליה שיכול להיות מוכרע בשבוע הבא נגד בני יהוד הדולקת אחריה. האם נראה חגיגות בגבעתיים בשבוע הבא?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-03-2022
  • 08:39

מועדון כדורגל המכתש גבעתיים שהכריז בתחילת העונה על כוונתו לעלות לליגה ב' בסיום העונה קרוב מתמיד להגשים מטרה זו, לאחר שאמש גבר המועדון מגבעתיים על מועדון הכדורגל של נווה גולן מיפו, והוא בפער של 9 נקודות בפיסגה מהדולקת אחריו, כשנשארו שלושה  מחזורים לסיום העונה בפלייאוף העליון של ליגה ג מחוז ת"א.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק

 

המשחק עצמו היה שקול, טעון ואנרגטי והתנהל בשליטה של המקומיים, אך האורחים היפואיים מנווה גולן בהחלט נתנו "קרב" עיקש, ואף החמיצו הזדמנויות גדולות לכבוש, כאשר דודי שחר בדקה ה 34 ואיל דואק הוותיק בדקה ה 82 לא יכלו מול השוער המנוסה אלדר פשכצקי שעמד היטב בשער ולמעשה אפשר להגיד שהוא מעלה את קבוצתו לליגה ב. 

 

הצוות הניהולי בראשותו של אלדר פשכצקי במרכז, חוגג. מימין עידו פליישמן ומשמאל גיא שוסט האגדי. 

 

כאמור מי שהכריע את המשחק היה החלוץ הוותיק קארלוס צ'אקנה , שגם דוהר אל מלכות השערים, לאחר שניצל הגבהה טובה של איתם שמאי ומשבעה מטרים שלח את הכדור לקורה ופנימה. 

 

שריקת הסיום של השופט (יש לציין שיפוט מצויין של צוות השיפוט) נתן את האות לשמחה של המקומיים שקרובים מאי פעם לעשות היסטוריה ולעלות לליגה ב' לראשונה מאז שהוקמה המכתש גבעתיים. 

 

האם כבר בשבוע הבא במשחק מול בני יהוד, יחגגו עליה בגבעתיים? נווה גולן תפגוש בשבוע הבא את צפרירים חולון למשחק שיכול לקבוע את זהות הסגנית שתשחק בסיום העונה במשחק על האפשרות לשחק בליגה ב בסיום העונה. 

הכובש והמבשל, קארלוס צ'אקנה הכובש והמבשל המצויין איתם שמאי. הביאו עוד ניצחון למכתש.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן גדול (אורי 06-03-2022, 12:04)
    קראלוס שנה הבא אתה חוזר לאור יהודה ומחזיר אותנו חזרה לליגה ב איזה שחקן גדול תמיד האהבו אותך בעיר הקהל מתגעגע עלייך תחזור עלינו
  2. בלי חיזוק בהתקפה הקבוצה הזו לא תחזיק מעמד בליגה ב' (שישקו 06-03-2022, 21:54)
    רק צ'אקנה ...ועמית נחום מבקיעים....אים אחד מהם לא עולה לשחק אין ממש שפיץ...ואתמול ההתקפה היתה תקועה יותר מידי שחקנים מכדררים סתם ומוסרים לאמצע וליריב והשער היה דיי דרדלה נראה ששחקן הגנה בטעות הקפיץ מעל השוער לקורה הרחוקה.