על המסלול הבטוח

סוף סוף זה קרה - הפועל קלנסווה התפוצצה על הפועל קרית אונו ואותתה לכל הפלייאוף שלא תיתן לאף אחת לקחת ממנה את הכרטיס המיוחל לליגה א׳. הבעלים תימור:"אנחנו בדרך הנכונה והכל תלוי בנו". סירוטקין:"משחק מצויין שלנו אבל הפנים כבר למשחק הבא מול מחנה יהודה".

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-03-2022
  • 09:50

הפועל קלנסווה שלחה איתות לליגה ב׳ כאשר השיגה ניצחון אדיר על קריית אונו בדרך אולי לעונה חלומית, בסופה תחגוג עלייה לליגה א׳.

המשחק החל בסערה כאשר בדקה ה-6 נבו מזרחי ניצל טעות בהגנה וקבע 1:0 מהירעם שער יפייפה מהאוויר כאשר הכדור מורחק לא טוב ע"י הגנת קרית אונו ונבו כמו חלוץ גדול בבעיטה מהאוויר כובש שער שאולי יתחרה על שער העונה. בדקה ה-28 מהלך יפה של קלנסוואה מצד שמאל הסתיים בשער יפה של נבו מזרחי שהשלים צמד וקבע 2:0 נהדר. נבו מוכיח את יכולתו כגולר אמיתי כשמוביל את רשימת הכובשים של קבוצתו.

 

חגיגת שערים בקלנסוואה. תענוג לראות קבוצה כל כך חזקה משחקת כדורגל כל כך יפה לעין. צילום: חמודי זמירו

 

עד לסיום המחצית הראשונה קלנסווה רשמה מספר החמצות והקבוצות ירדו למחצית בתוצאה 2:0.

במחצית השנייה הסיפור נמשך והשלישי לא איחר להגיע מרגליו של הקשר המצוין מוטי אוחיון שקבע 3:0 לאחר מספר מסירות בסגנון הטיקי טקה הכל כך מוכר וטוב ובעיר נהדר לחניכיו של סירוטקין. סירוטקין מוכיח שאפשר לשחק כדורגל יפה וגם להביא תוצאות מצויינות. 

 

קהל גדול מעודד את הקבוצה החזקה מקלנסוואה. צילום: חמודי זמירו

 

מאמן הקבוצה, חיים סירוטקין, אמר בסיום: ״כל משחק בפלייאוף משמעותי מאוד להמשך, משחק מצוין של כל המערכים בקבוצה, אני מרוצה מאוד ממה שנתנה הקבוצה היום. ייצבנו את ההגנה שלא סופגת משחק שלישי ברציפות. תודה לעארף ולהנהלה שדאגו לנו לשקט תעשייתי למרות הפתיחה הלא טובה שלנו. נחגוג היום והפנים למשחק עונה נוסף בשבוע הבא, נגד מחנה יהודה״.

 

עארף תימור סלאמה, הבעלים, גם היה מאושר: ״אני שמח מאוד, אנחנו בדרך הנכונה ומפה הכל תלוי בנו, מודה למאמן ולשחקנים על המחויבות והמלחמה, יש לנו קבוצה מחוברת מאוד. רוצה להודות לקהל הרב שמלווה אותנו לכל מקום, מחכים כבר לשבוע הבא״.

נבו מזרחי, צמד שלו ומשחק ענק לקבוצתו הביאו ניצחון יפה על קרית אונו. צילום: חמודי זמירו

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק עמישב תעלה (ליגה ב 13-03-2022, 10:50)
  2. קלנסווה לליגה א (דור 13-03-2022, 14:53)
    בהצלחה לכם סירוטקין ונבו וכל השחקנים בהצלחה בליגה א
  3. הגיע הזמן שיראו מה שהם יודעים והם יודעים לשחק יפה. (דני 13-03-2022, 19:55)
    הם יעלו ויוסיפו צבע לליגה א'... השאר קצת אפורות ובלי קהל.