סוכן השחקנים עו"ד שי אבני מארח את אמיר ראדי לתחזית ליגה הלאומית-מחזור 31

המחזור ה 31 בליגה הלאומית הגיע והשבוע החלטתי לארח את מאמן אמיר ראדי, מאמנה של אחי ריינה שעלתה לליגה ב השבוע. אמיר, כמי שהיה חלוץ מהטובים שהיו בליגות שלנו מכיר את הליגה הלאומית וחושב שריינה תנצח ואילו כפר קאסם תסיים בתיקו...אבל מה עם יתר המשחקים?

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 25-03-2022
  • 09:00

אנו במחזור ה-31 מחזור אחד לאחר תום העונה הסדירה שהסתיימה  בדרמה אדירה. בני יהודה ואום אל פאחם צריכות לשלוח בונבוניירה למיקו ממן מהפועל ר"ג שהשיווה מול הפועל ראשל"צ בדקה ה-98 וקבע שבני יהודה ופאחם יהיו בפלייאוף העליון ראשל"צ לאחר חודש ללא ניצחון ושיוויון זה הוריד אותה לפלייאוף התחתון בו היא מצטרפת לעפולה, ר"ג, אחי נצרת, עכו, רעננה ורמה"ש במאבק ההישרדות בליגה. ביתר ת"א כבר עם רגל וחצי בליגה א'.

השבוע אני מארח את אמיר ראדי, מאמן אחי ריינה שעשתה עליית ליגה כבר בעונה הראשונה להקמתה והרבה בזכותו. המאמן שידע לחבר את כל השחקנים ימשיך גם בעונה הבאה במטרה לעשות עליית ליגה נוספת. 

 

פלייאוף עליון-המשחקים:

מכבי בני ריינה-א.ס אשדוד

שי אבני:  ריינה מוליכה את הטבלה ושועטת לליגת העל. אשדוד היא הפתעת העונה בהתברגותה לפלייאוף העליון למרות הקשיים הכלכליים ובעצם עשתה את שלה. הניחוש שלי: מכבי בני ריינה.

אמיר ראדי: ריינה היא קבוצה טובה, תלויה בעצמה והיא קבוצה שהדרך לליגת העל סלולה בשבילה. אסור לה לאבד נקודות במשחק הזה למרות שאשדוד הגיעה לפלייאוף העליון בזכות ולא בחסד. ריינה תיקח את הנקודות. הניחוש שלי: מכבי בני ריינה.

 

אדומים אשדוד, עשו הישג נהדר שהגיעו לפלייאוף עליון. צילום: יח"צ

 

הפועל פ"ת-בני יהודה ת"א

שי אבני: הפועל פ"ת מרוחקת רק שש נקודות מהמקום השני ומאמינה בכוחה להתמודד על עליית ליגה. בני יהודה נכנסה ברגע האחרון לפלייאוף והבטיחה הישארות בליגה בעונה שבתחילתה חשבה על עלייה... הפועל פ"ת עם הקהל האדיר תיקח שלוש נקודות יקרות. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

אמיר ראדי: בני יהודה היא אכזבה אדירה. עם השמות שיש לה היא היתה צריכה לעלות ליגה ולא להיכנס לפלייאוף העליון במזל. הפועל פ"ת קבוצה מאומנת שמשחקת כדורגל טוב. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

מ.ס כפר קאסם-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: קאסם במקום השני מול אום אל פאחם שנכנסה לפלייאוף ברגע האחרון. פאחם יכולה כבר לחשוב על העונה הבאה. קאסם חייבת את הנקודות כדי להבטיח במהרה עליית ליגה. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

אמיר ראדי: דרבי המגזר. קאסם תלויה אך ורק בעצמה למרות שעשתה תוצאות לא טובות בשני המחזורים האחרונים. קאסם ראויה לעלות ליגה, יש לה את מהראן ראדי שהנוכחות שלו במגרש חשובה מאוד. פאחם גם הגיעה למקום הראוי לה. לא יהיה משחק קל. הניחוש שלי: תיקו.

 

סקציה נס ציונה-הפועל כפ"ס

שי אבני:  נס ציונה מרוחקת רק 5 נקודות מקאסם שבמקום השני. בשביל כפר סבא זה כמו גמר גביע. כל תוצאה אחרת מלבד ניצחון והיא יכולה להתחיל לחשוב על העונה הבאה. הניחוש שלי: תיקו.

אמיר ראדי: נס ציונה טובה יותר והיא תעשה הכל על מנת לעלות ליגה. כפ"ס לא יציבה, החליפה מאמנים וזה לא בריא. למרות זאת, עדיין מוקדם להספיד אותה ויש לה שחקנים מנוסים רבים. הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

 

פלייאוף תחתון-המשחקים:

הפועל ראשל"צ-מכבי אחי נצרת

שי אבני: הפועל ראשל"צ לאחר חודש נוראי שבו היתה צריכה סך הכל שתי נקודות נוספות כדי להבטיח פלייאוף עליון ולא הצליחה בכך. למרות זאת, היא הקבוצה הטובה ביותר בפלייאוף התחתון והיא תבטיח הישארות לפני כולם. אחי נצרת צריכה להתעורר ולא מתאים לקבוצה הוותיקה הזו בלאומית להתמודד נגד הירידה. הניחוש שלי: תיקו.

אמיר ראדי: קבוצות לא יציבות. אחי נצרת החליפו מספר רב של מאמנים דבר שפגע ביכולת השחקנים. לראשל"צ יש סיכוי לנצח אבל לדעתי זה משחק של תיקו. הניחוש שלי: תיקו.

 

ריף מסיקה, כוכבה של בני ריינה . מוביל את קבוצתו לליגה העל. צילום: חגאג רחאל.

 

הפועל עפולה-בית"ר ת"א/בת ים

שי אבני: בית"ר ת"א כבר עם רגל וחצי בליגה א'. עפולה במומנטום מצוין ותיקח עוד 3 נקודות להבטחת ההישארות בליגה. הניחוש שלי: הפועל עפולה.

אמיר ראדי: משחק על שש נקודות. עדיין יש לבית"ר ת"א סיכוי קטן להישאר בליגה. במשחק הזה לא יהיה תיקו ואחת מהקבוצות תנצח. הניחוש שלי: בית"ר ת"א/בת ים.

 

הפועל רמה"ש-הפועל רעננה

שי אבני: רעננה בעונת בלהות וסכנת ירידה מוחשית בעוד רמה"ש לא רחוקה ממנה. למרות זאת, רמה"ש מנוסה יותר בליגה הזו וגם תיקח את הנקודות.  הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

אמיר ראדי: שתי קבוצות לא טובות שאני מקווה שישחקו בשביל לנצח. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל ר"ג-הפועל עכו

שי אבני: עכו הישוותה במחזור האחרון מול בני יהודה בתוספת הזמן ולא היתה פחות טובה ממנה. ר"ג גרמה לדרמה עם השער של מיקו ממן בתוספת הזמן והצילה את בני יהודה והפועל אום אל פאחם מהפלייאוף התחתון. משחק שקול שיסתיים בחלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

אמיר ראדי: שתי הקבוצות לא משחקות מהלב ולא רואים משחק הקרבה. לא יהיה כאן יותר מתיקו. הניחוש שלי: תיקו

עו"ד שי אבני מארח את המאמן אמיר ראדי.

הוסף תגובה
תגובות