הפועל קלנסוואה העפילה לליגה א׳

הפועל קלנסוואה חגגה אמש (ב') עליה היסטורית לליגה א' לאחר שגברה על מכבי עמישב פתח תקווה. דקות ארוכות חגגו שחקני הקבוצה יחד עם הצוות המקצועי וחברי הנהלה בראשות הבעלים עארף תימור סלאמה את העליה לליגה א' על כר הדשא

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 05-04-2022
  • 17:20

הפועל קלנסוואה חגגה אמש (ב') עליה חגיגות העליה נמשכו אל תוך הלילה בעיר יחד עם קהל אוהדי הקבוצה והתושבים. הקבוצה צפויה לערוך נשף עליה בסיום חג הרמאדן. 

 

מאמן הפועל קלנסוואה, חיים סירוטקין: "שלטנו בליגה העונה, כמעט ללא עוררין. עברנו פציעות וידענו לשנות תוך כדי העונה ולא הורדנו לרגע את הרגל מהגז. זכינו בחדר הלבשה מגובש, בריא ואיתו בהנהלה תומכת ומגבה ובקהל מצוין שתמיד ידע לדחוף אותנו קדימה. את המשחק הנוכחי כמו גם את שאר משחקי הפלייאוף, פתחנו פחות טוב, אבל ידענו להתעלות ברגעים המכריעים (גם בפלייאוף וגם במשחק). תמיד האמנו שהכל ברגליים שלנו ולבסוף הוכחנו שאכן כך יהיה. כולי נרגש, שוב רוצה להודות לשחקנים שלי,להנהלה בראשות עארף סלאמה, זכיתי להכיר ולעבוד עם אדם שמחובר לקבוצה ואינו מחסיר דבר למען ההצלחה של המועדון, נתן את השקט והגיבוי לאורך העונה, לא מובן מאליו. לאוהדים שליוו אותנו במשחקי בית וחוץ, הם השחקן ה-12, בלעדיהם לא היינו היום חוגגים עליה".

 

חיים סירוטקין, הגאון העלה את קלנסוואה לליגה א. כל עונה שלו בליגה ב הוא עולה ליגה. אלוף אמיתי! צילום: חמודי זמירו

 

מנכ"ל הקבוצה, אפי חרפי: "אחרי עונה ארוכה, מורכבת ומלאת אתגרים עשינו את זה. בתסריט מדהים חזרנו מפתיחת פלייאוף מזעזעת הצלחנו לעשות אחוזים מדהימים במשחקים שנותרו עד לסיום. 20 נקודות מתוך 24 אפשרית עם שער חובה אחד. שמח מאוד שעמדנו במטרה שהצבנו ביום הראשון שלנו כאן, הפנים כבר לליגה א'. נכין קבוצה אטרקטיבית שתשחק כדורגל יפה ומהנה. אנחנו שמחים מאוד, נחגוג כמו שמגיע לנו".

 

כובש שער הניצחון, מוטי אוחיון: "עלינו ליגה, אני הכי מאושר שזה משער ניצחון שלי. תודה לבורא עולם, תודה לקהל הגדול שליווה אותנו, להנהלה שאין כזאת באף מקום ואין בעלים כמו עארף סלאמה. אדם מיוחד שתמיד דאג לקבוצה ולשחקנים. המקום של הפועל קלנסוואה בליגות הגבוהות, יש כאן חומר שחקנים מצוין, קהל אוהדים תומך שאינו נופל מקבוצות בליגה א' וליגה לאומית".

מוטי אוחיון, כובש שער הניצחון. ווינר אמיתי יש בקלנסוואה. צילום: חמודי זמירו

הוסף תגובה
תגובות