סוכן השחקנים עו"ד שי אבני מארח את עומרי ביטון לתחזית ליגה הלאומית-מחזור 33

המחזור ה 33 בליגה הלאומית הגיע והשבוע החלטתי לארח את אחד המאמנים המוכשרים בליגה, עומרי ביטון. עומרי מכיר את הליגה הלאומית וחושב שריינה לא תנצח את נס ציונה ואילו כפר קאסם תנצח את האדומים מאשדוד. אבל מה עם יתר המשחקים - ויותר חשוב, מי ינצח בתחזית השבוע? אני או עומרי ביטון? שווה לראות...

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 08-04-2022
  • 08:03

אנו במחזור ה-33 כאשר ריינה ניצחה את כפר קאסם ופתחה פער של 4 נקודות מהמקום השני. נס ציונה במקום השני עם 51 נקודות ונקודה מתחתיה נמצאת כפר קאסם שנפרדה ממאמנה עמיר נוסבאום ומינתה במקומו את סלימאן אזברגה. בפלייאוף התחתון כל הקבוצות בסכנת ירידה. רעננה ניצחה והורידה את עכו למקום הלפני אחרון. המשחק המרכזי הוא שוב ריינה המובילה שהפעם תתארח אצל סקציה נס ציונה מהמקום השני. בתחתית עפולה ורעננה נפגשות ראש בראש כשנקודה אחת פרידה ביניהן. היום אני מארח את עומרי ביטון, המאמן המוכשר ממגדל העמק, שגידל וטיפח עשרות שחקנים וכעת ממשיך לעשות ולהתקדם גם בליגות הבוגרים.

 

פלייאוף עליון-המשחקים:

הפועל פ"ת-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: הפועל פ"ת נבהלה והופתעה ממיקומה הגבוה והפסידה במחזור הקודם. אם היא רוצה להתמודד על עלייה היא חייבת לנצח את המשחק מול פאחם שבעצם סיימה את העונה. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

עומרי ביטון: הפועל פ"ת עוד מצפה בסיטואציה מסויימת להשתחל לליגת העל. פאחם סיימו את העונה וישחקו משוחרר. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

ריף מסיקה, הכוכב הגדול של ריינה. יעלה אותה לליגת העל? צילום:" חגאג רחאל

 

בני יהודה ת"א-הפועל כפ"ס

שי אבני: בני יהודה רק רוצה שעונת הבלהות שלה תסתיים. האווירה בקבוצה לא טובה לאחר שההנהלה דרשה מהשחקנים לעבור בדיקות פוליגרף בחשד להטיית משחקים. הפועל כפ"ס חייבת לקחת שלוש נקודות על מנת להשאיר סיכוי במירוץ העלייה. הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

 

עומרי ביטון: בני יהודה משחקת ללא מטרות בפלייאוף העליון והיכולת בהתאם. כפ"ס עוד חולמת על סנסציה בדמות עליית ליגה. הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

 

מ.ס כפר קאסם-א.ס. אשדוד

שי אבני: כפר קאסם נפרדו ממאמן פעם שניה העונה ומינו את סלימאן אזברגה אחרי חודש ללא ניצחון. אשדוד עם 47 נקודות ואם היא תנצח היא יכולה למצוא את עצמה בטעות במירוץ העלייה למרות הבעיות הניהוליות. קאסם חייבת לנצח.

הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

עומרי ביטון: כפר קאסם עם מאמן חדש על הקווים מול אשדוד הנמרצת. קאסם תחזור לעצמה עם ניצחון אבל זה לא יהיה פשוט. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

סקציה נס ציונה-מכבי בני ריינה

שי אבני: משחק עונה! מקום ראשון מתארח אצל המקום השני. נס ציונה צריכה יותר את הנקודות ותשיג אותן בבית. הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

עומרי ביטון: איזה קרב! מאמן העונה אדהם האדיה וקבוצתו לא מורידים העונה רגל מהגז אפילו לשנייה. במפגש השבוע תתמודד מולם קבוצה מאומנת מאוד לקרב צמרת לוהט. לדעתי המשחק לא יוכרע. הניחוש שלי: תיקו.

 

פלייאוף תחתון-המשחקים:

הפועל רמה"ש-מכבי אחי נצרת

שי אבני: משחק שקול בין שתי הקבוצות הממוקמות בצמרת הפלייאוף התחתון. רמה"ש תיקח את הנקודות בבית. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

עומרי ביטון: מפגש בין שתי קבוצות שהרימו את עצמם לאחרונה בתקופה הכי חשובה של העונה. המנצחת במפגש הזה תוכל להרגיש כבר את חוף הים. לדעתי הביתיות תכריע. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

הפועל ר"ג-הפועל ראשל"צ

שי אבני: משחק בין שתי קבוצות שנקודה אחת מפרידה ביניהן. ראשל"צ אחרי תקופה ארוכה ללא ניצחון. ר"ג התאוששה בחודשיים האחרונים וצברה נקודות רבות. הניחוש שלי:  תיקו.

עומרי ביטון: ר"ג וראשל"צ ירצו להשאיר את העונה הזו מאחוריהם וכמה שיותר מהר. המטרות שהוצבו בתחילת העונה רחוקות מאוד מהמציאות הקיימת. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל עפולה חוגגת. חייבים לנצח את רעננה. צילום: חגאג רחאל

 

הפועל עפולה-הפועל רעננה

שי אבני: משחק תחתית רותח. עפולה פיספסה ניצחון בעכו ומארחת את רעננה שעשתה ניצחון גדול על ר"ג. משחק בין שתי קבוצות עם נקודה אחת ביניהן ורצון גדול להישאר בליגה.  הניחוש שלי: תיקו.

עומרי ביטון: קרב תחתית בין שתי קבוצות שחייבות את הנקודות כמו אוויר לנשימה. עפולה מגיעה אחרי תוצאת תיקו בעכו ורעננה מגיעה אחרי ניצחון חשוב על ר"ג. ללא ספק מותחן רווי בעצבים ולחץ שלדעתי יסתיים ללא הכרעה. הניחוש שלי: תיקו.

 

בית"ר ת"א/בת ים-הפועל עכו

שי אבני: הפסד של בית"ר ת"א והיא יורדת ליגה כמעט סופית. הפסד של עכו ויהיה לה קשה להתרומם ולשרוד בליגה. עכו חייבת ללכת על ניצחון שהיא במקום הלפני אחרון. הניחוש שלי: הפועל עכו.

עומרי ביטון: בית"ר ת"א זקוקה לנס כדי להישאר בליגה הלאומית. עכו חייבת ואמורה לנצח את המפגש הזה. הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

עו"ד שי אבני מארח את עומרי ביטון. מי ינצח? שי או עומרי? שווה לראות..

הוסף תגובה
תגובות
  1. אדומים (איציק 08-04-2022, 09:51)
    חחח אחוז הפגיעה שלכם שואף ל0 תמשיכו לזלזל באדומים הם יעלו ליגה כנגד כל הסיכויים
  2. יוחאי (מגדל העמק 08-04-2022, 09:56)
    המאמן מספר 1 בצפון עומרי ביטון