שלב ההכרעות בליגה ב' צפון - התחזית של יונתן ורטיקובסקי

בליגה ב' צפון הגיע שלב ההכרעות. איזה קבוצה תצליח לעבור לשלב המכריע לעבר ליגה א' ואיזה קבוצה תתקדם לעבר ליגה ג'? זה הולך להיות סופ"ש עם משחקים נהדרים. כל הפרטים בתחזית שלפניכם...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 08-04-2022
  • 08:03

 

משחקי מבחן לעלייה לליגה א':

 

צעירי טמרה – הפועל עירוני כרמיאל (שישי, 14:30, טמרה)

מדובר במשחק סופר מעניין ומסקרן בין שתי קבוצות שנפגשו ביום שלישי השבוע למחזור האחרון בפליאוף. טמרה מגיעים מהמקום השני וכרמיאל מהמקום השלישי. זה יהיה מפגש בין שתי קבוצות עם סגלים נוצצים שעשו עונה מצוינת ורוצים להיות בליגה א' בשנה הבאה. לדעתי, שחקני טמרה באים באנרגיות טובות יותר והם יצליחו לנצח את המשחק.

צעירי טמרה - יחגגו? (צילום: מחסאן נסאר)

 

הפועל טירת הכרמל – הפועל בני מוסמוס (שישי, 15:00, טירת הכרמל)

איזה משחק מחכה לנו בטירת הכרמל. מצד אחד הקבוצה החזקה והאיכותית של חנא פרהוד שלהוטים להגיע לליגה א'. מצד שני, שחקני הנשמה של זיאד ונסים אגרביה שאין להם סגל חזק במיוחד, אבל כל שחקן עם נשמה גדולה. יהיה מעניין לראות איזה סקורר יבקיע ראשון, האם זה יהיה חסיב אבו רוקון או עלי חביב אללה. להערכתי, שחקני טירת הכרמל ינצחו את המשחק.

שחקני בני מוסמוס - יגנבו ניצחון לטירת הכרמל? (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

משחקי מבחן להישארות בליגה:

 

אחי עכו – צעירי סכנין (שישי, 16:00, נצרת)

זה הולך להיות משחק קשוח במיוחד. מצד אחד שחקני עכו שההבדל בין אשתקד להיום הוא הבדל של שמים וארץ ומצד שני שחקני סכנין שאמנם התעוררו לאחרונה, אך כנראה שזה לא הספיק להם כדי להבטיח את ההישארות בליגה. מה שבטוח שמחכות לנו 90 דקות של כדורגל מלחמתי במיוחד. אני מהמר פה על ניצחון של שחקני סכנין.

 

מ.ס. פרדס חנה/כרכור – הפועל דליית אל כרמל (שישי, 13:00, נצרת)

איזה מפגש מחכה לנו בעילוט. בצידו הראשון של המגרש שחקני פרדס חנה שרוצים מאוד להישאר בליגה לאחר עונה הפכפכה שלא הכל הלך ומצד שני שחקני דליית אל כרמל שלא הראו יכולות נהדרות השנה. אין ספק שיש פה הבדלי רמות בין הקבוצות ואני מריח פה ניצחון של שחקני פרדס חנה.

 

צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות