סוכן השחקנים-עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 36

אנו במחזור ה-36 כאשר ריינה מובילה בפער 3 נקודות מהמקום השלישי וניצחון שלה מול כפ"ס יעלה אותה ליגה ויקבע היסטוריה ביישוב המונה 19,000 איש. הפעם אני מארח את ליאור ראובן, שחקן העבר שמאמן בשנים האחרונות בהצלחה וקידם צעירים רבים.

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 29-04-2022
  • 14:32


 

המשחק המרכזי הוא בין נס ציונה להפועל פ"ת. כל תוצאה מלבד ניצחון של נס ציונה והיא כנראה תפספס את העלייה לטובת השניה מכפר קאסם.

בתחתית המשחק המרכזי הוא בין הפועל ראשל"צ להפועל עכו כאשר המפסידה תרד ליגה או תשחק במשחקי המבחן. הרבה תלוי גם מה תעשה הפועל רעננה שחייבת ניצחון נגד מכבי אחי נצרת.

 

פלייאוף עליון-המשחקים:

א.ס אשדוד-הפועל אום אל פאחם

שי אבני:  פאחם כבר חושבים על העונה הבאה ומעלים שחקני נוער לסגל. אשדוד תדאג לסיים במשחק האחרון שלה בבית עם ניצחון.

הניחוש שלי: א.ס אשדוד.

ליאור ראובן: אשדוד תרצה לסיים את העונה עם ניצחון בבית לאחר העונה הטובה שעשו שם שריקי ויאיר אזולאי. פאחם סיימה את העונה ואני צופה משחק פתוח עם המון שערים שבסופו אשדוד תיקח את הנקודות.

הניחוש שליף א.ס אשדוד

 

מכבי בני ריינה-הפועל כפ"ס

שי אבני: ריינה הפסידה את שני המשחקים האחרונים כאשר יכלה להבטיח ולחגוג עליית ליגה. הפעם היא לא תפספס את החגיגות באצטדיון גרין מול כפ"ס שסיימה את העונה.

הניחוש שלי: מכבי בני ריינה.

ליאור ראובןריינה נכנסה למשבר במאני טיים אחרי שני הפסדים בדקה ה-90 בפנדלים. יש שם לחץ גדול ובנוסף הם מגיעים למשחק בהרכב חסר ללא ריף מסיקה, חוטבה וסזאר שהם הכח הגדול שלה מתחילת העונה. כפ"ס תגיע משוחררת ללא לחץ ותרצה לקלקל לריינה. אני צופה הפתעה.

הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

 

מ.ס כפר קאסם-בני יהודה ת"א

שי אבני:  כפר קאסם יכולה להבטיח עלייה עם ניצחון ואיבוד נקודות של נס ציונה. כפר קאסם תעשה את שלה ותיקח שלוש נקודות מול בני יהודה שסיימה את העונה.

הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

ליאור ראובן: כפר קאסם נכנסה לישורת האחרונה במומנטום מצויין אחרי ניצחון על הפועל פ"ת וזריקת עידו מצויינתת שהכל בידיים שלה. מנגד מגיעה בני יהודה שסיימה את העונה והפסידה השנה פעמיים לכפר קאסם. כפר קאסם צריכה א הניצחון ורצה לעשות היסטוריה.

הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

סקציה נס ציונה-הפועל פ"ת

שי אבני: נס ציונה במקום השלישי וחייבת ניצחון על מנת שיישאר לה סיכוי לעלות לליגת העל. הפועל פ"ת הבינה בהפסד לכפר קאסם שהיא תשחק עוד עונה בלאומית.

הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

ליאור ראובןנס ציונה איכותית מאוד וכובשת המון, בעיקר בבית. פ"ת מגיעה אחרי הפסד במשחק העונה, חבולה ובלי השוער שלה עומר כץ שנפצע. אני צופה ניצחון של נס ציונה ומאבק עלייה עד המחזור האחרון.

הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

 

פלייאוף תחתון-המשחקים:

מכבי אחי נצרת-הפועל רעננה

שי אבני: אחי נצרת נשארה בליגה. רעננה עדיין לא...

הניחוש שלי: הפועל רעננה.

ליאור ראובןרעננה בעונה מזעזעת, נלחמת על חייה ויוצאת למשחק חוץ שהוא תמיד קשה מול אחי נצרת. למזלה, הפעם אחי נצרת סיימה את העונה ואין לה על מה לשחק.

הניחוש שלי: הפועל רעננה.

הפועל ראשל"צ-הפועל עכו

שי אבני: משחק על עונה שלמה בתחתית. שתי הקבוצות חייבות ניצחון כדי להבטיח עונה נוספת בליגה. משחק שקול וטקטי.

הניחוש שלי: תיקו. 

ליאור ראובןמשחק בים שתי קבוצות שמאכזבות מאוד העונה. אני צופה משחק בלי הרבה כדורגל, משחק של חפירות, משחק אגרסיבי ועצבני מצד שתי הקבוצות וללא הרבה שערים. ההכרעה על היורדות תהיה במחזור האחרון.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל רמה"ש-בית"ר ת"א/בת ים

שי אבני: שתי הקבוצות סיימו את העונה וצפויים הרבה שערים.  

הניחוש שלי: תיקו.

ליאור ראובןמשחק סוף עונה בלי הרבה עניין. רמה"ש הבטיחה עוד עונה בלאומית בעוד בית"ר ת"א כבר ירדה ליגה ולכן המשחק יהיה פתוח עם הרבה שערים.

הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

הפועל ר"ג-הפועל עפולה

שי אבני: שתי הקבוצות הבטיחו הישארות בליגה וגם כאן צפוי משחק משוחרר עם שערים רבים.

הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

ליאור ראובןגם במשחק הזה שתי קבוצות שסיימו את העונה והבטיחו עוד עונה בליגה הלאומית. משחק פתוח. קבוצות שמגיעות משוחררות ויכולות לתת הזדמנות לשחקנים צעירים. נקווה למשחק רב שערים.

הניחוש שליף הפועל עפולה.

הוסף תגובה
תגובות