סוכן השחקנים-עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 37

אנו במחזור האחרון ואף אחד לא ציפה לעונה שכזו. שתי היורדות מליגת העל, בני יהודה ת"א והפועל כפ"ס, שהיו המועמדות הראשיות לעליית ליגה איכזבו בגדול ולא היו בכלל בתמונה. אף אחד גם לא ציפה שבית"ר ת"א תרד ליגה בעונה מזעזעת ושאליה תצטרף הפועל ראשל"צ או הפועל רעננה. אף אחד גם לא חשב שריינה תעלה ליגה ולצידה כנראה מ.ס כפר קאסם. היתה עונה מדהימה, עם מתח ומחזור סיום דרמטי שהעולות והיורדת השניה ייקבעו במחזור הסיום.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 05-05-2022
  • 14:12

אז בוא נעשה סדר: ריינה תלוי בעצמה ומספיק לה תיקו מול פאחם כדי לעלות לליגת העל.כפר קאסם גם תלויה בעצמה וניצחון על הפועל כפ"ס יעלה אותה לליגת העל. נס ציונה חייבת לנצח את בני יהודה ת"א ולקוות להפסד של ריינה או שכפר קאסם לא תנצח את כפ"ס.

 

בתחתית- משחק על הישארות בליגה בין הפועל ראשל"צ לרעננה. הפועל ראשל"צ חייבת לנצח כדי לשרוד.  הפסד של רעננה יוריד אותה ליגה, תיקו ישלח אותה למשחקי המבחן מול נציגת ליגה א'  וכנראה שגם ניצחון לא יספיק ליותר ממשחקי המבחן אם עכו תנצח א רמה"ש. ניצחון של עכו והיא נשארת בליגה. תיקו או הפסד יכול לשלוח אותה למשחקי המבחן וזאת רק אם הפועל רעננה תנצח את ראשל"צ.

 

כולנו תקווה שכל הקבוצות יגלו ספורטיביות עד הרגע האחרון ולא יקרה מה שקרה במחזור האחרון בעונה שעברה שבו כל הקבוצות שהיו צריכות את הנקודות לקחו אותן ללא קושי.

 

רק לפני שנה בדיוק, ריינה חגגה אליפות בליגה א צפון. האם יחגגו גם מחר בלאומית? צילום: חגאג רחאל

 

פלייאוף עליון-המשחקים:
הפועל פ"ת-א.ס אשדוד:
שי אבני:  הפועל פ"ת תרצה לסיים את העונה היפה שעשתה עם ניצחון מול האוהדים במושבה. אשדוד עשתה עונה מדהימה למרות בעיות כלכליות ועשתה את שלה העונה. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.


בני יהודה ת"א-סקציה נס ציונה
שי אבני: בני יהודה בעונת בלהות מול נס ציונה שחייבת ניצחון ומעידה של כפר קאסם. נס ציונה תעשה את שלה. הניחוש שלי: מכבי בני ריינה.

 

הפועל כפ"ס- מ.ס כפר קאסם
שי אבני:  כפר קאסם נמצאת 90 דקות מהיסטוריה ועליית ליגה. מהראן ראדי, היחיד שלקח 6 אליפויות רצופות, צריך להשפיע מנסיונו על מנת שכל השחקנים יהיו רגועים ויביאו את היכולת לרגע האמת. כפ"ס כבר סיימה את העונה וכל תוצאה מלבד ניצחון של כפר קאסם תהיה בגדר הפתעה. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

הפועל אום אל פאחם-מכבי בני ריינה
שי אבני: כולם בטוחים שריינה תנצח את המשחק הזה בקלות ותעשה היסטוריה בעליית ליגה נוספת עם יישוב של 19,000 איש. פאחם התלוננה בעונה שעברה שאחי נצרת הפסידה במחזור האחרון 0-5 להפועל עכו ללא מאמץ, דבר שכמעט גרם לירידת ליגה של פאחם. בוא נראה איך פאחם תגיע למשחק ואיך יגיבו ראשי נס ציונה בסיום משחקה.  הניחוש שלי: מכבי בני ריינה.

 

כפר קאסם חוגגים. אם מחר ינצחו הם יחגגו עליה היסטורית לליגת העל! שאפו! צילום: חגאג רחאל

 

פלייאוף תחתון-המשחקים:
הפועל עפולה-מכבי אחי נצרת

שי אבני: שתי הקבוצות עברו עונה קשה אבל התעוררו בפלייאוף והבטיחו השיראות בליגה 4 מחזורים לסיום. אחי נצרת כבר סיימה את העונה, הצעירים של עפולה יבואו רעבים יותר בתקווה שמישהו במכבי חיפה מסתכל עליהם לעונה הבאה. הניחוש שלי: הפועל עפולה.

 

בית"ר ת"א/בת ים-הפועל ר"ג
שי אבני: בית"ר ת"א עשתה הרבה טעויות העונה ובראשם פיטוריו של קלמי סבן שהביא תוצאות בזמן תפקידו כמאמן ומינוי קרלוס גרסיה במקומו. קרלוס נכשל בגדול, לא הצליח להביא נקודות וכנראה שבית"ר ת"א איבדה זהות לגמרי וניסתה להשביח למכבי ת"א גם מאמנים. הפועל ר"ג כל עונה מועמדת לעלייה וכל עונה מאכזבת בגדול במיוחד כאשר לא נכנסה אפילו לפלייאוף העליון. בכל זאת, רוני אוואט עשה עבודה טובה מאז שהגיע וימשיך איתה בעונה הבאה לעונה שתיראה יותר טוב. הניחוש שלי: הפועל ר"ג. 

 

הפועל עכו-הפועל רמה"ש
שי אבני: רמה"ש עברה עונה לא פשוטה אבל לא היה ספק שהקבוצה הוותיקה הזו תשרוד בליגה. עכו עשתה ניצחון ענק בחוץ על הפועל ראשל"צ וניצחון שלה על רמה"ש שסיימה את העונה יבטיח לה עונה נוספת בלאומית. כל תוצאה אחרת וניצחון של רעננה יוביל אותה למשחקי המבחן. עכו לא תבעט בדלי, תיקח שלוש נקודות ותבטיח עונה נוספת בלאומית.   הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

הפועל רעננה-הפועל ראשל"צ
שי אבני: המשחק של המחזור. קרב ישיר על הזכות לשחק עונה נוספת בלאומית. ראשל"צ חייבת ניצחון. כל תוצאה אחרת תוריד אותה ותשלח את רעננה למשחקי המבחן. הסיכוי של רעננה לחמוק ממשחקי המבחן הוא רק ניצחון שלה ומעידה של עכו. משחק שהכל יכול להיות בו. אני מאמין שאיסמעיל עאמר יצליח להחדיר אמונה בשחקניו. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

הוסף תגובה
תגובות