"לא עלינו ליגה בשביל לרדת אחרי עונה אחת"

לאחר שהוביל את מכבי יפו לליגה הלאומית, המאמן איציק ברוך מתחיל את ההכנות לעונה הרביעית ברציפות בקבוצה. בינתיים הוא יודע למי להודות על ההצלחה בעונה האחרונה: "הנהלת מכבי יפו ידעו להרגיע ולתת לי את השקט להמשיך לעבוד"

  • על ידי: אורי בן נון
  • 16-05-2022
  • 13:22

העונה האחרונה הייתה מדהימה במיוחד עבור מועדון האוהדים מיפו, רגעי המשבר שהתלוו אליה נראים כעת כחסרי משמעות כשמסתכלים על ההישגים שיפו רשמה בעונה האחרונה, ביניהם: ניצחון 3:0 על הפועל כפר שלם באחד ממשחקי העונה, הגעה לרבע גמר גביע המדינה וכמובן זכייה באליפות ליגה א' דרום ועלייה לליגה הלאומית בפעם הראשונה מאז הפירוק. 

 

כעת מתחילים ביפו את ההכנות לעונה הבאה. ההודעה הרשמית הראשונה שיצאה בסיום חגיגות העלייה הייתה על כך שאיציק ברוך, מאמן הקבוצה בשלושת העונות האחרונות, ימשיך עם הקבוצה גם ללאומית. ברוך על היתרון שביציבות: "אני מתחיל שנה רביעית במועדון וזה לא דבר שגרתי בכדורגל. יש לזה המון יתרונות: אני מכיר את השחקנים, עם חלקם אני כבר עונה רביעית, ואני מכיר היטב את השחקנים במחלקת הנוער. העונה, הסטטיסטיקה מראה שקבוצה שנשארה עם המאמן שלה לאורך כל העונה הצליחה בסופו של דבר לעמוד במטרות שלה. לכל קבוצה יש רגעי משבר במהלך עונה והנהלת מכבי יפו בראשות מאיר דרעי ומורדי דדון ידעו להרגיע ולתת לי את השקט להמשיך לעבוד".

 

קהל גדול יש למכבי יפו. יהיה מעניין לראות אותו בלאומית. צילום: איתן ידגר

 

ערן לוי, כוכב הקבוצה, נפצע קצת אחרי שמתן בית יעקב ודובב גבאי הגיעו לקבוצה בחלון העברות של ינואר. עם גבאי ובית יעקב ביחד בחוד, יפו מצאה תרכיב מנצח שהוביל את הקבוצה למקום הראשון בטבלה. כשערן לוי חזר מהפציעה לקראת סוף העונה, היו קולות שקראו להשאיר את לוי על הספסל. "ערן לקח על גבו את מכבי יפו בסיבוב הראשון וכולנו חששנו מהפציעה שלו, אבל השחקנים המנוסים בקבוצה לקחו על עצמם יותר אחריות והנהיגו את הקבוצה עד הסוף. הרבה שיחות שלי עם השחקנים עזרו לנו להגיע למטרה הסופית, ערן חזר בדיוק בזמן והנהיג את הקבוצה בחמשת המשחקים האחרונים".

 

כשנשאל על המטרות של מכבי יפו לעונה הבאה: "מכבי יפו לא הייתה בליגה השנייה כבר 22 שנים. אנחנו רוצים לתקוע יתד חזק בעונה הקרובה בליגה. לא עלינו בשביל לרדת אחרי עונה אחת".

 

מכבי יפו אירחה בעונה האחרונה את משחקיה באצטדיון רמלה, הנמצא במרחק לא אידיאלי ממקום מגורם של מרבית אוהדי יפו. כעת עולה השאלה היכן תשחק הקבוצה בעונה הבאה. על כך ברוך אמר: "עלו כמה אופציות לאיפה נשחק בעונה הבאה. אני בטוח שהנהלת יפו תדאג לעשות את הכי טוב לקבוצה, גם מהבחינה המקצועית וגם מבחינת הקהל שהוא השחקן ה-12 שלנו. מצפה לנו עונה מאד מעניינת ומאתגרת". 

 

מתי הבנת שהעונה זאת העונה של מכבי יפו?  

"במשחק נגד כפר שלם (3:0 בחוץ). החמצת שני הפנדלים של כפר שלם לעומת בליץ של שלושה שערים שלנו ברבע שעה שאחרי. היתה הרגשה שמשהו מיוחד קרה במשחק הזה".

איציק ברוך (צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תעשו קבוצה חזקה (להנהלת יפו 16-05-2022, 13:31)
    אם זה אפשרי תביאו את דודו ביטון וריף מסיקה מצטייני העונה..בהצלחה
  2. דור (טבריה 16-05-2022, 15:03)
    מעניין למה אתר גולר. מתעלם לחלוטין. מעירוני טבריה. כאילו לא קיימת מעניין.
  3. שנה הבאה חוזרים לליגה א (אחד שיודע 16-05-2022, 15:29)
  4. יפו מחזור 5 כבר חוזרים לליגה א (אחד שיודע 16-05-2022, 15:29)
  5. איציק ברוך (יפואי 16-05-2022, 15:43)
    ליגה לאומית חייבים לבנות סגל עמוק וגדול זה עונה ארוכה ולא פשוטה צריך שחקנים שיש להם כושר נמרצים צעירים ולא עובדים בעוד עבודה שהם עייפים להביא שמות של זזים אנחנו נחזור ישר לליגה א
  6. טבריה ( יפואי 16-05-2022, 16:19)
    אחלה טבריה מאחל לכם הצלחה מכל אוהדי קביליו יפו
  7. חגובה ל4ו3 (אוהד יפו 16-05-2022, 17:38)
    אתם ליצנים שכואב לכם משהו וקנאים אולי אתם מכפר שלם או אזוריה מציק לכם אבל תתרגלו אנחנו נעמיד קבוצה טובה ושיצבט לכם הלב