קוראי האתר הצביעו והכריעו: אחמד שבל הוא שוער העונה בליגה א' צפון

אחמד שבל, שוערה של אחת הקבוצות המפתיעות של העונה - מכבי עירוני טמרה, הוא שוער העונה בליגה א' צפון של קוראי אתר 'גולר' אחרי שקיבל את מירב ההצבעות שלכם. בראיון לרגל הזכייה בתואר המפרגן הוא מספר על ההצלחה של קבוצתו כנגד כל הסיכויים, בוחר מה היה המשחק הטוב ביותר שלו העונה וגם משתף במחשבות לקראת העונה הבאה

  • על ידי: אורי בן נון
  • 21-05-2022
  • 13:21

מכבי עירוני טמרה הגיעה לפלייאוף בעונת 20/21, אך את העונה הנוכחית פתחה הקבוצה עם בעיות כלכליות, ועם המון שחקנים שעזבו את הקבוצה. דבר שהוביל לכך שטמרה הגיעה לעונה הנוכחית ללא ציפיות כלל. בפועל, טמרה הייתה אחת ההפתעות של העונה, עם סגל שחקנים המשלב שחקנים ותיקים וצעירים, הקבוצה סיימה את העונה במקום השישי במרחק שתי נקודות בלבד מהפועל הרצליה ומהמקום שהיה מוביל אותה לפלייאוף עונה שנייה ברציפות.

 

אחד הגורמים המרכזיים להצלחה המפתיעה של הקבוצה הוא אחמד שבל, השוער המנוסה שהגיע העונה לקבוצה היה מהשוערים הטובים בליגה וכעת קוראי האתר גם בחרו בו להיות השוער המצטיין של העונה. אחמד שבל על העונה המוצלחת של קבוצתו: "אני חושב שזאת הייתה עונה אדירה של מכבי טמרה. מקום שישי בליגה, רחוקים רק שתי נקודות מהפליאוף, קידמנו המון שחקנים צעירים שהיו חלק חשוב מהקבוצה והוכיחו שמגיע להם לשחק. עם כל הבעיות הכלכליות, התגברנו על זה יחד עם המאמן שלנו פטריסיו סייג שהוא חלק בלתי נפרד מההצלחה הזאת".

 

שבל מבקש להדגיש: "הליגה הייתה קשה מאוד העונה, עם ארבע קבוצות שיורדות ליגה ועוד אחת שהולכת למבחנים. הצגנו יכולת שהשאירה אותנו בצמרת וזאת הייתה המטרה של כולנו".

 

מה היה המשחק הטוב ביותר שלך העונה?

"לכל משחק היה משמעות משלו, אבל אם צריך לבחור אחד אז המשחק נגד טבריה בסיבוב הראשון. היה מאתגר, ניצחנו 1-0 והיה לי חלק גדול בהצלחה הזאת".

 

לגבי העונה הבאה, שבל עוד לא יודע בשער של איזה קבוצה הוא יעמוד, אך כבר עכשיו השוער מחזיק בהצעות ממספר קבוצות. "בקרוב תהיה תשובה איפה אני אמשיך את דרכי, עם קבוצה המתאימה לכל השיקולים שלי".

אחמד שבל, שוער העונה של קוראי האתר (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה (דור 21-05-2022, 16:03)
    שמונים אחוז מצביאים. מהמגזר. נו באמת זה שוער העונה קצת רצינות
  2. אין לן מושג (שימי 22-05-2022, 11:28)
    שוער חלש
  3. שוער העונה (חמדו מאמון 22-05-2022, 15:59)
    אחד שיבל
  4. שמן (אעמר 22-05-2022, 22:45)
  5. שבל (אוהד מכבי טמרה 28-05-2022, 08:08)
    אחמד כן שוער העונה וסיכוי גדול ישאר במכבי טמרה