"עשיתי את המעבר הכי טוב שלי בקריירה, מצאתי בית חם ומועדון ברמה הכי גבוהה"

כך אמר רוסלן קוזנצוב קשר הפועל הרצליה עם 11 שערים שסחף את הקבוצה מהשרון למשחקי הפלייאוף בליגה א' צפון. קוזנצוב הוסיף לקראת עונה הבאה: "יש כבר מספר הצעות מהליגה לאומית".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 19-05-2022
  • 10:20

בהפועל הרצליה יזכרו את העונה כאחת העונות המוצלחות של המועדון עם מקום בפלייאוף העליון ומרחק נגיעה מכרטיס לגמר המחוז הצפוני.  אחד השחקנים הבולטים העונה בקבוצה היה רוסלן קוזנצוב עם 11 שערים. הקשר פתח את העונה בהפועל מגדל העמק עבר במהלך העונה לקבוצה מהשרון היה אחד השחקנים המרכזיים שסיכם: "הגעתי להפועל הרצליה בינואר ממגדל העמק, הקבוצה הייתה במשבר של כמה משחקים ללא ניצחון, לקח לי כמה מחזורים להתאקלם בקבוצה עד שהכרתי היטב את השחקנים והמאמן. עד שהגיע הגול הראשון שלי אחרי כמה מחזורים, משם כבר התחלתי לפרוח ולכבוש שערים, קיבלתי את הביטחון המלא מארז והחזרתי לו בתמורה בשערים חשובים שעזרו לנו לעלות לפלייאוף העליון. אין ספק שעשיתי את המעבר הכי טוב שלי בקריירה, מצאתי בית חם ומועדון ברמה הכי גבוהה ואני יכול להגיד שעשיתי את עונת הפריצה שלי סוף סוף. בזכות העונה הזאת יש כבר מספר הצעות מהליגה לאומית".

 

פתחת את העונה בהפועל מגדל העמק.  מה הוביל לחתום בהפועל הרצליה במהלך העונה ?

 

"עומרי ביטון הביא אותי לקבוצה והוא זה ששינה לי את התפקיד והציב אותי בתור חלוץ, הייתה לנו תקופה יפה עד שהוא עזב והגיע מאמן חדש שפחות התחברתי אליו והחלטתי לעזוב את הקבוצה. קיבלתי הצעה מהפועל הרצליה שלבסוף היתה ההחלטה הטובה, עונה מצוינת בפן האישי והקבוצתי".

 

עונה מצוינת בפן האישי עם 11 שערים. מה סוד ההצלחה ?

 

"עבודה קשה, אמונה ולהיות אצל המאמן הנכון שייתן לך את כל הביטחון שצריך".

 

הקבוצה רשמה עונה מצוינת עם עליה לפלייאוף מול צעירי טייבה בו הפסידה בתום בעיטות הכרעה לאחר הארכה. מה היה חסר להפועל הרצליה העונה להעפיל לליגה הלאומית ?

 

"סבלנו מהמון פציעות לקראת סוף העונה, שיחקנו נגד צעירי טייבה ללא 5 שחקני הרכב. עדיין היינו במרחק פנדל אחד ולהעפיל למשחק הגמר, אבל זה הכדורגל ופנדלים זה הרבה מזל".

 

אחד המרכיבים העונה בקבוצה היה שילוב סגל שחקנים צעירים בוגרי מחלקת הנוער של המועדון בשילוב שחקנים ותיקים. שתף בהרגשה ?

 

"כן הממוצע גילאים בקבוצה היה 21, היינו קבוצה צעירה מאוד. הייתי בין הותיקים למרות שאני גם צעיר זה היה שילוב מדהים, כולם רוצים להצליח ולהגיע לרמות הכי גבוהות, זה היה מתבטא גם באימונים שהיו ברמה גבוהה מאוד ובמיוחד במשחקים שהיינו משחקים בקצב ששייך לרמות הגבוהות".

 

מה התוכניות לגבי העונה הבאה ?

 

"מכוון הכי גבוהה שאפשר שזה ליגת העל, אם לא הסתדר אבחר בהצעה הכי טובה בליגה לאומית".

 

 

 

רוסלן קוזנצוב, עונה מצוינת לקשר המוכשר. צילום: אסף הופמן

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחד השחקנים (דוד 19-05-2022, 14:14)
    תגלית העונה בליגה א' צפון, כשרון עולה
  2. שחקן טוב (יפים 19-05-2022, 15:02)
    בהצלחה שחקן גדול
  3. בהצלחהשחקו ענק (יפים 19-05-2022, 15:05)
    תלךלנוף הגליל