"צעירי כפר כנא תדבר חזק על כרטיס העליה לליגה הלאומית"

כך אמר יו"ר הנכנס של צעירי כפר כנא, עורסאן דקדוקי לקראת עונת המשחקים 22/23. דקדוקי הוסיף: "הגיע הזמן עיר כמו כפר כנא תשחק בליגה הלאומית"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 20-05-2022
  • 17:54

צעירי כפר כנא החלה בהכנותיה לקראת עונת המשחקים 22/23 בליגה א' צפון תחת ניהולו של היו"ר הנכנס עורסאן דקדוקי. במועדון מכוונים העונה לכרטיס העליה לליגה הלאומית. הקבוצה צפויה לצרף מספר שחקני רכש לסגל הקבוצה שצפוי להתבסס על שלד השחקנים מהעונה שעברה.

 

עורסאן דקדוקי התייחס להצטרפותו למועדון: "שמח ונרגש להצטרף לצעירי כפר כנא. מועדון עם מטרות ושאיפות להצלחה. יש כאן בית חם לכל שחקן כדורגל, נעשה את מירב המאמצים להיאבק העונה בצמרת הליגה במטרה להעפיל לליגה הלאומית בסיום העונה".

 

בעונה שעברה סיימה הקבוצה בחלק התחתון בליגה. לאן מכוונים השנה בצעירי כפר כנא ?

 

"המטרה כרטיס עליה לליגה לאומית. בשבועות הקרובים נתחיל בבניית סגל הקבוצה לעונה הקרובה. נצרף מספר שחקני רכש על בסיס השלד הקיים מהעונה שעברה".

 

ליגה א' צפון בשנים האחרונות מציגה ליגה שוויונית בה קבוצות משקיעות משאבים  ותקציבים גבוהים. יש לצעירי כפר כנא את התקציב והמשאבים להתמודד מולם ?

 

"כן. הגיע הזמן עיר כמו כפר כנא תשחק בליגה הלאומית. יש כאן קהל אוהדים שמחובר וצמא לכדורגל. העונה צעירי כפר כנא תדבר חזק על כרטיס העליה לליגה הלאומית".

 

משהו לסיום ?

 

"קורא מכאן לתושבי הכפר וקהל האוהדים להגיע העונה למגרשים. אנחנו בונים קבוצה טובה וחזקה, זה הזמן שלכם הקהל להיות השחקן ה-12 שלנו העונה ביציעים".

עורסאן דקדוקי (מימין) וגיזי דורבור במעמד החתימה. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה כתבה (אחמד 20-05-2022, 21:26)
    אחלה כתבה יאלללה כפר כנא
  2. קהל ???? אפה יש קהל לכם אתם לא יכולים לתמודד מול הקהל הגדול והמפחיד של צעירי טייבה רק טייבה עולים הש (אוהד 20-05-2022, 21:56)
    יכולים לתמודד מול הקהל הגדול והמפחיד של צעירי טייבה רק טייבה עולים ליגה השנה
  3. היית אוהד הפועל לא ? (אדהם 21-05-2022, 16:44)
    כל החיים שלך אתה אוהד הפועל כפר כנא למה עברת למכבי ?