"מצטער שחזרתי לערערה"

מג'ד גיש, מי שהיה לאחת מתגליות עונת 2020/21 בליגה א' צפון, לא הצליח לשחזר את היכולת הטובה בעונה החולפת, וסיים אותה מאוכזב אחרי שלא תרם מספיק כדי להשאיר את בני ערערה בליגה. אחרי התקופה הקשה שעבר, גיש ממשיך לכוון גבוה, ומאמין שהוא מסוגל לחזור למוטב

  • על ידי: אורי בן נון
  • 26-06-2022
  • 08:35

בדיוק שנה עברה מאז מג'ד גיש נבחר לחלוץ העונה בליגה א' צפון של קוראי אתר 'גולר'. עונת 2020/21 הייתה עונת הפריצה שלו, בה החלוץ כבש 12 שערים שהשאירו את בני ערערה בליגה. בסיום אותה עונה, גיש חתם בהפועל איכסל שהייתה אמורה לשחק בליגה הלאומית, אך הקבוצה לא הצליחה להעמיד תקציב והחלוץ שוחרר וחזר לערערה. 

 

מעטים אם בכלל הם שחקני ערערה שהציגו יכולת טובה בעונה החולפת וגם גיש היה רחוק מלהבריק. אחרי שכבר הרגיש שהוא בדרך למעלה עם חוזה בקבוצה מהליגה הלאומית בפתיחת בעונה, גיש סיים אותה מאוכזב, בקבוצה בליגה נחותה יותר, עם 3 שערים בלבד שלא עזרו לערערה במאבקי ההישרדות. "הייתה לי עונה לא טובה, קיבלתי החלטות לא נכונות", מסכם גיש, "הקבוצה נבנתה על בסיס סגל שחקנים צעיר. לא היה לנו ניסיון וזה מה שהוביל לירידת הליגה".  על ההחלטה לחזור לקבוצה בה הוא פרץ אחרי קריסתה של איכסל, הוא מספר: "היו לי מספר הצעות מקבוצות צמרת בליגה א', ובחרתי לחזור לערערה, זאת הייתה החלטה לא נכונה עבורי".

 

 "אני לא רוצה לקחת החלטות לא נכונות, לכן צריך לקחת את הזמן" מספר החלוץ ביחס לעתידו. גיש לא מתייאש מהעונה הקשה שעברה עליו, והוא מכוון להגיע גבוה כבר בעונה הקרובה, "אני מאחל לערערה בהצלחה, אבל אני לא ממשיך איתם לליגה ב'. אני מקווה לקבל הצעות מקבוצות מהלאומית, ואם לא אז מקבוצות צמרת בליגה א'". 


 

מג'ד גיש בתקופה טובה יותר (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מגד חביבי שנה שעברה כבשת רוב השערים במשחקים גמורים מראש (בדר 26-06-2022, 11:36)
    מגד חביבי להזכיר לך 8 שערים כבשת במשחקים גמורים 5 מהם ב 3 משחקים אחרונים שהתוצאה נקבעה בהם מראש. אז הממוצע שלך 4 שערים בעונה זה בסדר
  2. תשובה למספר אחד (בדר האמתי 26-06-2022, 22:35)
    תתביש לך שאתה כותב בשם בדוי .. כולם יודעים ומקרים את מגד שהוא חלוץ מעולה מהטובים בליגה א ..והיה גורם עקרי בעליה של הקבוצה לליגה א ..מגד זה לא רק שחקן אלה דמות חיובית לקבוצה וכולם אוהבים אותו ..מראכל ידוע מי זה .