מכבי עירוני אשדוד קיבלה אישור רשמי לשינוי שם העמותה

שמחה גדולה בצד הצהוב של העיר. שבע שנים אחרי שהוקמה מחדש על ידי אוהדיה, העמותה של מכבי עירוני אשדוד לא תקרא עוד "אגודת כדורגל דולפיני אשדוד"

  • על ידי: אורי בן נון
  • 27-06-2022
  • 17:06

1999 הייתה שנה קשה לאוהדי הכדורגל בעיר אשדוד, זו השנה בה הפועל אשדוד האדומה ועירוני אשדוד הצהובה - שתי קבוצות היסטוריות שהיו בעלות בסיס קהל מכובד - חדלו מלהתקיים וצוותו יחדיו לכדי שילוב מוזר, אדום וצהוב, בשם מ.ס אשדוד. מדובר היה באיחוד כפוי שהרחיק מהקבוצה החדשה את האוהדים, שלא התרככו בשום שלב ובעשור האחרון הקימו מחדש את הקבוצות ההיסטוריות.

 

בימים אלה, עשרים ושלוש שנים מאז האיחוד, ושבע שנים מאז הוקמה מחדש עירוני אשדוד, נרשם צעד נוסף בדרך הארוכה של הכדורגל האשדודי לחזור אל מקורותיו. זאת אחרי שמכבי עירוני אשדוד קיבלה את האישור הרשמי ממשרד המשפטים ורשות התאגידים, בדבר שינוי שמה של העמותה, שנקראה עד כה "אגודת כדורגל דולפיני אשדוד", ותקרא כעת "מכבי עירוני אשדוד", בדומה לשם הקבוצה.

 

בהודעת הקבוצה על שינוי שם העמותה, הודגש כי הקרדיט על המהלך מגיע למנכ"ל הקבוצה, איציק שטיינוורצל, שבזכות עבודתו הבלתי פוסקת בנושא, הצליח המהלך לשאת פירות.

 

שינוי שם העמותה יכול להיתפס כעניין שולי, אך עבור אוהדיה של עירוני אשדוד מדובר בחגיגה של ממש, וגם בצעד נוסף בדרך לחזרתה של הקבוצה למקום יותר מכובד על המבה של הכדורגל הישראלי. 

מסמך האישור (מתוך עמוד הפייסבוק של מכבי עירוני אשדוד)

הוסף תגובה
תגובות