"החלטנו להשאיר העונה את הגרעין שהביא לנו עליה בעונה שעברה"

כך אמר ליאור שחר יו"ר הפועל גני תקווה העולה לליגה ב' לקראת עונת המשחקים. שחר הוסיף: "אנחנו קבוצה חדשה שרק עלתה ליגה ושתתמודד מול יריבות מנוסות בהרבה כשרובן מתוקצבות ע"י העיריות"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 01-07-2022
  • 09:13

הפועל גני תקווה אחת הקבוצות המעניינות בעונה האחרונה חגגה עלייה היסטורית לליגה ב'. הקבוצה נבנתה בעונה שעברה ומשכה אחריה שחקני עבר בכירים כמו:דור מליחי, אסי משיח, כפיר עטיה, אסי וסיהון, בר מזרחי,  ומשה ריי מאמן הקבוצה יחד עם יו"ר הקבוצה ליאור שחר  שהיו שותפים לעונה נהדרת שהסתיימה בעלייה לליגה ב' כשני מחזורים לסיום העונה.

 

לקראת עונת המשחקים בליגה ב' דרום א', סגל הקבוצה התבסס על שלד השחקנים מהעונה שעברה בצירוף מספר שחקני רכש. על הקווים משה ריי יימשיך עונה שניה ברציפות תוך מטרה לתקוע יתד בליגה.  הקבוצה תארח את משחקיה הביתיים במגרש האימונים המושבה בפתח תקווה.

 

משה ריי חוגג עליה היסטורית כמאמן גני תקווה, ימשיך עונה נוספת בקבוצה בליגה ב'. צילום: מיכאל ניסים

 

יו"ר הקבוצה ליאור שחר התייחס לקראת עונת המשחקים ואמר לאתר גולר: "החלטנו להשאיר העונה את הגרעין שהביא לנו אליפות. החתמנו בשבועות האחרונים לעונה נוספת את תום דן וכפיר עטיה, ביחד עם ייזן מרעי, בר מזרחי, זלמן, אוסדון, אדיר נחמיאס (מלך השערים עונה שעברה), יהלי בועז תגלית העונה בן 20 שעוד תשמע עליו. השבוע נסיים את המו"מ עם צמד האסים, משיח (קפטן הקבוצה) ווסיהון, עתירי ניסיון בליגת העל, ניר ברונפלד והשוער יוגב בן נון.  אנחנו רואים בשימור הגרעין מעונת האליפות חלק חשוב בבניית הקבוצה לעונה הקרובה, כשאליהם יצטרפו בקרוב עוד מספר שחקנים שיהוו חיזוק משמעותי". שחר הוסיף: "השאיפות ? אתה מכיר ספורטאי שלא שואף לנצח בכל משחק ? אבל בוא לא נשכח שאנחנו קבוצה חדשה שרק עלתה ליגה ושתתמודד מול יריבות מנוסות בהרבה כשרובן מתוקצבות ע"י העירייות. יחד עם זאת, נמשיך בדרך שלנו, עם הרבה עבודה קשה ובלי קיצורי דרך. נמשיך בבניית המועדון כשהמטרה העיקרית העונה היא הקמת מחלקת נוער. נעשה הכל כדי להוות גורם משמעותי בצמרת ולשמח את הקהל המדהים שלנו.

ליאור שחר, יו"ר הפועל גני תקווה ושותפו עידן פיינגולד שהיו שותפים לעונה נהדרת שהסתיימה בעליית ליגה. צילום: מיכאל ניסים

הוסף תגובה
תגובות
  1. ברכות ואיחולי הצלחה בעונה הבאה (מירה סמרה 01-07-2022, 10:39)
    היסטוריה. כל הכבוד. בהצלחה בהמשך
  2. סתם קומבינה (הרצליה 01-07-2022, 13:06)
    הגרעין שעשה לכם את העלייה זאת הקומבינה עם בית"ר בנימין, אחרת בכלל לא הייתם נכנסים לפלייאוף. יש לכם שחקנים שלא יכולים להתמודד בליגה ב' ומאמן עסקן שממש לא מתאים לליגה ב ואת כל ההבדלים האלו תגלו בקרוב, ליגה ב זאת ממש לא ליגה ג ואתם תהיו חזק בתחתית.
  3. מרשים ביותר (רוסו 01-07-2022, 15:35)
    חתיכת סיפור הצלחה תמשיכו בדרך הנכונה
  4. אחלה ליאור ואחלה של מועדון כן ירבו מועדונים כאלה בכדורגל (דנינו 01-07-2022, 16:48)