סיכום מחזור ראשון: ליגה ב' צפון א'

ליגה ב' צפון א' פתחה את העונה בסערה. צפת לא התקשתה נגד מכבי אחווה שעב, צעירי טמרה חגגה ניצחון חוץ בנהריה, עראבה הבקיעו חמישייה לרובי שפירא וקריית ים הפתיעה עם שישייה. מה לגבי שאר התוצאות? הכל בסיכום שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 11-09-2022
  • 08:28

הפועל עירוני צפת – מכבי אחווה שעב 0-3

שחקניו של אלון אלוק פתחו את העונה ברגל ימין עם ניצחון גדול 0:3 על שחקני מכבי אחווה שעב. אושרי שמכה הבקיע צמד ובן שמואלי הוסיף שער משלו. במחזור הבא שחקני שעב יארחו את כרמיאל וינסו להשיג נקודות ראשונות העונה.

 

הפועל עירוני כרמיאל – מכבי עירוני יפיע 2-3

שחקניו של חנא פרהוד רושמים נקודות ראשונות העונה עם ניצחון ביתי על שחקני יפיע. למרות תוצאת הסיום, האורחים עלו ליתרון 2-0 כבר לאחר 16 דקות של כדורגל, אך המארחים הראו אופי והפכו את המשחק כאשר אליהו דרעי כבש את השער הראשון דקה לפני הירידה להפסקת המחצית. 5 דקות בתוך המחצית השנייה שחף ספיר כבש את השני ובלאל סבע כבש את השלישי בדקה ה- 86.

שחקני כרמיאל - חוגגים ניצחון (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

מ.ס. קריית ים – מ.ס. בני ממב"ע 0-6

שחקני קריית ים פתחו את העונה בסערה עם שישייה לרשת של האורחים מצפון רמת הגולן. שחקניו של וויאם עמאשה צריכים להרים את עצמם מהר, כי לפתיחת עונה כזאת הם לא ציפו. המארחים החלו להבקיע כבר בדקה ה- 11 ולא עצרו עד הסוף. מריק שמחייב ואיתי מגל בלטו עם צמד כל אחד.

שחקני שתי הקבוצות בפתיחת המשחק (צילום: דוברות בני ממב"ע)

 

מ.כ. שפרעם  - מ.כ. אחווה כפר מנדא 1-0

שחקניו על פאהד חסון מכפר מנדא פתחו את העונה נהדר עם ניצחון חוץ בשפרעם. העולה הטרייה מ.כ. שפרעם חשבה להצליח לקחת נקודות במשחק הראשון, אך זה לא צלח. שחקני כפר מנדא הגיעו חדורי מוטיבציה למשחק הראשון ומעבירים מסרים עם ניצחון חוץ יפה במגרש הלא פשוט בשפרעם. אחמד יונס כובש את שער הניצחון ומתחיל לפרוע את השטרות.

 

יתר תוצאות משחקי המחזור:

 

בית"ר נהריה – מ.כ. צעירי טמרה 5-2

 

הפועל עירוני עראבה – מ.ס. רובי שפירא 1-5

 

עירוני בני כאבול – אחי עכו 2-0

 

 

שחקני כפר מנדא ומאמנם פאהד חסון - פתחו את העונה ברגל ימין (צילום: דוברות כפר מנדא)

הוסף תגובה
תגובות