סיכום מחזור 4: ליגה ב' צפון ב'

המחזור הרביעי בליגה ב' צפון א' הביא לנו סופ"ש עם משחקים נהדרים. מ.ס. טירת הכרמל רושמים ניצחון ביתי נוסף, נווה שאנן חוגגים ניצחון חוץ בגלבוע, בית שאן מנצחים את בני באקה וצעירי אום אל פאחם את פרדס חנה כרכור. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בסיכום המחזור שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 03-10-2022
  • 07:33

מ.ס. טירת הכרמל – איחוד בני כפר קרע 0-2

שחקניו של מאור סיסו רושמים ניצחון ביתי נוסף לרזומה. אייל נאסר הבקיע את השער הראשון בדקה ה- 36 וגל חסן את השני בדקה ה- 60. עבור האורחים מכפר קרע זה היה ההפסד הראשון העונה והם ישמחו לחזור למסלול הניצחונות המשחק הבא.

 

הפועל סנדרלה גלבוע – מכבי נווה שאנן 2-1

שחקני גלבוע רושמים את הפסדם השני העונה. האורחים מנווה שאנן, שחקניו של אייל הלטמן מטפסים מעט במעלה הטבלה עם הניצחון השני שלהם העונה. בשורות גלבוע הבקיע אדם עבאס ובשורות נווה שאנן המבקיעים הם נועם בראון ומחמוד שרביני.

נועם בראון - מכונת שערים (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן)

 

הפועל בני מוסמוס – הפועל טירת הכרמל 1-2

שחקניו של נסים אגרביה רושמים ניצחון ענק בטירת הכרמל, עם שער ניצחון עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-94. בטירת הכרמל נדיב סימן טוב הבקיע את השער היחיד, אך זה לא הספיק בכדי לשמור על הבית ולקחת נקודות. במחזור הבא, שחקני מוסמוס יתארחו בפרדיס ושחקני טירת הכרמל יארחו את פרדס חנה כרכור.

 

מ.ס. פרדס חנה כרכור – צעירי אום אל פאחם 1-0

האורחים מאום אל פאחם באו חדים השבת למגרש בפרדס חנה והם לוקחים לקבוצה הביתית שלוש נקודות משער של אניס מחמיד בדקה ה-60. המארחים מפרדס חנה רושמים את הפסדם השלישי העונה ומקווים להשיג את הניצחון השני במחזור הבא.

 

הפועל בית שאן – איחוד בני באקה 0-1

שחקני בית שאן רושמים ניצחון נוסף לרזומה והפעם, נגד בני באקה בבית. עבור האורחים מבאקה זה היה ההפסד הראשון העונה והם ישמחו שזה יהיה גם האחרון. שלו אובניש הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה הרביעית שקבע את תוצאת הסיום.

 

שחקני שתי הקבוצות בתחילת המשחק (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

בית"ר חיפה – הפועל בני ערערה 3-3

מבול של שערים היה לנו במגרש הכדורגל בחיפה כששחקני בית"ר חיפה קיוו להשיג את ניצחונם הראשון העונה, אך זה לא קרה. לאחר משחק הפכפך כשכל פעם האורחים מערערה עולים ליתרון והמארחים מחיפה משווים, 13 דקות אחרונות של כדורגל מסתיימות ללא שערים עם תוצאת תיקו וכל קבוצה לוקחת נקודה.

 

מכבי אחי איכסל – הפועל בני פרדיס 2-4

שחקני איכסל מתפוצצים עם רביעייה לרשת של בני פרדיס ורושמים ניצחון סופר חשוב עבורם. האורחים מפרדיס ניסו לצמק את התוצאה, אך לא הצליחו לעצור את שחקני איכסל, בעיקר את מתן נחמדי שכבש צמד במחצית הראשונה. במחזור הבא, שחקני פרדיס יארחו את בני מוסמוס ואיכסל יתארחו בנווה שאנן.

 

 

שחקני בני מוסמוס - לא וויתרו עד השריקה וזכו בשלוש נקודות (צילום: דוברות בני מוסמוס)

הוסף תגובה
תגובות