סיכום מחזור 7: ליגה ב' צפון ב'

עוד מחזור של ליגה ב' צפון ב' מאחורינו ואיתו מבול של שערים. שחקני הפועל טירת הכרמל מענישים את נווה שאנן בחוץ, כפר קרע עוצרים את בית שאן ובני באקה את בני מוסמוס. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בסיכום המחזור שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 16-10-2022
  • 08:21

הפועל בני פרדיס – מ.ס. פרדס חנה כרכור 2-2

לאחר 90 דקות של כדורגל עם לא מעט דרמות וארבעה שערים נפלאים בני פרדיס ופרדס חנה, כל קבוצה לוקחת נקודה ולא מעט חומר למחשבה. האורחים שמחים שלא רשמו

 

מכבי נווה שאנן – הפועל טירת הכרמל 2-1

שחקני נווה שאנן רושמים הפסד נוסף ומתחילים לאבד גובה בטבלה. שחקניו של עומרי ביטון מטירת הכרמל רשמו ניצחון חוץ סופר חשוב שמרים את הביטחון של שחקני הקבוצה ויעזור להם בהמשך הדרך. האורחים עלו ראשונים ליתרון, המארחים השוו וקוסטנטין הגדול ידע להביע את שער הניצחון ולהביא לקבוצתו שלוש נקודות יקרות.

נועם בראון קפטן נווה שאנן - יצליח להרים את קבוצתו? (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן)

 

מ.ס. טירת הכרמל – מכבי אחווה פרדיס 1-0

שחקניו של מאור סיסו רושמים הפסד ביתי ממש בדקות האחרונות של המשחק. שחקניו של מרעי פאדי מפרדיס הצליחו לשמור במשך 87 דקות על השוויון עם שחקני טירת הכרמל החזקים וברגע הנכון, ראמי עלי ידע למצוא את הרשת ולהביא לקבוצתו את הניצחון.

 

איחוד בני כפר קרע – הפועל בית שאן 0-2

שחקני כפר קרע רושמים ניצחון נוסף לרזומה ועוצרים את שחקני בית שאן החזקים מרצף הניצחונות שלהם. עובדייה טאהא הבקיע את השער הראשון ואושרי טויל את השער השני. האורחים מבית שאן בתקופה טובה ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במשחק הבא.

שחקני כפר קרע בכושר שיא (צילום: דוברות בני כפר קרע)

 

צעירי אום אל פאחם – בית"ר חיפה 0-0

שחקני אום אל פאחם החזקים נעצרים מול האורחים מחיפה כשהם לא מצליחים למצוא את הרשת. עבור האורחים מחיפה תיקו זאת תוצאה נהדרת נגד שחקני אום אל פאחם עם הסגל הנהדר והספסל העמוק שלהם. אין ספק שעבור האורחים זוהי נקודה ששווה ניצחון.

 

הפועל בני ערערה  -מכבי אחי איכסל 2-0

שחקני בני ערערה אירחו את שחקני איכסל החזקים ולא הצליחו להביא הביתה נקודות השבוע. האורחים מאיכסל רושמים ניצחון חשוב שמקדם אותם לעבר השגת המטרות שלהם. אחמד עואד הבקיע את השער הראשון ומוראד דראושה את השער השני.

 

איחוד בני באקה – הפועל בני מוסמוס 1-1

שחקני בני באקה הצליחו לעצור את שחקניו של ניסים אגרביה ממוסמוס שהגיעו לאחר רצף של ניצחונות וחשבו לקחת הבייתה עוד שלוש נקודות לאוסף. תחילה, המארחים עלו ליתרון לאחר 13 דקות של כדורגל משער של מוחמד ביאדסה. 24 דקות לאחר מכן, אחמד מחאג'נה המוכשר הבקיע את שער השיוויון וקבע את התוצאה שאיתה המשחק גם הסתיים.

 

 

 

 

שחקני טירת הכרמל חוגגים ניצחון סופר חשוב (צילום: דוברות הפועל טירת הכרמל)

הוסף תגובה
תגובות