סיכום מחזור 8: ליגה ב' צפון ב'

ליגה ב' צפון ב' ממשיכה להתקדם והנה המחזור השמיני גם מאחורינו. כפר קרע בלתי ניתנים לעצירה ומנצחים בגלבוע בקלות, בני פרדיס משפילים את נווה שאנן שלא מצליחים להתאפס על עצמם ובית שאן רושמים הפסד ביתי נגד אום אל פאחם. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בסיכום המחזור שלפניכם...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 23-10-2022
  • 07:44

בית"ר חיפה – מ.ס. טירת הכרמל 2-2

לאחר משחק הפכפך עם שתי בעיטות פנדל כל קבוצה לוקחת נקודה וממשיכה את ההכנות לקראת המשחק הבא. המחצית הראשונה הייתה של האורחים שירדו להפסקה ביתרון 2-0 לאחר שני שערים. במחצית השנייה המארחים מחיפה ידעו לחזור למשחק ולהבקיע שני שערים משלהם. במחזור הבא, שחקני חיפה יתארחו במכבי פרדיס והאורחים מטירת הכרמל יארחו את בית שאן.

 

עירוני סנדרלה לגבוע – איחוד בני כפר קרע 3-0

שחקני כפר קרע חמים, כמו תפוח אדמה לוהט שיצא הרגע מהתנור. ניצחון גדול של חבורת הכוכבים של מוחמד סמארה מעניק לקבוצה את הניצחון השישי מתוך שמונה משחקים ומעניק את הכרטיס למקום הראשון בצמרת הטבלה, עם אותה כמות נקודות של אום אל פאחם. עבור המארחים מהגלבוע, זה היה ההפסד החמישי העונה ומקווים לחזור לנצח במחזור הבא.

שחקני כפר קרע - בלתי ניתנים לעצירה (צילום: דוברות איחוד בני כפר קרע)

 

הפועל טירת הכרמל – איחוד בני באקה 1-2

שחקניו של עומרי ביטון מטירת הכרמל רושמים ניצחון חשוב מאוד עם צמד מרגליו של בני סימן טוב שמעניק לחבריו לקבוצה שלוש נקודות יקרות וחשובות. האורחים מבאקה רושמים את ההפסד הרביעי העונה, מקווים לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא.

 

הפועל בני פרדיס -מכבי נווה שאנן 2-4

שחקני פרדיס רושמים את ניצחונם השני העונה שהיה סופר חשוב כדי לא להיקלע לתחתית הטבלה, אך לא היה להם קשה כשמולם הייתה קבוצה מפורקת לחלוטין. שחקני נווה שאנן שהיו בשנים האחרונות מהקבוצה החזקה בליגה ב' שתמיד נצמדה לצמרת הטבלה מוצאת את עצמה עם שני ניצחונות בלבד לאחר שמונה משחקים. משהו לא עובד אצל שחקניו של אייל הלטמן וכדאי להם להתחיל לצבור נקודות ומהר כי מקום בפליאוף עוד מעט יהפוך למילה גסה.

 

הפועל בית שאן – צעירי אום אל פאחם 1-0

שחקניו אום אל פאחם החזקים רושמים ניצחון חוץ חשוב שמעמיד אותם במקום השני בטבלה, עם אותה כמות נקודות כמו כפר קרע שמובילים בזכות יחס שערים. עבור שחקני בית שאן זה היה ההפסד השני העונה, עם פתיחת שנה לא רעה בכלל וישמחו לחזור לנצח במחזור הבא.

שחקני שתי הקבוצות בעלייה לכר הדשא (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

מ.ס. פרדס חנה כרכור – מכבי אחווה פרדיס 1-1

שחקני פרדס חנה כרכור רושמים תוצאת תיקו נוספת שמשאירה אותם במקום אחד לפני אחרון בטבלה עם חמש נקודות בלבד לאחר שמונה מחזורים. עבור האורחים מפרדיס המצב טוב יותר כשהם עם ניצחון אחד יותר וממוקמים במקום העשירי בטבלה. אין ספק שיש הבדל רמות בין הקבוצות, אך המארחים ידעו להשוות את התוצאה בדקה ה- 23 ולשמור עליה עד לשריקת הסיום.

 

הפועל בני מוסמוס – הפועל בני ערערה 0-4

שחקניו של ניסים אגרביה ממוסמוס לוהטים, ברמה שאי אפשר להסביר במילים. שחקני מוסמוס נותנים פתיחת עונה פנטסטית כשהם במקום השלישי בטבלה, נקודה אחת פחות משתי הקבוצות המובילות עם מאזן נהדר של חמישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. כבר לאחר עשר דקות של כדורגל המארחים התחילו להבקיע, כששני שערים הובקעו מרגלו של מרואן אגרביה בתוספת הזמן. עבור שחקני ערערה זה היה ההפסד השישי העונה והקבוצה חייבת לצבור נקודות כדי לטפס בטבלה ולצאת מהמקום המסוכן עבורה שממנו יורדים לליגה ג'.

 

מכבי אחי איכסל – אחווה ריינה 0-4

שחקני איכסל החזקים הגיעו למשחק נגד האורחים מריינה וידעו לעשות את העבודה בשקט ובצניעות ולקחת שלוש נקודות יקרות. מוחמד יוסף הבקיע את השער הראשון, אחמד מחאג'נה את השני, עלי זבידאת את השלישי ואחמד דראושה את הרביעי. שחקני ריינה רושמים את הפסדם החמישי העונה ומקווים להשיג ניצחון המחזור הבא.

שחקני אחי איכסל - רושמים ניצחון חשוב (צילום: דוברות מכבי אחי איכסל)

 

שחקני טירת הכרמל - חוגגים ניצחון חשוב מאוד (צילום: דוברות הפועל טירת הכרמל)

הוסף תגובה
תגובות