אייל הלטמן התפטר מאימון מכבי נווה שאנן

אייל הלטמן, מאמן מכבי נווה שאנן שם את המפתחות לאחר שלא הצליח לקדם את הקבוצה. כרגע בליגה הקבוצה עם שני ניצחונות בלבד לאחר שמונה מחזורים ולהיכנס לפליאוף נראה כמו חלום רחוק מאוד. הלטמן: "הרגשתי שאני לא יכול להשפיע ולכן החלטתי לקחת אחריות ולהתפטר מתפקידי."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 25-10-2022
  • 07:52

מכבי נווה שאנן רושמת פתיחת עונה מהגרועות בתולדותיה. לאחר שמונה מחזורים הקבוצה עם שני ניצחונות בלבד, שתי תוצאות תיקו וארבעה הפסדים. לאחר ההפסד לבני פרדיס במחזור האחרון, אייל הלטמן מאמן הקבוצה החליט לקחת אחריות ולשים את המפתחות.

 

אייל, מה לדעתך לא עבד בנווה שאנן?

"לצערי האנרגיות לא היו טובות. פתחנו את העונה עם ארבעה ניצחונות משישה משחקים כולל הגביע, אבל לא הייתה שמחת חיים. זה הכדורגל, גם כאשר עושים את הדברים בדרך הטובה והמקצועית ביותר, הדברים לא תמיד הולכים כפי שאנחנו רוצים. הרגשתי שאני לא יכול להשפיע ולכן החלטתי לקחת אחריות ולהתפטר מתפקידי."

 

אתה מאמן ותיק ומנוסה, האם לדעתך עם הסגל הקיים הקבוצה יכולה לעמוד על הרגליים?

"הסגל הקיים טוב, יש מספר שחקנים צעירים שאני מאמין שיפרצו העונה. יחד עם זאת, חייב לחזק את הקבוצה בשחקנים מנוסים שמכירים את הליגה ובעלי אופי חזק, שיש להם את הניסיון בהתמודדות עם לחץ ויתכן גם במאבקי תחתית."

 

מה התחנה הבאה לדעתך? יש כבר הצעות?

"יש הצעות אבל אני מעדיף לקחת פסק זמן כרגע. אהנה מהזמן עם המשפחה אתמלא באנרגיות חדשות וכשיגיע האתגר הבא, אהיה מוכן לקראתו

אייל הלטמן - לקח אחריות ושם את המפתחות (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הגיע הזמן (ברוך 25-10-2022, 11:24)
    הגיע הזמן שיבין שהוא לא מתאים לאימון בוגרים. לא זוכר מתי סיים עונה מלאה בקבוצה.כנראה שהבלוף התגלה אי אפשר להיות מאמן רק מקורסים.יוצר מתאים ללו תרום ג