סיכום מחזור 9: ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' צפון ב' סיכמנו את המחזור התשיעי שהביא איתו שערים מרהיבים ומשחקים נהדרים. אום אל פאחם לא התקשו נגד שחקני גלבוע וניצחו בגדול, בני פרדיס הפתיעו את בני באקה וכפר קרע נעצרו נגד שחקני איכסל. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 01-11-2022
  • 07:25

צעירי אום אל פאחם – עירוני סנדרלה גלבוע 1-4

 

שחקני אום אל פאחם אירחו את שחקני גלבוע למשחק שעל הנייר נראה כמו שתי קבוצות מליגות שונות. המארחים הגיעו חמים ורצו להשיג ניצחון ביתי בלי יותר מדי טעויות והם אכן הצליחו לעשות זאת. האורחים מהגלבוע ניסו לשמור על הכבוד והצליחו להבקיע שער אחד, אך אין ספק שהבדל הרמות בא לידי ביטוי במשחק.

 

איחוד בני באקה – הפועל בני פרדיס 2-1

 

שחקני באקה הרגישו טוב במשחק וקיוו להשיג ניצחון, אך שחקני פרדיס לא הסכימו לוותר על שום דבר הערב. בתחילת המחצית השנייה המארחים עלו ליתרון משער עצמי של שחקני פרדיס, אך האורחים התעוררו מהר והצליחו להבקיע צמד, להפוך את התוצאה ולנצח את המשחק ולקבוע למארחים את הפסדם החמישי העונה.

 

איחוד בני כפר קרע – מכבי אחי איכסל 1-0

 

שחקני כפר קרע רשמו הערב את הפסדם השלישי העונה שגרם להם לאבד גובה בטבלה. האורחים מאיכסל באו מוכנים למשחק ואין ספק שהם עברו את ההכנה הנכונה. משער קטן וסופר חשוב, שחקני איכסל רושמים את ניצחונם השישי העונה לאחר תשעה מחזורים ויכולים להתחיל להתכונן למחזור הבא שיתקיים בסופ"ש.

 

שחקני איכסל - לא באו להעביר את הזמן (צילום: דוברות אחי איכסל)

 

מ.ס. טירת הכרמל – הפועל בית שאן 1-2

 

שחקניו של מאור סיסו באו מוכנים למפגש נגד שחקני בית שאן החזקים. גל חסאן הבקיע את השער הראשון לטירת הכרמל לאחר 17 דקות של כדורגל. 7 דקות לאחר מכן, אדיר דיין מבית שאן השווה את התוצאה, אך שער של אסף סלע במחצית השנייה סגר את הפינה. שחקני טירת הכרמל רושמים את ניצחונם החמישי העונה שהיה סופר חשוב לקראת המשך הדרך.

 

מאור סיסו - בא מוכן למשחק (צילום: אבי רביבו)

 

הפועל בני ערערה – הפועל טירת הכרמל 0-1

 

שחקני ערערה מצליחים לגבור על שחקניו של עומרי ביטון מטירת הכרמל ורושמים את ניצחונם השני העונה. בזכות הניצחון הקבוצה מערערה מתחילה לטפס מתחתית הטבלה, אך הדרך עוד ארוכה. עבור האורחים מטירת הכרמל המשחק מהווה חוסר יציבות גדול.

 

מכבי נווה שאנן – מ.ס. פרדס חנה כרכור 2-1

 

שחקני נווה שאנן רושמים הפסד נוסף שנועץ להם מסמר נוסף בארון. האורחים מפרדס חנה כרכור חוגגים על חשבון המשבר הגדול בקבוצה הביתית ולוקחים שלוש נקודות סופר חשובות שיעזרו להם לצאת מתחתית הטבלה אט אט.

 

מכבי אחווה פרדיס – בית"ר חיפה 0-4

 

תבוסה גדולה לשחקניו של אורן זילכה שהובסו 4-0 ע"י פרדיס. ביתר חיפה חלמה על פתיחת עונה טובה יותר אבל יש עוד מספיק מחזורים להתחזק ולשפר את התוצאות. 

שחקני איכסל - דורסים בלי רחמים (צילום: דוברות אחי איכסל)

הוסף תגובה
תגובות