יונתן ורטיקובסקי בתחזית מחזור 10 - ליגות ב' צפון

המחזור העשירי בליגות ב' צפון מגיע והשבוע כל הקבוצות חוגגות שני משחקים בשבוע, בתקווה שהשחקנים לא ייפלו מהרגליים. לדעתי, קריית ים הולכת להתעלל בצפת, בני כאבול יחזור לנצח על חשבון שעב ובין בני מוסמוס לכפר קרע יהיה משחק צמוד וחזק. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בתחזית שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 03-11-2022
  • 05:55

 

ליגה ב' צפון א'

 

הפועל עירוני כרמיאל – הפועל עירוני עראבה (חמישי, 20:30, כרמיאל)

שתי הקבוצות מגיעות לאחר ניצחונות וירצו להמשיך את הקו החיובי. שחקני כרמיאל ניצחו ביום שני את כאבול ועראבה את צפת. לכרמיאל יש סגל עמוק יותר ואיכותי יותר, לדעתי הם לא יתקשו לקחת פה שלוש נקודות.

 

שחקני כרמיאל - יחגגו עוד ניצחון? (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

בית"ר נהריה – אחווה כפר מנדא (שישי, 12:00, נהריה)

 

זה הולך להיות משחק מסקרן ומעניין. שתי קבוצות שבספק אם יצליחו לשרוד את העונה בליגה נפגשות. שתיהן מגיעות לאחר הפסדים במחזור הקודם: נהריה לשפרעם בחוץ וכפר מנדא לעכו בבית. לדעתי, כפר מנדא טובים יותר והם יצליחו לקחת פה את הנקודות.

 

מ.ס. קריית ים – הפועל עירוני צפת (שישי, 12:00, קריית ים)

שחקני קריית ים הבלתי ניתנים לעצירה מגיעים לאחר ניצחון גדול על בני בענה. שחקני צפת המדשדשים הפסידו לעראבה במשחק האחרון ומצב הסגל בקבוצה לא טוב בלשון המעטה. איו ספק שתהיה פה הרגשה של משחק עם קבוצות מליגות שונות וקריית ים ינצחו בגדול.

 

עירוני בני כאבול – מכבי אחווה שעב (שישי, 14:00, כאבול)

שחקני כאבול מגיעים לאחר הפסד לכרמיאל החזקים בחוץ, שחקניו של אחמד חולאד משעב הפסידו ליפיע במחזור הקודם וישמח לחזור לצבור נקודות. לדעתי, המארחים חזקים יותר והם ינצחו את המשחק.

 

מ.כ. צעירי טמרה – מ.ס. רובי שפירא (שישי, 14:30, טמרה)

שחקניו של מוסא דיאב מטמרה ניצחו בגדול את שחקני ממב"ע במחזור הקודם ושחקני רובי שפירא מגיעים לאחר הפסד ביתי לבני ג'דידה מכר. אין ספק שמדובר על מפגש בין אחת הקבוצות החזקות בליגה לבין הקבוצה החלשה בליגה. טמרה בכושר נהדר והם להערכתי ינצחו את המשחק ובגדול.

 

מוסא דיאב - יוביל את שחקניו לניצחון נוסף? (צילום: מחסאן נסאר)

 

הפועל בני בענה – מ.כ. שפרעם (שבת, 14:30, כאבול)

שחקני בני בענה מגיעים לאחר הפסד לכרמיאל בחוץ ושפרעם לא התקשו נגד שחקני נהריה בבית במחזור הקודם. בשפרעם הקבוצה בכושר נהדר ולדעתי, הם יאספו בלי יותר מדי בעיות ניצחון חוץ נוסף לרזומה.

 

אחי עכו – מ.ס. בני ממב"ע (שבת, 11:00, עכו)

שחקני עכו מגיעים לאחר ניצחון לאחר ניצחון חוץ יפה בכפר מנדא, שחקניו של ווג'די קיש מבני ממב"ע הפסידו לצעירי טמרה בבית בשבוע שעבר, הבדל הרמות בא לידי ביטוי למרות מלחמה טובה על כר הדשא. לדעתי, שחקניו של מהדי וואקד מעכו טובים יותר והם ייקחו פה שלוש נקודות.

 

שחקני עכו -ירצו לחגוג ניצחון נוסף (צילום: חגאג רחאל)

 

מכבי בני ג'דידה מכר – מכבי עירוני יפיע (שבת, 14:00, ג'דידה)

שחקני ג'דידה רשמו ניצחון חוץ ברובי שפירא במחזור הקודם ושחקניו של איימן חטיב מיפיע חגגו גם הם שלוש נקודות כשאירחו את שחקני שעב. לדעתי, יש פה הבדל רמות לא קטן בין הקבוצות והמארחים ייקחו פה את הנקודות.

 

 

ליגה ב' צפון ב'

 

עירוני סנדרלה גלבוע – מ.ס. טירת הכרמל (שישי, 11:30, אסי גלבוע)

שחקני גלבוע מגיעים לאחר הפסד חוץ לאום אל פאחם החזקים, האורחים מטירת הכרמל ניצחו בבית את בית שאן במחזור הקודם וירצו להמשיך את המומנטום ולייצר רצף של ניצחונות. להערכתי, לאורחים יש קבוצה חזקה יותר ושחקניו של מאור סיסו ייקחו פה את הנקודות.

 

פרדס חנה כרכור – בית"ר חיפה (שישי, 12:15, פרדס חנה)

שחקני פרדס חנה כרכור חגגו ניצחון על נווה שאנן המפורקת במחזור הקודם ואספו שלוש נקודות יקרות, בחיפה ספגו הפסד חוץ למכבי פרדיס שהיה הפסדם השלישי העונה. לדעתי יהיה פה משחק צמוד שייגמר בחלוקת נקודות שווה בין הקבוצות.

 

הפועל בית שאן – מכבי אחווה פרדיס (שישי, 13:30, בית שאן)

שחקני בית שאן מגיעים לאחר הפסד חוץ לטירת הכרמל ומכבי פרדיס לאחר ניצחון יפה על בית"ר חיפה. אין ספק שהקבוצה מבית שאן בכושר פנטסטי והם לא יתקשו לקחת פה שלוש נקודות שיקרות להם בהמשך המאבק על כרטיס כניסה לפליאוף העליון.

שחקני בית שאן - יחזור למסלול הניצחונות? (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

הפועל בני מוסמוס – בני כפר קרע (שישי, 13:30, אום אל פאחם)

שחקניו של נסים אגרביה ממוסמוס מגיעים לאחר מנוחה במחזור הקודם וירצו לחזור למסלול הניצחונות ובענק. האורחים מכפר קרע שבתקופה נהדרת, למרות ההפסד לאיכסל במחזור הקודם לא הולכים לחלק מתנות ואני בטוח שיהיה פה משחק צמוד ומותח. לדעתי, תהיה חלוקת נקודות שווה עם לא מעט שערים.

 

מכבי אחי איכסל – צעירי אום אל פאחם (שבת, 13:00, איכסל)

שחקני איכסל מגיעים לאחר ניצחון חוץ מול כפר קרע החזקים, האורחים מאום אל פאחם ניצחו את גלבוע בבית בשבוע שעבר וירצו להמשיך את המומנטום החיובי. לדעתי, האורחים חזקים יותר עם סגל עמוק יותר והם ייקחו פה שלוש נקודות.

 

מכבי נווה שאנן – איחוד בני באקה (שבת, 19:00, בית נגלר)

שחקני נווה שאנן הפסידו לפרדס חנה כרכור במחזור הקודם והאורחים מבאקה הפסידו בביתם לבני פרדיס. המשבר בנווה שאנן גדול והקבוצה לא במיטבה בלשון המעטה, אני חושב שהאורחים מבאקה ינצלו את זה וינצחו את המשחק.

 

הפועל בני פרדיס – הפועל בני ערערה (שבת, 19:30, קריית ים)

שחקני בני פרדיס מגיעים לאחר ניצחון חוץ בבאקה והאורחים מערערה חגגו ניצחון שני העונה, הפעם על חשבון הפועל טירת הכרמל שכנראה הגיעה שאננה. לדעתי, המארחים יצליחו לנצח את המשחק ולקחת שלוש נקודות.

 

יונתן ורטיקובסקי בתחזית מחזור 10 - ליגות ב' צפון (צילום: עינה קפלן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פרדיס של הפועל בלב (שפיים 03-11-2022, 18:22)
    יונתן תתחיל להתייחס להפועל פרדיס בצורה יותר רצינית בסוף העונה נתראה בליגה א אינשאללה ????