"לא ישלחו שופטים למשחקי ליגה ג׳ עד להודעה חדשה"

ועד איגוד השופטים מבית ההסתדרות הלאומית הכריז על שביתה החל ממחר ועד להודעה חדשה לפיה לא ישלחו שופטים למשחקי ליגה ג' בעקבות אירועי האלימות שהתרחשו במשחקי ליגה ג'.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 04-11-2022
  • 15:45

עונת המשחקים בליגה ג' עשויה להיעצר. ועד איגוד השופטים מבית ההסתדרות הלאומית הודיע כי לא ישלחו שופטים למשחקי ליגות ג' עד להודעה חדשה. בועד איגוד השופטים אמרו: "בעקבות שני אירועי אלימות חמורים שהתרחשו במשחקי ליגה ג׳ בכדורגל היום (שישי), הכריז ועד איגוד השופטים על  השבתה מלאה של כל משחקי ליגה ג׳ החל ממחר ועד להודעה חדשה. שני אירועי האלימות שהתרחשו היום בליגה ג'. במשחק בטייבה עוזר השופט נדחף ע״י חבר הנהלה בסיום המשחק , צוות השיפוט נעל את עצמו בחדר, כאשר הצליחו לברוח לרכב , החלו שחקנים לתקוף את המכונית של עוזר השופט בבעיטות וירקו עליו , העוזר ננעל ברכב והצליח לברוח מהאיצטדיון . במשחק נוסף בגבעת שמואל בסיום המשחק חבר הנהלה שבמהלך המשחק ישב בספסל ועלה ליציע בכדי לקלל את צוות השיפוט , ניגש לאחר המשחק לעוזר השופט ונגח בו .

 

משה בוחבוט יו"ר ועד ארגון השופטים מסר: "האלימות גואה וההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים לא מקיימים את ההבטחות שלהם למיגור המקרים בליגות הכדורגל. ההשבתה השבוע היא צעד ראשון, אם לא יהיה שינוי משמעותי בשבועות הקרובים נלך להשבתה מלאה של הכדורגל הישראל".

ועד איגוד השופטים. לא ישלחו שופטים למשחקים

הוסף תגובה
תגובות
  1. דווקא השופטים של ליגה ג' דרום יותר טובים מאלה של ליגה ב' דרום ב' (ירוחמי 04-11-2022, 19:51)