תחזית ליגה לאומית - מחזור 21

מומו ניסטל מאמן העבר וסוכן השחקנים בטור לקראת המחזור ה-21 בליגה הלאומית. טבריה תשמור על הפסגה מול הפועל רמת גן ? אום אל פאחם תנצח במשחק הבכורה באצטדיון הביתי את בני יהודה ? מי תנצח בדרבי של פתח תקווה ? שווה לקרוא....

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 19-01-2023
  • 08:03

מכבי יפו - הפועל עכו 


משחק בין שתי קבוצות מעולות,יפו הלכה על שחקנים מנוסים כמו דובב גבאי וגיא עיני. מנגד עכו מאמינה בצעירים שעתידם לפניהם כמו יונתן טפר ורווה אסייג, אני במשחק של מאני טיים נוטה ללכת על הנסיון אז אלך על יפו מנצחת.


מ.ס כפר קאסם - הפועל כפר סבא


מבחן רציני לשתי המאמנים שבשבועות האחרונים הקבוצות שלהם לא מצליחות לנצח, צר לי לומר מהמשחק הזה יחזיק מעמד רק מאמן אחד.
כפר קאסם יעשו ניצחון גדול.


הפועל אום אל פאחם - בני יהודה 


משחק מפתח לאדהם האדיה שרוצה לעשות עליה שנייה רצוף מליגה לאומית לליגת העל. מנגד בני יהודה מגיעה במצב רוח נפלא אבל הנקודות ילכו לאום אל פאחם שתיצמד לצמרת הגבוהה.


הפועל ראשון לציון - הפועל נוף הגליל 


משחק מאוד קשה, ההזדמנות האחרונה של נוף הגליל במידה ולא ינצחו הם יהיו עם רגל אחת בליגה א'. לכן השחקנים יתנו הכל ויחזרו עם ניצחון יקר ויחגגו כל הדרך מהמרכז לצפון.


הפועל ניר רמת השרון - מכבי אחי נצרת 


משחק פתוח ושווה כוחות, אני צופה שער קטן וניצחון של רמת השרון.

 

הפועל עפולה - הפועל אדומים אשדוד 


משחק שעל הנייר קל לניחוש וזה הכי מפחיד את המאמן של עפולה שצריך להיות חד ולהביא את שחקניו להיות מוכנים אני מנחש שזה ילך קשה מאוד ועפולה ינצחו בשניים .
 

הפועל פתח תקווה - מכבי פתח תקווה


או או איזה דרבי מחכה לנו מצד אחד התקפה מסחררת עם עידן שמש ורז שטיין. מצד שני טל בן חיים ומוטי ברשצקי אני צופה משחק מאוד טקטי וסגור של המאמנים ולכן התוצאה תהיה חלוקת נקודות.


הפועל רמת גן - עירוני טבריה 


משחק על החיים והמוות מבחינת רמת גן שהתקרבה לתחתית הבוערת. מצד שני טבריה שלא ניתנת לעצירה ורק מנצחת, אני מהמר שדור לוי יצליח להפתיע את חודדה ולנצח בשניים .
 

מומו ניסטל בתחזית למחזור ה-21 בליגה הלאומית. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות