סיכום מחזור 19: ליגה ב' צפון ב'

איזה מחזור היה לנו בליגה ב' צפון ב', המון משחקים תהפוכות ומשחקים מרגשים. נווה שאנן ניצחו את גלבוע, מוסמוס ניצחו את טירת הכרמל ובאקה את בית שאן. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 22-01-2023
  • 09:12

מכבי נווה שאנן – עירוני סנדרלה גלבוע 1-2

שחקניו של איימן חליאלה מנווה שאנן מתחילים להראות אופי וניצוץ שיש עוד עם מה לעבוד בקבוצה הזו השנה. לאחר שהאורחים מגלבוע עלו ליתרון בדקה ה- 11 משער של מיזר זועבי, המארחים מנווה שאנן הפכו את התוצאה עם שערים של עומר ידידה ויותם נגר. בטן הטבלה מאוד צפופה ונווה שאנן יכולים למצוא את עצמם במחזור החמישי תוך ניצחון/שניים.

 

הפועל טירת הכרמל – הפועל בני מוסמוס 4-1

הפועל טירת הכרמל ממשיכה לצנוח ובגדול. גם לאחר החלפת המאמן בקבוצה כשנדיב סינמטוב החליף את עומרי ביטון על הקווים לא הצליחו להשיג הפעם ניצחון. שחקניו של נסים אגרביה ממוסמוס לא מרחמים ורושמים ניצחון חוץ 4-1 ענק עם שלוש נקודות סופר חשובות להמשך הדר.

נדיב סימנטוב - יצליח להושיע את טירת הכרמל? (צילום: דוברות הפועל טירת הכרמל)

 

איחוד בני באקה  - הפועל בית שאן 1-2

לאחר שהאורחים מבית שאן עלו ראשון ליתרון מפנדל מדויק של לואיס זומה המוכשר, המארחים מבני באקה הצליחו להפוך את התוצאה ולנצח עם שערים של מוחמד מחאג'נה ודוד צפוני. עבור שחקני באקה זה היה ניצחון חשוב והם כבר מתחילים את ההכנות לקראת המשחק הבא.

לואיס זומה - מבקיע השער לאורחים. פנדל מדויק שלו לא הספיק בשביל להביא נקודות (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

איחוד בני כפר קרע – מ.ס. טירת הכרמל 1-0

שחקני טירת הכרמל רושמים ניצחון חוץ גדול עם שער אחד בודד שהספיק בשביל לקחת שלוש נקודות משחקניו של פאהד חסון. האורחים מטירת הכרמל ניצחו בזכות שערו של חסיב אבו רוקון שכבש את השער הבודד במשחק בדקה ה- 24 שממנו המארחים לא הצליחו לחזור.

 

הפועל בני פרדיס – מכבי אחי איכסל 0-1

 

שחקני בית שאן ובני באקה בתחילת המשחק (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

הוסף תגובה
תגובות