סולחה בין צעירי טמרה והפועל בועיינה

לאחר המשחק במסגרת פלייאוף העליה/הישרדות בסופ"ש האחרון בין צעירי טמרה והפועל בועיינה שהגיע לידי קטטה המונית, אמש החליטו ראשי המועדונים לערוך סולחה בין שתי הקבוצות. ראשי הערים נכחו בסולחה. ראש העיר סוהיל דיאב אמר: "סולחה זו ברכה, דף נקי"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 30-04-2023
  • 07:44

סוף לסכסוך בין המועדונים. סולחה נערכה אמש (שבת) בין קבוצות צעירי טמרה להפועל בועיינה בנוכחות ראשי הערים, זאת אחרי התגרה ההמונית שהחלה מיד לאחר המשחק בין שתי הקבוצות שבו הפועל בועיינה ניצחה 1:0 ונשארה סופית בליגה א צפון.

 

תגובת ראש העיר טמרה ד״ר סוהיל דיאב:

"מפגש בין אחים-הנהלת צעירי טמרה והנהלת הפועל בועינה נגידאת, מאמנים ושחקנים משתי הקבוצות במפגש מאד ידודותי, אווירת אחווה ,סבלנות וסובלנות, קיימנו סולחה בין שתי הקבוצות התאומות. דיברנו על השתלשלות האירועים, הגענו להסכמות ומסקנות והפקנו לקחים כדי למנוע אירועים דומים בעתיד."


ד״ר גיהאד חמודה מסר לנו בתגובה:
"יממה לאחר אירועים מצערים שקראו במגרש באום אלפחם וביוזמת מכובדים רבים מהמגזר ומחוץ לו שתי ההנהלות של טמרה ובועיינה נפגשו באווירה טובה לפגישת פיוס. מה שקרה לא מכבד לא את בועיינה ולא את טמרה,  הפועל בועיינה מבקשת בשם ההנהלה, הקהל  והשחקנים סליחה מכל מי שראה את האירועים ובמיוחד מהמארחים באום אלפחם. ספורט  הינו מנוף לקידום סובלנות ודו קיום מאז ומתמיד ואנחנו מקווים שמה שקרה היה ולא יחזור״.

 

מוסא דיאב מאמנה של הפועל צעירי טמרה: ״קודם כל אני מברך את בועיינה על ההישארות בליגה, היה משחק יפה קשה ואגרסיבי, יכולנו לנצח ולעלות, אבל הכל לטובה. מה שקרה בסוף המשחק זה לא לעניין, אנחנו כל כך רצינו לעלות, והם היו בלחץ לא לרדת ליגה, קורה ששחקנים מקללים אחד את השני, דברים יצאו מהגדרם ומהקשרם היום ישבנו עם הנהלת בועיינה, סיימנו את הדברים בצורה חיובית וטובה, ומכאן אני אומר שטמרה ובועיינה יישרו קו והכל נפתר, יצאנו חברים והכל לטובה״.

הסולחה הגדולה בין שני המועדונים. כן לאחווה ולא לאלימות!

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה סולחה - בועיינה קבוצה מלוכלכת ומגעילה (בלאל 30-04-2023, 07:51)
    הקהל שלהם ילדי 19-20 , לא מלווים את הקבוצה המסריחה שלהם למשחקי חוץ , עושים כאילו כוח במשחק הבית שלהם , ומלכלכים על קהל וקבוצות אחרות שמשחקות נגדם רק בבית , אני רוצה לראות אותם גברים שילוו את קבוצתם למשחקי חוץ , וזלפה אותו דבר שתי הקבוצות המגעילות של המחוז הצפוני. אכססס
  2. בדיחה כמו תמיד (הבורר 30-04-2023, 08:09)
    כמו תמיד,רוצחים,מפוצצים,הורגים ,עושים טרור ואז עושים סולחה. כמה צביעות,כמה טיפשות והצגה אחת גדולה עד הפעם הבאה. להעניש בחומרה את שתי הקבוצות ולא להתייחס להצגה שלהם .
  3. אני מתבייש (מוחמד 30-04-2023, 10:05)
    כזאת שנאה לא ראיתי במגרש כדורגל בחיים וואלה נשבה לכם רצו לארוג אחד את השני ועכשיו הם עושים הצגה למצלמות ולוועת משמעת כאילו זה סולחה חחחח מצחיקים וואלה מצחיקים
  4. טמרה (גינאדי בלאט 30-04-2023, 10:49)
    תגידו יש עוד משפחות בטמרה חוץ ממשפחת המחבלים של דיאב
  5. סתם הצגה בשביל שיקבלו עונש קל (א צפון 30-04-2023, 14:53)