הפתעה העונה בליגה ב צפון א: הפועל בני בענה

הקבוצה שעלתה מליגה ג הפתיעה את כולם בעונה הראשונה שלה בליגה ב צפון א וסיימה אותה במקום ה-4 עם 53 נקודות, הגיעה לפלייאוף העליון והפסידה במשחק הראשון נגד צעירי טמרה. עונה גדולה לכל הדעות

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 02-05-2023
  • 20:37

אף אחד לא האמין שבני בענה תסיים את העונה הראשונה שלה בליגה במקום הרביעי והודחה רק בפלייאוף העליון.

ערכנו אחד השחקנים שנתן עונה נהדרת הוא בלאל חמאד, שוערה של הפועל בני בענה, שהייתה לו עונה נהדרת והוא היה הבורג החשוב ביותר של הקבוצה.

 

אתם הייתם הפתעת העונה איך אתה מסכם את העונה שלכם?
״נכון, אנחנו הפתענו את כל הליגה, אבל יש מושג שאני כל הזמן הולך איתו בכדורגל וזה שהכל יכול לקרות ואנחנו ידענו שבסוף נעשה עונה חלומית ועשינו את זה. נכון שבסוף לא המשכנו במבחנים, אבל לפחות השם של הפועל בני בענה היה רשום בפלייאוף העליון״.

 

באופן אישי הייתה לך עונה נהדרת. מה אתה חושב על זה?

״נתחיל באופן קבוצתי קודם. אני חושב שהייתה לנו עונה נהדרת למרות הקשיים שעברנו ובלי חבריי לקבוצה לא הייתי מצליח באופן אישי מכאן אני מודה להם ומודה להנהלת הקבוצה וצוות המאמנים. באופן אישי כן ברוך השם הייתה לי עונה מצויינת קיבלתי ביטחון ותמיכה מתחילת העונה וזה בא לידי ביטוי במשחקים שהפגנתי יכולת אדירה והשתפרתי ממשחק למשחק, למדתי מטעויות״.

 

אתה מועמד לשוער העונה בליגה ב צפון א. איך אתה מרגיש אחרי עונה כל כך מוצלחת?

״כן אני מקווה לקבל את התואר שוער העונה בליגה ב צפון א אחרי עבודה קשה והשקעה לאורך כל העונה, זו הייתה אחת המטרות שהצוותי לעצמי כדי שאוכל להתקדם באופן אישי״.

צילום מוחמד עאישי

הוסף תגובה
תגובות